Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 27 lut 2012, 21:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 cze 2007, 14:11
Posty: 639
GG: 2158946
Samochód: Fiat CC 700 31PS
Lokalizacja: DK1 SPS

Axor chyba nie miał silników z Actrosa... były tam silniki 280, 350, 400 i 430 a w Actrosie owszem te 3 ostatnie występowały, ale byłą to chyba całkowicie inna konstrukcja :wink:

_________________
B-8.12.2010
C-6.02.2013
C+E-23.07.2013
KW-11.03.2013


Post Wysłano: 27 lut 2012, 21:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2601
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Dokładnie, nie przypominam sobie, żeby w którymkolwiek Actrosie siedziała rzędówka.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 27 lut 2012, 22:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Dokładnie, nie przypominam sobie, żeby w którymkolwiek Actrosie siedziała rzędówka.
Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Cały czas myślałem, że MPI miała też wersje rzędowe gdzie w kolejnej generacji zastąpiono je widlastymi układami. Człowiek uczy się całe życie.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 27 lut 2012, 22:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 cze 2007, 14:11
Posty: 639
GG: 2158946
Samochód: Fiat CC 700 31PS
Lokalizacja: DK1 SPS

Widlaste zaczęły się w NG a może nawet w starszych LP, czyli lata 60-70 i aż się dziwię Mercedesowi, że z tego rezygnuje...

_________________
B-8.12.2010
C-6.02.2013
C+E-23.07.2013
KW-11.03.2013


Post Wysłano: 27 lut 2012, 23:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 27 lut 2012, 23:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Najważniejsze częsci ramy chyba są bez zmian ale widać innaczej zmontowane nadkola, Daszek nad lampami. To chyba nowość?


Post Wysłano: 27 lut 2012, 23:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Dla mnie obecna nomenklatura Volvo jest bardzo przejrzysta. Podejrzewam, że nie będzie zmian w mniejszych modelach na obecnym etapie. Byłyby nawet jakieś zdjęcia.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 28 lut 2012, 1:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sie 2010, 17:03
Posty: 140
GG: 0

Coś czuję że pod ta blachą jest Volvo bez żadnego maskowania i jedzie na jakąś prezentację. Może jakaś prywatny pokaz dla szefów firm które mają podpisany kontrakt z Volvo.

_________________
Pie..ol wszystko, zostań kierowcą zawodowym.
Rób to co kochasz...


Post Wysłano: 29 lut 2012, 17:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2011, 0:15
Posty: 53
GG: 0

Z powyższych zdjęć widzę, że ciągnik jest przewożony przez firmę najwyraźniej ściśle współpracującą z Volvo - Specialtransporter AB - ta sama firma przewoziła jakiś czas temu podwozie do nowego modelu z zamontowaną starą kabiną i była tam jedna sprzeczność w celu zmyłki - na drzwiach widniał emblemat 420 lub 460 (nie było widać wyraźnie) a w podwoziu był zamontowany katalizator, stosowany w silnikach mocy 700-750KM więc z pewnością testowano kolejną mocniejszą jednostkę napędową... Specialtransporter AB wypożyczał też swoją naczepę Faymonville Megamax Z4 dla Volvo do zdjęć prezentacyjnych wchodzący w 2003r FH16 z silnikami D16C 550 i 610. Wtedy tą naczepę ciągnął FH16 610 6x4 i woził na niej koparkę gąsienicową i wozidło przegubowe.
A dla urozmaicenia kilka niespotkanych dotąd fotek:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Post Wysłano: 29 lut 2012, 20:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Z boku wygląda tragicznie, rzeczywiście Skoda Xena wyglądała lepiej :shock: :mrgreen:

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 29 lut 2012, 20:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
Daszek nad lampami. To chyba nowość?
Ten daszek jest z Renault.


Post Wysłano: 29 lut 2012, 22:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2011, 0:15
Posty: 53
GG: 0

nie z Renault tylko z Volvo :) Ten model nadkoli wszedł do produkcji pół roku po premierze 3 generacji Chińczyka (obecnej wersji) a Renault dostaje nadkola (i nie tylko bo idą do Magnumki, Premiumki i Keraxa kompletne podwozia z napędem na bazie części Volvo) od początku przejęcia koncernu Renault VI przez Volvo TC... Tak więc te nadkola to produkt czysto Volvo'wski...


Post Wysłano: 29 lut 2012, 22:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

A bo nie :P magnum e-tech miało takie nadkola przed chińczykiem 3 gen :mrgreen:


Post Wysłano: 29 lut 2012, 22:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
A bo nie :P magnum e-tech miało takie nadkola przed chińczykiem 3 gen :mrgreen:
Cytuj:
Tak więc te nadkola to produkt czysto Volvo'wski...


Przykro mi. :lol:


Post Wysłano: 29 lut 2012, 22:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sie 2010, 17:03
Posty: 140
GG: 0

Na zdjęciu widać dokładnie że lampy pozostaną w dotychczasowej wersji znanej z obecnego wozidła Volvo.

_________________
Pie..ol wszystko, zostań kierowcą zawodowym.
Rób to co kochasz...


Post Wysłano: 29 lut 2012, 23:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Na zdjęciu widać dokładnie że lampy pozostaną w dotychczasowej wersji znanej z obecnego wozidła Volvo.
W tym przypadku należy się cieszyć. Mi się wydaje, że będą odświeżone. Na kilku fotkach widać trochę inną soczewkę i nie wykluczone, że lekkim zmianą ulegną odbłyśniki.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 29 lut 2012, 23:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2011, 0:15
Posty: 53
GG: 0

Cytuj:
A bo nie :P magnum e-tech miało takie nadkola przed chińczykiem 3 gen :mrgreen:
Cytuj:
Przykro mi. :lol:

No jeśli dla Was to są te same nadkola to tym bardziej mi przykro - nie podejmuję dalszej dyskusji i pozdrawiam ;)
Obrazek


Post Wysłano: 29 lut 2012, 23:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 paź 2006, 19:02
Posty: 1468
GG: 1

Nadkola inne ale daszek jest. Daszki też inne ale to nadal są daszki. Wniosek więc jest taki, że nadkola są inne i daszki są inne ale obywda nadkola są z daszkami, jednakże pierwsze nadkole z daszkiem miała magnumka. Oczywiście renault miał swoje daszki a volvo robi swoje.


Post Wysłano: 01 mar 2012, 13:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3598
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Stoję sobie właśnie pod rampą koło nowej Magnumki ze Skata i nadkola jak w mordę strzelił takie same.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 01 mar 2012, 14:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2011, 0:15
Posty: 53
GG: 0

No bo tak, jak wcześniej pisałem - teraz Premium i Magnum mają 90% komponentów podwozia z Volvo - wymienię precyzyjniej - rama, silnik, skrzynia biegów, zbiorniki paliwa, katalizatory, skrzynka na akumulatory, przednie zawieszenie no i tylne nadkola - ale to dotyczy Renówek z serii DXI a chłopcy upierali się, że już w E-Techu były takie same nadkola jak ma obecnie Volvo i Renault
Cytuj:
A bo nie :P magnum e-tech miało takie nadkola przed chińczykiem 3 gen :mrgreen:
Dla potwierdzenia tego, co piszę:

Nadkola stosowane od początku wejścia na rynek "Chińczyka" czyli od końcówki 2001r:
Obrazek

Te same nadkola stosowane w Renault po przejęciu Renault przez Volvo - jak widać rama, zbiornik, skrzynka akumulatorów jest także od Volvo
Obrazek

Nowy typ nadkoli stosowany w Volvo chwilę po wejściu 3 generacji Chińczyka (obecnej)
Obrazek

Ten typ dostały także ciężarówki Renault
Obrazek

Jak dla mnie koniec tematu bo nie ma o czym więcej gadać i robić OffTopa - to jest temat o następcy FH...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: