Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: Wywrotka Fliegl
Post Wysłano: 04 gru 2011, 15:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2007, 19:30
Posty: 95
Lokalizacja: Białystok

Witam koledzy. Zamierzam kupić naczepe wywrotke marki fliegl, jest ona z 2009r, osie SAFa na bębnach, tylko zastanawia mnie jej rama, jest bardzo cienka i ma okragle otwory czy to będzie zdawało egzamin w naszych trudnych polskich warunkach. Proszę o opinię.


Post Wysłano: 04 gru 2011, 16:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

Nie mam takiej naczepki. Ale osobiście bym chyba nie eksperymetował, kupił cos znanego i pewnego.

Chociaż z drugiej strony wożenie po 35 ton juz sie dawno skończyło, drogi też mamy lepsze, więc może taka odchudzona będzie wytrzymywać trudy.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 04 gru 2011, 21:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

wystarczy spojzec na wywrotki schmita - pelno w nich otworow i jakos wszystkie jezdza. Fliegl nie jest firma poczatkujaca. Z drugiej strony,kupujac 2 letnia naczepe troche aplacic trzeba - sprawdzales jak to sie ma do cen naszych rodzimych producentow?? Co nowe to nowe ...

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 04 gru 2011, 23:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 kwie 2006, 19:08
Posty: 100
GG: 0
Samochód: Scania 124L 420
Lokalizacja: Gniezno

Cytuj:
Co nowe to nowe ...
Z tym to ja akurat bym polemizował...
Niewielu jest rodzimych producentow o europejskich standardach. Niby cudów niema przy konstrukcji naczepy a w robocie wszystko wychodzi.


Post Wysłano: 05 gru 2011, 1:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Wiesz, ja mam na mysli jedna rzecz - kto sprzedaje 2 letnia naczepe?? Ona nawet sie nie zamortyzowala... Mogla lezec,bok miec wydarty itp - zrobiona i do zyda,a Ty pozniej sie martw,ze z ladunkiem idzie na strone przy kiprowaniu itd
Po za tym jak sam piszesz cudow w konstrukcji naczepy nie ma - zestawy podwoziowe wszyscy maja takie same, jesli z alu to profili urzywaja praktycznie tych samych firm, hydraulika tez prawie w kazdej naczepie taka sama jak i pneumatyka. Roznice moga byc w ramie,ale w czym?? Stal urzywana tez tego samego gatunku. Procesy spawalnicze - nie sadze,ze tu mogloby byc cos nie tak.

Co innego zabudowy stalowe na auto 3 stronne - raczej bym naszej nie chcial, za duzo stali w kiepskim gatunku lub brak doswiadczenia?? Bez porownania z meillerem, dautelem, langendorfem itd . Patrzac na spod pod podloga nasze kh kiper wygladaja topornie, sa ciezsze o nawet 2 tony a i tak pekaja ...

Naczepe mam polska (marki nie podam) i od kupna zero problemu. No moze fakt Benalu to to nie jest,ale ile benalu kosztuje ...

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 05 gru 2011, 1:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Chyba zgadlem ... pewnie o ta chodzi... kto by sprzedawal dobra 2 letnia naczepe ...
kolega wczesniej pytal kto naprawia wyrwane boki ...
http://moto.allegro.pl/naczepa-wywrotka ... 18743.html

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 05 gru 2011, 9:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2007, 19:30
Posty: 95
Lokalizacja: Białystok

Zgadłeś 5eba :) .Widziałem ja wczoraj dokładnie.Ma zwichrowana ramę i takie tam rożne rzeczy.Dzwoniłem do Wałcza gość mówił ze wszystko do zrobienia nie będzie nawet śladu.Tylko czy to później będzie chciało chodzić i nie będzie pękać??? On mówił ze gwarancje daje no ale wiecie mówi może żeby zarobić dlatego czekam na Wasze opinie. Z góry wielkie dzięki.


Post Wysłano: 05 gru 2011, 18:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM

Ja bym się w to nie bawił. O ile samą górę zrobić to nie problem ( panele bez problemu są dostępne na rynku) o tyle z ramą mogą być jaja. A to jednak wywrotka.


Post Wysłano: 05 gru 2011, 20:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Z rama najmniej problemow bedzie - ja martwilbym sie o gore bardziej. W Walczu tez naprawialem jedno auto po przewrotce przy kiprowaniu i widzialem co ludzie im zwoza ... masakra... byc moze ktos z tu obecnych ma takie czy inne auto po ich naprawie nie bedac tego swiadomym :) Ramy w ciagnikach wygiete w S i jeszcze z metrowym przesunieciem - po ich robocie sladu nie ma ...

Tak czy owak ja tej naczepy bym dla siebie nie kupil - kupilbym ja od turasa za 5tys Euro i wystawil na allegro za 37 tys zl czy ile tam w aukcji jest :) ale nie do pracy

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 06 lut 2015, 11:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2013, 19:06
Posty: 190
GG: 3968324
Samochód: eFHacz

Od ostatniego wpisu minęło sporo czasu, może ktoś użytkował albo miał styczność z taką naczepą na tej ramie z otworami. Konkretnie chodzi mi o 28-33m3 z aluminiową górą na krótkiej ramie, osie SAF 2008-2010r. Kusi jej waga niecałe 5t, zastanawia mnie tylko czy z czasem nie zacznie pękać. Czy może lepiej sprawdzi się Wielton Light 33m3, tarcza SAF waga 5,6t.
(temat nie w tym dziale ale nie chciałem już nowego zakładać)


Post Wysłano: 07 lut 2015, 8:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lis 2011, 13:37
Posty: 209
Samochód: AFN

Cytuj:
Od ostatniego wpisu minęło sporo czasu, może ktoś użytkował albo miał styczność z taką naczepą na tej ramie z otworami. Konkretnie chodzi mi o 28-33m3 z aluminiową górą na krótkiej ramie, osie SAF 2008-2010r. Kusi jej waga niecałe 5t, zastanawia mnie tylko czy z czasem nie zacznie pękać. Czy może lepiej sprawdzi się Wielton Light 33m3, tarcza SAF waga 5,6t.
(temat nie w tym dziale ale nie chciałem już nowego zakładać)
Znam wywrotkę Fliegla z otworami w ramie używaną w firmie od nowości już jakieś 8 lat. Z ramą nie dzieje się kompletnie nic a naczepa cały czas ładowana po 26-27 ton. Podobny Wielton też nie sprawia żadnych problemów. Obie firmy robią dobre naczepy. Jeżeli bierzesz nową to wybierz tą z lepszą ceną a jak używaną to tą w lepszym stanie. Tylko pamiętaj, że mało kto sprzedaje dobrą naczepę.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: