Witam mam taki problem że Oszuszacz spuszcza bardzo mocno powietrze. Nawet jesli jest 7-8 atmosfer powietrza spuszcza , a powinien chyba coś koło 9-10 atmosfer spuszczać powietrze.
Co to może być ?
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
może przymarzł?
okręć przewód przy sprężarce wlej w niego denaturatu i uruchom silnik może trzeba będzie kilkakrotnie to powtórzyć.
a tak w ogóle to kiedy wymieniałeś filtr osuszacza?
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
Cytuj:
Tydzień temu. Wlewałem też taki płyn przeciw zamarzaniu układu pneumatycznego do osuszacza
gdzie wlewałeś?????
zamiast do osuszacze to trzeba było do głowy nalać oleju .
sposób który podałem jest sposobem tylko awaryjnym a osuszacza musi byc SUCHY a nie mokry.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
taki płyn kiedys lało sie do specjalnego zbiorniczka i był on samoczynnie pobierany w układ, ale to były układy starego typu bez osuszacza powietrza.
w nowoczesych pojazdach można to zalać w miejsce gdzie z osuszacza wychodzi powietrze na układ ale nigdy nie leje sie w bańke osuszacza to jest błąd który teraz skutkuje tym że być może bedziesz cały zawór musiał wymienić na nowy bądź regenerowany.
na szybko proponuje wstawic sprzęt do ciepłego pomieszczenie i zobaczyc po rozmarznieciu i wymianie osuszacza co będzie sie działo dalej.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Kolego ten płyn możesz wlać przed wymianą osuszacza zaraz za kompresorem, taka ilość przeleci przez stary osuszacz natomiast normalnie leje się go bezpośrednio do zbiorników powietrza skąd jest dalej rozprowadzany
Tydzień temu. Wlewałem też taki płyn przeciw zamarzaniu układu pneumatycznego do osuszacza
gdzie wlewałeś?????
zamiast do osuszacze to trzeba było do głowy nalać oleju .
sposób który podałem jest sposobem tylko awaryjnym a osuszacza musi byc SUCHY a nie mokry.
Bardzo dobrze zrobił że wlał do osuszacza płyn bo przeczyści najważniejszy zawór cztero obwodowy który najczęściej zamarza i się zacina. A to że upuszcza powietrze oznacza że zawór jest do wymiany albo do regeneracji.
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Tydzień temu. Wlewałem też taki płyn przeciw zamarzaniu układu pneumatycznego do osuszacza
gdzie wlewałeś?????
zamiast do osuszacze to trzeba było do głowy nalać oleju .
sposób który podałem jest sposobem tylko awaryjnym a osuszacza musi byc SUCHY a nie mokry.
Bardzo dobrze zrobił że wlał do osuszacza płyn bo przeczyści najważniejszy zawór cztero obwodowy który najczęściej zamarza i się zacina. A to że upuszcza powietrze oznacza że zawór jest do wymiany albo do regeneracji.
przeczytaj temat od początku a potem napisz jeszcze raz że dobrze zrobił zalewając płyn przeciw zamarzaniu do NOWEGO osuszacza.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 11 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę