Autor
Wiadomość
Tytuł: Scania OFF ROAD
Post Wysłano: 02 lis 2011, 18:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Nic mi o tym jeszcze nie wiadomo ale zakładam temat jak by ktoś coś wiedział to niech coś napisze.Ze zdjęć wnioskuje że to nowe zderzaki i są zakładane do serii P i G.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Więcej info w linku u scania.Domyślam się że jest to odpowiedz na volvo FMX
http://www.scania.com/products-services ... /off-road/#

Oficjalna strona OFF ROAD:
http://external.exhost.se/scania_off_road/

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Ostatnio zmieniony 03 lis 2011, 16:23 przez Tomaszek, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 02 lis 2011, 18:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 sie 2007, 13:47
Posty: 63
GG: 30108
Samochód: Scania

ImageBank Scanii jest pełen fotek aut offroadowych z nowej gamy ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jak widać nie tylko nowe zderzaki doszły.

Obrazek

http://imagebank.scania.com/indexie.jsp


Post Wysłano: 02 lis 2011, 18:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Miałem właśnie odwiedzić imagebank ale mi się trochę nie chciało. Widać także ze seria P otrzymała już nowy przód.

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 02 lis 2011, 18:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 cze 2008, 10:53
Posty: 512
GG: 12345722

Coś a'la FMX?


Post Wysłano: 02 lis 2011, 18:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

http://www.youtube.com/watch?v=JAxnUK3c ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=NulCgTnC ... re=related
Są także informacje w pdf:
http://www.scania.com/Images/P11905EN%2 ... 265007.pdf
http://www.scania.com/Images/P11906EN%2 ... 265015.pdf
Bardzo ciekawe jest rozwiązanie z tymi resorami.
Broszurka:
http://external.exhost.se/scania_off_ro ... oschyr.pdf

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 05 lis 2011, 23:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lis 2007, 15:05
Posty: 33

No preście 8x8 zrobili mam nadzieje, że coś porządnego.


Post Wysłano: 06 lis 2011, 0:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

Ciekawiej wygląda FMX Volva. Pierwszą rzeczą, która się rzuca w oczy jest przestarzały design lamp przednich, pomijając już, że w do takich warunków lepsze są niezespolone, pojedyncze reflektory. Zresztą te dodatkowe światła i zderzak też nie powalają. Taki Kamaz z grillem Scanii. Volvo się bardziej postarało, wszystko jest ładniejsze, bardziej spójne.

No, ale to tylko odczucia wizualne, najważniejsze w takim samochodzie jest jak się sprawuje w terenie. Może już niedługo, ktoś będzie mógł nam powiedzieć co nieco na ten temat :)


Post Wysłano: 06 lis 2011, 2:26

I nareszcie jest zaczep do linki z przodu zamiast tego wkręcanego badziewia!!!


Post Wysłano: 06 lis 2011, 21:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
I nareszcie jest zaczep do linki z przodu zamiast tego wkręcanego badziewia!!!
:lol: :lol: A widziałeś kiedykolwiek jakąkolwiek Scanie z wkręcanym hakiem holowniczym? :lol: Ehhh....
Cytuj:
Pierwszą rzeczą, która się rzuca w oczy jest przestarzały design lamp przednich, pomijając już, że w do takich warunków lepsze są niezespolone, pojedyncze reflektory.
To akurat zaleta, rozwalisz to kupujesz taniej taka część, niż w przypadku FMX-a gdzie akurat tylko ten model ma takie lampy :wink:
Cytuj:
No preście 8x8 zrobili mam nadzieje, że coś porządnego.
Wersje 8X8 był już dawno w ofercie.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 06 lis 2011, 23:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

Cytuj:
To akurat zaleta, rozwalisz to kupujesz taniej taka część, niż w przypadku FMX-a gdzie akurat tylko ten model ma takie lampy :wink:
Gdzieś kiedyś słyszałem, że Amerykanie w tych swoich tirach mają/mieli tak, że właściwie całe lampy tylne wymieniali, a były właśnie modułowe i jeden moduł kosztował ok. 5$. Pewnie od tego czasu się sporo zmieniło. Jednak budowa modułowa jest moim zdaniem korzystniejsza. Natomiast masz rację, że łatwiej dostać część która jest popularna, pasuje do każdego samochodu, byle tego samego producenta. A jeśli łatwiej dostać to i na ogół tańsza :)


Post Wysłano: 07 lis 2011, 2:36

Tak widziałem,i powiem Ci więcej,jeździłem taką!Zdjęcia są w temacie o scanii budowlanej.By wkręcić hak trzeba było zdjąć rejestracje...A Ty widziałeś kiedyś scanie z zaczepem na stałe?Nie mówimy tu o uszach pod atrapą dolną do mocowania auta na promach...


Post Wysłano: 07 lis 2011, 10:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
Tak widziałem,i powiem Ci więcej,jeździłem taką!Zdjęcia są w temacie o scanii budowlanej.By wkręcić hak trzeba było zdjąć rejestracje...A Ty widziałeś kiedyś scanie z zaczepem na stałe?Nie mówimy tu o uszach pod atrapą dolną do mocowania auta na promach...
Jakoś tych zdjęć tam nie widzę, Zaczepy pod atrapą to akurat standardowe haki holownicze, w opcji były inne mocniejsze zaczepy i to nie wkręcane.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 08 lis 2011, 4:11

A miałeś kiedyś w ręce instrukcje obsługi?Te pod atrapą to nie są haki do wyciągania,a do kotwiczenia auta na promie...Odbierałem osobiście nową R-kę budowlaną w serwisie,a nie auto po kimś...Pojeździsz zobaczysz... :lol:
Temat "scania budowlana",zdjęcia zamieszczone przez W123,czerwona scania 8x6...Wystarczy?


Post Wysłano: 08 lis 2011, 18:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Najbardziej ekstremalne warunki wymagają najlepszego sprzętu. W 2012 roku Scania wprowadzi na rynek ulepszone wersje off-roadowych ciężarówek.

Nowe terenowe samochody ciężarowe Scania będą wzbogacone o funkcje, które pozwalają im na podjęcie pracy w najtrudniejszych miejscach na świecie. Zmieniona będzie stylistyka przedniego panelu, tak aby w pełni zabezpieczyć wrażliwe elementy nadwozia. Zmiana służy obniżeniu kosztów ewentualnych napraw i uniknięcia nierentownych przestojów. Jak zapowiada producent pierwsze modyfikacje dotyczą Scania G. Pełna gama modeli serii P nastąpi w późniejszym terminie. Nowe korzyści ze wszystkich ulepszeń oraz nowych funkcjonalności będą bardzo wymierne: Scania Opticruise z trybem off-road, nowe funkcje kontroli trakcji i nowy wydajniejszy Scania Retarder skuteczniejszy również przy mniejszych prędkościach.

Scania oferuje obecnie najszerszy zakres ciężkich samochodów ciężarowych na rynku. Od 2012 r. będą one zasilane przez nową gamę silników, które będą dostępne, w zależności od rynku, z normą emisji spalin - Euro 3, Euro 4, Euro 5, EEV i Euro 6. Rynkach europejskich możliwy będzie dostęp do rozszerzonego zakresu norm Euro 5 i EEV w technologii SCR. Silniki Scania mogą pracować na 100% biodieslu.

4Trucks.pl

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 17 lis 2011, 10:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 cze 2007, 0:17
Posty: 19
Lokalizacja: Wrocław

Tu znajdziecie wszystkie szczegóły o Scania off-road: :D
http://4trucks.pl/wiadomosci/artykuly/2 ... turze.html

_________________
bakiM


Post Wysłano: 17 lis 2011, 14:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

http://www.scania.pl/about-scania/calen ... index.aspx
Wszystko na ten temat.

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 19 lis 2011, 22:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
A miałeś kiedyś w ręce instrukcje obsługi?Te pod atrapą to nie są haki do wyciągania,a do kotwiczenia auta na promie...Odbierałem osobiście nową R-kę budowlaną w serwisie,a nie auto po kimś...Pojeździsz zobaczysz... :lol:
Temat "scania budowlana",zdjęcia zamieszczone przez W123,czerwona scania 8x6...Wystarczy?
Nie, nie miałem, ba nawet nie wiem z czym się to je... Skoro przewertowałeś instrukcję to powinieneś wiedzieć, że do tych haków jest adapter do wyciągania auta.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 20 lis 2011, 1:59

To możesz mi powiedzieć po co scania dokłada wkręcany hak,jeśli można się wyciągać za te uszy?I ja coś nie znalazłem w swojej R-ce żadnego adaptera...Miałem za to radio z CD i MP3 :lol:


Post Wysłano: 20 lis 2011, 12:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
To możesz mi powiedzieć po co scania dokłada wkręcany hak,jeśli można się wyciągać za te uszy?I ja coś nie znalazłem w swojej R-ce żadnego adaptera...Miałem za to radio z CD i MP3 :lol:
Skoro odbierałeś nowe auto to pewnie twój boss tak je zamówił, co do adaptera to pewien nie jestem czy dostępny jest w Polsce bo bazowałem na holenderskiej instrukcji.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 20 lis 2011, 13:30

Dodatkowo to był zamawiany zaczep,przykręcany z tyłu samochodu.Przedni wkręcany jest jak najbardziej seryjny.Ma nawet swoje miejsce w kabinie,za fotelem pasażera.A w instrukcji obsługi jest podane nawet ile mają wytrzymałości te uszy pod maską,i sam byłem w szoku,że tak mało.Ale pewnie właśnie w ten sposób scania zabezpiecza się przed pomysłami wyciągania ponad 40-sto tonowego auta za nie...
A auto było zamówione seryjne,tylko klima i szyby elektryczne.Nawet lusterka były ręcznie ustawiane...
A ta instrukcja była od scanii R budowlanej?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: