Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 lut 2012, 23:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Tym razem XL
Obrazek

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 21 lut 2012, 17:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 cze 2007, 14:07
Posty: 74

Kabina wystaje ponad naczepę ? Zasłonki wskazują na kremową stylistykę ? Hmm jeżeli nie zmienią wielu rzeczy w super układzie jezdnym VOLVO to zapowiada się obiecująco podczas Truck Of The Year 2013.


Post Wysłano: 21 lut 2012, 18:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2010, 15:48
Posty: 484
GG: 1
Samochód: Actros 440/FH XL 500
Lokalizacja: Ostrołęka

Cytuj:
Kabina wystaje ponad naczepę ?
To tylko tak się wydaje.

_________________
prezentacja moich Daf, Volvo


Post Wysłano: 22 lut 2012, 13:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sie 2010, 17:03
Posty: 140
GG: 0

Coraz bardziej mi się to podoba. Volvo to Volvo musi wyjść coś dobrego .

_________________
Pie..ol wszystko, zostań kierowcą zawodowym.
Rób to co kochasz...


Post Wysłano: 26 lut 2012, 13:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 sie 2010, 11:43
Posty: 181
GG: 24570715

Mi sie wydaje że to będzie tylko grubszy face lifting, bo i przedni zderzak jak i boczny błotnik nie wiele sie różni, to i reszta pewnie sie nie zmieni. Pewnie tylk oblog sie zmieni i lusterka.


Post Wysłano: 26 lut 2012, 13:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Mi sie wydaje że to będzie tylko grubszy face lifting, bo i przedni zderzak jak i boczny błotnik nie wiele sie różni, to i reszta pewnie sie nie zmieni. Pewnie tylk oblog sie zmieni i lusterka.
Całkiem inny kształt kabiny, sposób jej osadzenia na ramie, gruntownie przebudowane wnętrze i prawdopodobnie nowa gama silników to tylko facelifting?

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 26 lut 2012, 14:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Cytuj:
Mi sie wydaje że to będzie tylko grubszy face lifting, bo i przedni zderzak jak i boczny błotnik nie wiele sie różni, to i reszta pewnie sie nie zmieni. Pewnie tylk oblog sie zmieni i lusterka.
Całkiem inny kształt kabiny, sposób jej osadzenia na ramie, gruntownie przebudowane wnętrze i prawdopodobnie nowa gama silników to tylko facelifting?
Plus nowe zawieszenie (niezależne, przednia oś). Rzec można ewolucja a czy będzie to rewolucja czas pokaże. To, że przód może się nie wiele różnić od poprzednika, świadczy o tym jak daleko poszli designerzy Volvo projektując liftowy model FH. Nie ujmując urody nowemu MP IV który jest najświeższym modelem, obecna generacja FH wcale mu nie ustępuje wyglądem zewnętrznym.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 26 lut 2012, 14:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 cze 2007, 14:11
Posty: 639
GG: 2158946
Samochód: Fiat CC 700 31PS
Lokalizacja: DK1 SPS

Jeszcze nie wiemy czy z zewnątrz nie ustępuje, bo jeszcze nikt odkrytego z tych maskownic go nie widział :roll:

_________________
B-8.12.2010
C-6.02.2013
C+E-23.07.2013
KW-11.03.2013


Post Wysłano: 26 lut 2012, 14:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Jeszcze nie wiemy czy z zewnątrz nie ustępuje, bo jeszcze nikt odkrytego z tych maskownic go nie widział :roll:
Zgadza się, ale już widać wiele zapożyczeń z obecnego modelu. Nowe foto Globetrottera:
Obrazek

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 26 lut 2012, 17:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 sie 2010, 11:43
Posty: 181
GG: 24570715

Już w MB miało być niezależne zawieszenie z przodu. Jak narazie ciężko mi coś powiedzieć o mechanicznych zmianach a słuchać plotek nie ma sensu. To że ktoś usłyszał inną prace silnika na filmach to nie znaczy że będzie nowa jednostka, a tylko zastosowanie euro 6, inny tłumik itp.

Wiem że na forum jest wielu miłośników volvo, ale podniecanie zalecam zostawić na prezentacje :)


Post Wysłano: 26 lut 2012, 17:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Już w MB miało być niezależne zawieszenie z przodu. Jak narazie ciężko mi coś powiedzieć o mechanicznych zmianach a słuchać plotek nie ma sensu. To że ktoś usłyszał inną prace silnika na filmach to nie znaczy że będzie nowa jednostka, a tylko zastosowanie euro 6, inny tłumik itp.

Wiem że na forum jest wielu miłośników volvo, ale podniecanie zalecam zostawić na prezentacje :)
Zgadza się, dla mnie silnik będzie raczej modyfikacją a nie całkowicie nową konstrukcją. Brzmi bardzo podobnie jak obecne D13 z tym, że teraz to będą silniki z E6. Może Volvo za jakiś czas przedstawi całkowicie nowa gamę jednostek która jest już testowana?. Nie wiadomo. Sporo jest pytań na które nie znamy odpowiedzi i nie poznamy aż do premiery.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 26 lut 2012, 21:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2012, 17:48
Posty: 8
GG: 1
Samochód: Magnum DXI 440

Wogóle kiedy ma być premiera tego FH ? :)

_________________
http://shtanga-mo.ru/f0d1b


Post Wysłano: 26 lut 2012, 22:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2010, 13:45
Posty: 57
Lokalizacja: Wielkopolska :D

Jesienią tego roku.


Post Wysłano: 27 lut 2012, 18:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3610
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

A wiadomo czy będą też zmieniać serię FM?

Dzisiaj znowu miałem okazję widzieć te nowe Volvo, tym razem w Holandii pod chłodnią. Bezpośrednio za nim jechał obecny model i w porównaniu do niego wydawał się ogromny.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 27 lut 2012, 19:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
A wiadomo czy będą też zmieniać serię FM?

Dzisiaj znowu miałem okazję widzieć te nowe Volvo, tym razem w Holandii pod chłodnią. Bezpośrednio za nim jechał obecny model i w porównaniu do niego wydawał się ogromny.
Mnie też zastanawia historia nowego FM. Może będzie tak jak w przypadku Actrosa czyli jedna gama różniąca się tylko w tym przypadku wysokością osadzenia kabiny.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 27 lut 2012, 19:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Cytuj:
Cytuj:
A wiadomo czy będą też zmieniać serię FM?

Dzisiaj znowu miałem okazję widzieć te nowe Volvo, tym razem w Holandii pod chłodnią. Bezpośrednio za nim jechał obecny model i w porównaniu do niego wydawał się ogromny.
Mnie też zastanawia historia nowego FM. Może będzie tak jak w przypadku Actrosa czyli jedna gama różniąca się tylko w tym przypadku wysokością osadzenia kabiny.
A teraz jest inaczej? Chyba nie.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 27 lut 2012, 19:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
A teraz jest inaczej? Chyba nie.
No jest mimo wszystko podział na dwa modele, a mu chodzi chyba o ujednolicenie wszystkiego, tzn, żeby FM wychodziło jako FH z małą kabiną po prostu ;)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 27 lut 2012, 20:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Cytuj:
A teraz jest inaczej? Chyba nie.
No jest mimo wszystko podział na dwa modele, a mu chodzi chyba o ujednolicenie wszystkiego, tzn, żeby FM wychodziło jako FH z małą kabiną po prostu ;)
Dokładnie. Na chwilę obecną modele FH i FM dzielą tę samą kabinę z tym, że jest ona inaczej osadzona na ramie. W modelu FH wyżej co owocuje mniejszym tunelem silnika aniżeli w modelu FM . Volvo być może podobnie jak Mercedes zrezygnuje z nazwy FM (analogicznie Axor), gdzie teraz cała gama opatrzona będzie emblematami FH a różnić będzie się wysokością osadzenia kabiny na ramie ewentualnie szerokością.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 27 lut 2012, 20:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

W przypadku MB to było całkiem co innego. Axor to całkiem inny szkielet kabiny, inne silniki. Volvo dawało te same silniki do FH i FM, a i główny szkielet kabiny jest identyczny. Nie ma co spekulować. Może w końcu ktoś pokaże jeszcze ciekawsze zdjęcia ;)

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 27 lut 2012, 20:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
W przypadku MB to było całkiem co innego. Axor to całkiem inny szkielet kabiny, inne silniki. Volvo dawało te same silniki do FH i FM, a i główny szkielet kabiny jest identyczny. Nie ma co spekulować. Może w końcu ktoś pokaże jeszcze ciekawsze zdjęcia ;)
Nie do końca jest prawdą to co mówisz. Szkielet kabiny Axora to zmodyfikowana kabina Atego poprzez wyższe jej osadzenie. Nie jestem pewien, ale chyba nawet przez pewien czas Actros i Axor miały te same rzędowe silniki (niektóre typy). Też czekam na nowe ciekawsze foto, ale czy takie będą tego nikt nie wie :).

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: