Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 lut 2012, 17:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2012, 17:39
Posty: 7
GG: 0

Szef dołożył mi obowiązków musze prowadzić ewidencje czasu kierowców, ale nie mam o tym pojęcia jako kobieta. Siedze teraz i skanuje wykresówki w programie 4trans i trafiłam coś takiego
http://www.image-share.com/upload/1292/9.jpg

Czas jazdy to gruba czarna krecha ale te schodki cienka kreska w pzrerwie jazdy to co to jest? Z tego co wiem to inne czynosci czy dyzur tez znaczone sa grubymi kreskami? Do jakiej czynnosci zatem zaliczyc te schodki? Pomoże ktoś zamim zwariuje?


Post Wysłano: 16 lut 2012, 17:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2007, 11:00
Posty: 185
GG: 10770724
Lokalizacja: Kolbuszowa

To jest chyba postoj z przejazdem czyli ze w czasie przerwy gdziej jezdzil po kilka metrow.

_________________
http://www.transportdrewna.fora.pl/


Post Wysłano: 16 lut 2012, 18:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2012, 17:39
Posty: 7
GG: 0

ok to zalicze do zwyklej przerwy
a takie coś jak interpretowac?
http://www.image-share.com/upload/1292/64.jpg


Post Wysłano: 16 lut 2012, 20:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

jakiej przerwy ??? to jest czas pracy a okresy pow 15 min możesz zaliczyć jako czas dyżuru

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Post Wysłano: 16 lut 2012, 21:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2012, 17:39
Posty: 7
GG: 0

a po czym wnioskujesz ze to czas pracy i czemu nie jest znaczone grubą belką?


Post Wysłano: 16 lut 2012, 22:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 sie 2011, 17:46
Posty: 602
Samochód: cerwone eFHa
Lokalizacja: Wieś Blisko Radomia

Bo ta kreska jest gruba, tylko długo nie jechał...

Szef chyba powinien Cię najpierw przeszkolić w tym zakresie, bo podstawy nie są takie trudne, ale bez nich ani rusz. Potem takie kwiatki będą w papierach.

_________________
"Uwielbiam swój zawód. A kto swojego nie lubi, ten sam sobie winien."
http://kierowniczka.blogspot.com/ - Blog Dziewczyny w Ciężarówce :)


Post Wysłano: 16 lut 2012, 23:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

Te szarpnięcia które masz to niestety nie możesz zaliczyć jako pauzy !
takie szarpnięcie nawet mału podjazd ma ! znacznie gdyż przerywasz postój
i nie masz np. zrobionej 15 lub 30 lub 45 .... i nie jest to prac inna , tam masz poprostu
pauze poprzecinaną 3 min. jazdy.

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Post Wysłano: 16 lut 2012, 23:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

na wykresówkach widac wyraźnie że kierowca manewrował pojazdem.
zwróc uwagę na wykres "sierżanta" cały czas zmienia sie położenie rysika.
w mojej ocenie nie da się tego zaliczyc do pauzy ani do dyzuru tylko jest to normalna jazda a na dokładke kierowca nieprawidłowo operuje selektorem.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 16 lut 2012, 23:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2012, 17:39
Posty: 7
GG: 0

czyli rozumiem ,że to młotki czyli inny czas pracy?


Post Wysłano: 17 lut 2012, 11:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3199
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

viewforum.php?f=45 Zapraszam.

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 17 lut 2012, 12:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sie 2007, 19:19
Posty: 385
GG: 0
Samochód: midlum

koleżanko poproś szefa o szkolenie w zakresie ewidencji czasu pracy kierowców, od nowego roku wg. nowych przepisów ITD może nałożyc na ciebie karę do 2000zł. za każdy błąd w dokumentacji jesli oczywiscie czynności które wykonujesz zostały ci przydzielone i za nie odpowiadasz.


Post Wysłano: 17 lut 2012, 16:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2012, 17:39
Posty: 7
GG: 0

Wszytsko odczytuje tachoskan, tyle ze jesli nie zmienią selektora wychodzi mi coś takiego jak dałam w 1szym poście i tachoskan widzi to jako przerwa, a jak jest prawidłowo?


Post Wysłano: 19 lut 2012, 13:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sie 2007, 19:19
Posty: 385
GG: 0
Samochód: midlum

Wyrażnie widac że w polu rejestrującym przebieg pojazdu rysik szedł do góry więc pojazd się poruszał, wprawdzie przejechał koło kilometra ale jednak.Nowelizacja przepisów dopuszcza podjazd podczas pauzy jednak nie więcej niż jednominutowy i tylko wtedy jeśli poprzedzający okres aktywności-pauzy trwał co najmniej 15min. i z tego co zrozumiałem nastepny okres to także 15min.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: