Cytuj:
Cytuj:
Nie koniecznie, wystarczy spojrzeć na jakiej wysokości przebiega górna linia szyby czołowej. Nie zapominajmy, że kabina nowego FH jest wyżej osadzona i to widać. Po trzecie gdyby koło Gigaspace postawić XL'a to nie byłoby już tak kolorowo. Obie topowe kabiny mają tą samą wysokość. Mnie strasznie ciekawi jak Volvo zagospodaruje nową przestrzeń życiową.
Można też zaobserwować ze kierowca w volvie wyżej siedzi niz kierowca w Manie czy Mercedesie. Osobiście uważam, ze stwierdzenia co do wielkości kabiny sa z lekka przesadzone. Nie sądze, ze będzie to kolos. Do Dafa XF105 SSC, a tym bardziej do Mercedesa bedzie troche brakować. Co do przestrzeni życiowej wątpię, zeby wprowadzili jakąs innowacje, bo juz niedawno zmienili zagospodarowanie kabiny. Tylnie łóżko z regulacja, na pewno pozostanie niezmienione.
Biorąc pod uwagę samą przestrzeń życiowa ulegnie ona znacznej poprawie za sprawą, większej bryły kabiny oraz jej długości. Co za tym idzie? nowe większe schowki, nowy panoramiczny dach w XL'u, nowa większa szyba czołowa, lepiej zagospodarowanie schowki od strony zewnętrznej, dojdzie znany min z MPIII schowek zaraz nad nadkolem. Także sporo tego jest. To, że łózko z regulowanym zagłówkiem nie zniknie pewne jest tak samo jak podświetlany banner reklamowy Globetrotter.
Pewne jest również to, że nowa dolna leżanka będzie miała szerokość 80cm. Sporej zmianie ulegnie wysokość wewnętrzna kabin gdzie XL będzie dysponował 225-230cm. Także reasumując jeśli idzie o gamę pojazdów Fh Volvo zaserwuje rewolucję. Większość z tego co napisałem to nie teoria, a racjonalne fakty a podkreślona cześć wypowiedzi jest pewna, pochodząca z bardzo mocnego źródła jednak dalej nie mogę nic powiedzieć.