Te zdjęcia mówią chyba same za siebie, nie trzeba nawet rozumieć tekstu. Ciekawe, jak te auta będą wyglądać po roku eksploatacji, za ten czas pewnie przejdą kilka remontów. No ale jak widać ich konstrukcja jest na tyle prymitywna, że można je nawet młotkiem naprawić.
Rejestracja:09 cze 2007, 14:11 Posty: 639
GG: 2158946
Samochód: Fiat CC 700 31PS
Lokalizacja: DK1 SPS
W bardzo ciekawy sposób zachęcają klienta do zakupu tych maszyn Na 3 fotce rozumiem odpadła kierownica, do autoryzowanego serwisu Kamaza 2500 kilometrów i trzeba jakos na szybko pomyśleć, żeby dojechać
Te zdjęcia mówią chyba same za siebie, nie trzeba nawet rozumieć tekstu. Ciekawe, jak te auta będą wyglądać po roku eksploatacji, za ten czas pewnie przejdą kilka remontów. No ale jak widać ich konstrukcja jest na tyle prymitywna, że można je nawet młotkiem naprawić.
ciekawe, jak by sobie poradzily na szpikowane elektronika zachodnie wozy w skarjnych warunkach atmosferycznych nie maja szans! nie mowiac juz o tym ze w tym przypadku mozliwosc naprawy mlotkiem jest zaleta. ciekawe jakbys dymal 5tys kilometrow do najblizszego seriwsu scanii:)
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Cytuj:
ciekawe jakbys dymal 5tys kilometrow do najblizszego seriwsu scanii:)
No to się zdziwisz w każdym większym mieście na rosji masz serwisy i nie sądzę żeby były oddalone od siebie o 5 tys km
Co ty myślisz że tam na budowach nie jeżdżą zachodnie ciężarówki
ciekawe jakbys dymal 5tys kilometrow do najblizszego seriwsu scanii:)
No to się zdziwisz w każdym większym mieście na rosji masz serwisy i nie sądzę żeby były oddalone od siebie o 5 tys km
Co ty myślisz że tam na budowach nie jeżdżą zachodnie ciężarówki
tak, kolego. zapewne na daleka syberie idealnym rozwiazniem bedzie zachodni sprzet, nafaszerowany elektronika. budowa a trudny teren to dwa swiaty. jakby by bylo inaczej to juz dawno stracilyby prawo bytu te samochody.
Rejestracja:01 gru 2010, 1:18 Posty: 16
Samochód: fiat 125p
Jak im się nie uda na zachodzie to i tak pozostaną w WNP i praktycznie wszędzie na wschód za Uralem. Zachodni sprzęt nigdy tam z ruskimi nie wygra. Jedynie tatra coś tam może ugrać.
Rejestracja:27 gru 2010, 12:47 Posty: 148
GG: 2982986
Samochód: Veicolo Italiano
Lokalizacja: EP
Łatwo na pewno im nie będzie (szczególnie jeżeli chodzi o ciągniki siodłowe i dystrybucje) takie jest moje zdanie.
Inaczej jest w przypadku np. budowlanki czy jakiś służb komunalnych/utrzymanie
Tam Kamaza ludzie znają więc myśle, że będą mieli szefowie koncernu miejsce do popisu i jeśli chodzi o początek podboju Europy Środkowo-Zachodniej właśnie te dziedziny w transporcie mogą spokojnie przyatakować
_________________ Kat. B - 2012
Wózki kat. II WJO - 2013
Kat. C, C+E, KW - 2023 Szeroko pojęty TRANSPORT - to część mojego życia
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę