Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 17 lut 2012, 17:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sty 2011, 17:02
Posty: 207
GG: 11
Samochód: Opel
Lokalizacja: Papenburg/Niemcy

Na kursie PJ nie słyszałem o blokadzie mostu, ale jako syn rolnika posiadającego ciągnik rolniczy świetnie wiedziałem co to jest, jak i do czego się tego używa :mrgreen:


Post Wysłano: 17 lut 2012, 17:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM

Cytuj:
A gdzie reszta: sprzęganie zestawu, jak sobie radzić gdy jest ślisko, kiedy użyć łańcuchów, na które koła je założyć, jak jeździć w terenie, jak obsługiwać naczepę jak przyczepę.
Sprzęganie jest nawet na egzaminie.
Cytuj:
P.S. kto z Was słyszał na kursie o blokadzie mostu? po co ona jest kiedy używać kiedy nie?
Przyznaję się bez bicia, że ja nie miałem czegoś takiego na kursie, ale to były inne czasy.
U mnie to było podczas PIERWSZEJ wizyty w pojeździe.

Jeśli czegoś nie wiecie to kurde pytajcie instruktora , od tego jest, za to płacicie.

Dodam od siebie, że na moim egzaminie na kategorię E połowa osób była hmm... nie wiem jak to nazwać, nieprzygotowana?
Jedna z osób nie wiedziała nawet, że na egzaminie jest coś takiego jak sprzęganie.
Więc gdzie taka osoba robiła kurs, w ogóle go robiła? Kto jej wypisał papiery, kto ją dopuścił...


Post Wysłano: 17 lut 2012, 17:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 sie 2011, 17:46
Posty: 602
Samochód: cerwone eFHa
Lokalizacja: Wieś Blisko Radomia

żeby o coś zapytać instruktora, to trzeba mieć świadomość istnienia danej rzeczy. Bez niej ani rusz. Bez bicia przyznam się i ja, ze oprócz świateł, płynów i biegów nic więcej mi nie pokazali. A nie, pokazali w TGLu jak zmienić wyświetlanie godziny na temperaturę i odwrotnie ;)

_________________
"Uwielbiam swój zawód. A kto swojego nie lubi, ten sam sobie winien."
http://kierowniczka.blogspot.com/ - Blog Dziewczyny w Ciężarówce :)


Post Wysłano: 17 lut 2012, 17:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM

Cytuj:
żeby o coś zapytać instruktora, to trzeba mieć świadomość istnienia danej rzeczy. Bez niej ani rusz. Bez bicia przyznam się i ja, ze oprócz świateł, płynów i biegów nic więcej mi nie pokazali. A nie, pokazali w TGLu jak zmienić wyświetlanie godziny na temperaturę i odwrotnie ;)
Kolega pytał między innymi o takie sprawy jak:
Cytuj:
A gdzie reszta: sprzęganie zestawu, jak sobie radzić gdy jest ślisko, kiedy użyć łańcuchów, na które koła je założyć, jak jeździć w terenie, jak obsługiwać naczepę jak przyczepę.
O to wszystko możesz , powiem więcej - powinnaś spytać instruktora.


Ostatnio zmieniony 17 lut 2012, 17:59 przez martinfh, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 17 lut 2012, 17:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 sie 2011, 17:46
Posty: 602
Samochód: cerwone eFHa
Lokalizacja: Wieś Blisko Radomia

Ja się odniosłam tyko i wyłącznie do blokady - bo nie można o nią zapytać, jak się nie wie, że w ogóle istnieje.
Martin - powinnam jeśli już :) Na szczęście moja babska ciekawość nie pozwala mi poprzestać na wiedzy z kursu i wiem sporo więcej, niż mi tam powiedziano :)

_________________
"Uwielbiam swój zawód. A kto swojego nie lubi, ten sam sobie winien."
http://kierowniczka.blogspot.com/ - Blog Dziewczyny w Ciężarówce :)


Post Wysłano: 17 lut 2012, 17:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM

Cytuj:
Martin - powinnam jeśli już
Przepraszam, zaraz poprawiam :wink:


Post Wysłano: 17 lut 2012, 18:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lip 2008, 15:18
Posty: 542
GG: 6150050
Samochód: zielony

Cytuj:
Obrazek
Cytuj:
http://kierowniczka.blogspot.com/ - Blog Dziewczyny w Ciężarówce ;)
Miłośniczka DAFa ;)
Cytuj:
Ja się odniosłam tyko i wyłącznie do blokady - bo nie można o nią zapytać, jak się nie wie, że w ogóle istnieje.
Martin - powinnam jeśli już :) Na szczęście moja babska ciekawość nie pozwala mi poprzestać na wiedzy z kursu i wiem sporo więcej, niż mi tam powiedziano :)
martinfh, ale i tak trudno było się pomylić :lol:

_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE :twisted:
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje


Post Wysłano: 17 lut 2012, 18:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM

Ostatnią część którą zacytowałeś, pewnie chodzi o "babską" koleżanka napisała już po moim błędzie, fakt.
Zdjęcie zdjęciem, pewien user ma w avatarku mikołaja w majteczkach, to naprawdę on?

Poza tym, może nie jestem dobry z języka polskiego, ale jakiego rodzaju jest Guciek?


Post Wysłano: 17 lut 2012, 20:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lip 2008, 15:18
Posty: 542
GG: 6150050
Samochód: zielony

Oj tam, oj tam ;) Mi się wydawało tylko że koleżankę trudno przegapić w naszym typowo męskim gronie - kojarzę ją już od dawna, choć przyznam że nick "Guciek" mnie też z początku zmylił :)

_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE :twisted:
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: