Musze wymienić podkówkę i klin, jak się do tego zabać, przyznam że wcześniej się w to nie bawiłem, może ma ktoś jakiś schemat jak i co? jedyne co słyszałem że niejst to skomplikowana operacja.
Dwa pytałem o ceny zamienników i powiem że jestem w lekkim szoku, ogólnie sumując jest 400% różnicy, co warte są te zamienniki?
Z zamiennikami różnie bywa, ale ja i wszyscy moi znajomi kupują je, i jakoś naczep po rowach nie szukamy.
Operacji wymiany środka nigdy sam nie robiłem (głównie ze strachu, że co to będzie jak źle złożę), ale ostatnio widziałem jak jeden Miecio z drugim Zdzichem w moim siodłe to wymieniali. Stwierdziłem, że sam to 1000 razy lepiej zrobię, Mechanizm prosty, wyjmujesz stare wkładasz nowe.
Za jakiś tydzień będę wymieniał w jednym autku, jak nie zapomne to się pochwalę czy naczepa spadła czy nie.
To tylko tak skomplikowanie wygląda jak jest wszystko brudne smarem i nic niemożna zobaczyć. Gdy zwalisz siodło na ziemię i je umyjesz powinieneś niemieć problemu.
Podkowa, zasuwa i jeszcze coś tam było.
Robiło się to kilka razy, ale nigdy z tego nie miałem okazji zrobić zdjęć.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Tylko po regeneracji siodła nie zapomnijcie ustawić prawidłowego luzu na zamku aby wam za szybko nie wytłukło zamka lub nie daj boże żeby zamek nie zamknął się do końca
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 10 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę