1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX). 2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy. 3. Opisujemy pojazd według wzoru: Marka: - Model: - Rok produkcji: - Przebieg: - Wyposażenie: - Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: - Obsługiwane kierunki: - 4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe. 5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu. 6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
Rejestracja:07 mar 2008, 22:05 Posty: 269
GG: 12975077
Samochód: Ford Transit '98
Lokalizacja: Biała Podlaska
Tu jest Polska, tu trzeba kombinować, proste
_________________ Powyższy post wyraża opinię autora jedynie w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podania przyczyny!
Świetnie autko się prezentuję, w USA to też był twój wóz, czy odkupiłeś go od firmy w której pracowałeś? co do roboty na to auto myślę że najlepszym rozwiązaniem dla ciebie było by poszukać roboty pod wywrotkę, w okolicach Kłodzka jest trochę kamieniołomów , mógłbyś podać spalanie tego autka? życzę powodzenia w poszukiwaniu pracy
Rejestracja:14 sie 2008, 12:59 Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV
Cytuj:
Podejrzewam raczej, że dali w łapę diagnoście.
Niektórzy mają ciężko z głową...po co pisać tak bezsensowne rzeczy? Każdy wie jak to jest załatwiane, ale ex.moderator musi się pochwalić swoją jakże błyskotliwą wiedzą i arogancją ( w innych wątkach ) - nie lubię takich ludzi.
Co do Volva - jestem pod dużym wrażeniem. Ładnie odnowione, po prostu prezentuje się znakomicie. Czekam na zdjęcia wraz z naczepą
Świetnie autko się prezentuję, w USA to też był twój wóz, czy odkupiłeś go od firmy w której pracowałeś? co do roboty na to auto myślę że najlepszym rozwiązaniem dla ciebie było by poszukać roboty pod wywrotkę, w okolicach Kłodzka jest trochę kamieniołomów , mógłbyś podać spalanie tego autka? życzę powodzenia w poszukiwaniu pracy
Tak jak napisalem w pierwszym poscie posiadam to auto powyzej 2 lat. Kupilem to auto od dealera volvo w Phoenix Arizona. Firma oddala go w rozliczeniu po 5 latach uzytkowania i kupila nowy, praktyka bardzo powszechna. Auto mialo problem z tulejkami pod pompowtryskami i to bylo prawdopodobnie przyczyna bardzo niskiej ceny. Na moje szczescie okazalo sie to niezbyt kosztowna naprawa i autko po naprawie zrobilo pod moja noga kolejne 125 000 mil w ciagu 18 miesiecy ciagnac kontenery z Chicago do klientow w promieniu 300 mil. Srednie spalanie oscylowalo w granicach 42 litrow z ladunkami nie przekraczajacymi 36 ton DMC (max legal w usa). Dopiero po wizycie w autoryzowanym serwisie volvo i kolejnej naprawie za 3000$ auto zeszlo ze spalaniem do 34L. Uwazam ten wynik do przyjecia przy predkosciach 110km/h szczegolnie ciagnac puszki. Wczesniej posiadalem volvo 99 rocznik z cumminsem M11 i na tej samej robocie miescilem sie w 30 litrach ale to juz nowy temat do dyskusji.
Ładne autko,troszkę lipa że tylko dzienna kabina,ale pewnie jakaś robota na nie się znajdzie.Tak na moje oko to nie wiem czy tych ładnych błotników nie będziesz musiał zmienić, bo jak przyjdzie podczepić naczepę to już chyba takie ładne nie będą
Odnosnie kabiny, to po dziennej szoferce nastepna wielkosc to kabina 430 http://www.volvotrucks.com/trucks/na/en ... erior.aspx
gdzie luzko ma szerokosc ok 120cm i na naczepe pozostaje nam jakies 10m czyli pozostaje do ciagniecia tylko wywrotka albo cysterna. Ponad to dwa mosty napedowe w ruchu dalekobieznym to zbedne zuzycie paliwa czyli najsensowniejsze zastosowanie to jazda w kolo komina z naczepa dwuosiowa o jak najmniejszej masie wlasnej zestawu. Jak ktos moze to napiszcie ile waza wasze konie najbardziej zalezy mi na egzemplarzach z dzienna kabina lub z niska z malym łozkiem.
Odnosnie kabiny, to po dziennej szoferce nastepna wielkosc to kabina 430 http://www.volvotrucks.com/trucks/na/en ... erior.aspx
gdzie luzko ma szerokosc ok 120cm i na naczepe pozostaje nam jakies 10m czyli pozostaje do ciagniecia tylko wywrotka albo cysterna. Ponad to dwa mosty napedowe w ruchu dalekobieznym to zbedne zuzycie paliwa czyli najsensowniejsze zastosowanie to jazda w kolo komina z naczepa dwuosiowa o jak najmniejszej masie wlasnej zestawu. Jak ktos moze to napiszcie ile waza wasze konie najbardziej zalezy mi na egzemplarzach z dzienna kabina lub z niska z malym łozkiem.
Mój ojciec ma dwa auta we flocie, jeden to FH12 pierwszej generacji w niskiej kabinie, drugi MAN TGA z wąską, niską kabiną i hydro- drive'm, w obu przypadkach kabiny sypialne i oba auta ciągają stalowe wywrotki firmy MEGA na trzech osiach, waga obu składów to nieco ponad 15 ton
Rejestracja:20 cze 2010, 14:23 Posty: 490
GG: 1
Samochód: MB Atego
Lokalizacja: Białystok, Polska B
Cytuj:
Volvo podobne jakim jeździ nolibab. Ale co to za odmiana kabiny Do góry masz taki ala "kurnik"
To chyba zwykły spojler, spójrz na lekki prześwit między kabiną a tym jak Ty to nazwałeś ala kurnikiem, nie wskazuje na to, żeby było tam jakieś zabudowanie w postaci sypialki.
Volvo podobne jakim jeździ nolibab. Ale co to za odmiana kabiny Do góry masz taki ala "kurnik"
To chyba zwykły spojler, spójrz na lekki prześwit między kabiną a tym jak Ty to nazwałeś ala kurnikiem, nie wskazuje na to, żeby było tam jakieś zabudowanie w postaci sypialki.
Przecież masz zdjęcie z tyłu to o co chodzi? I widać że to tylko spoiler a poza tym wyjaśnił co to jest i poco to jest.
Volvo podobne jakim jeździ nolibab. Ale co to za odmiana kabiny Do góry masz taki ala "kurnik"
To chyba zwykły spojler, spójrz na lekki prześwit między kabiną a tym jak Ty to nazwałeś ala kurnikiem, nie wskazuje na to, żeby było tam jakieś zabudowanie w postaci sypialki.
Przecierz masz zdjęcie z tyłu to oco chodzi? I widać że to tylko spoiler a pozatym wyjaśnił co to jest i poco to jest.
Brawo ;D Widać spostrzegawczy jestem ;D
To dzięki chłopaki za zwrócenie uwagi... Jak ja to zrobiłem
Kurnik, heh ale dałeś do pieca
Ja to się dziwie, że takie wielkie spojlery na daycabach to pomagają coś w aerodynamice, wielki kawał laminatu postawiany prawie na pion.
Zgłosiłem pojazd do udziału w Master Truck Show k Opola www.mastertruck.pl/
Zapraszam do obejrzenia z bliska i do wymiany opini na temat cieżarówek z USA.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 99 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę