W uzupełnieniu opisu
Marixa napiszę parę słów o
egzaminie praktycznym na kategorię C+E.
1. Samochód ten sam, czyli Renault Midlum 12.240 Dxi + przyczepa centralno osiowa Garex.
2. Przyczepa wyposażona jest w hamulec postojowy sterowany przyciskiem umieszczonym pod lewą burtą, za tylną osią.
Posiada trzy gniazda elektryczne, dwa małe oznaczone na żółto i czerwono (wtyczki też mają to oznaczenie) i jedno większe. Kable są już podpięte do ciężarówki i zawieszone na specjalnym haku zamontowanym pod tylną burtą, wpinamy je tylko do przyczepy. Zarówno przy gniazdach, jak i wtyczkach osłonki zabezpieczające są powyłamywane...
Z kolei zamiast korby do podnoszenia podpory mamy... najzwyklejszy klucz nasadowy
, który przed wyjechaniem na miasto wyjmujemy i chowamy do kieszeni w drzwiach kabiny. W owej kieszeni, w drzwiach kierowcy znajdują się rękawiczki.
3. Niedawno oddano do użytku nową ulicę łączącą bezpośrednio plac WORDu z Aleją Armii Krajowej. Z placu wyjeżdżamy teraz w lewo, na skrzyżowaniu równorzędnym skręcamy w prawo na ulicę Młodzieżową i wyjeżdżamy naprzeciwko Polikliniki Stomatologicznej "Pod Szyndzielnią". Tam widok w lewo jest nieco utrudniony przez rosnące przy chodniku krzaki. Ulica jest oznaczona ograniczeniem tonażowym do 3,5 tony, z tabliczką "Nie dotyczy pojazdów WORD".
4. Na mieście szczególnie niebezpiecznym miejscem jest rondo na skrzyżowaniu Leszczyńskiej i Sempołowskiej, koło Zakładów Tłuszczowych Bielmar. Jeśli przed wyjazdem z ronda nie wyciągniemy auta odpowiednio daleko, to łatwo najedziemy na krawężnik. Na pozostałych rondach takich jak na Armii Krajowej czy Leszczyńskiej, koło Gemini Park zmieścimy się bez problemów.
To chyba tyle, jakby ktoś miał jakieś pytania, to walić śmiało.