Strona 19 z 23 [ Posty: 457 ] Przejdź na stronę Poprzednia 117 18 19 20 2123 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 mar 2012, 14:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1328
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Szef i tak zadba żebyś więcej niż na plandece nie zarobił. Zawsze ci powie, że dzieki temu że masz chłodnie to nie mordujesz się z plandeką, otwiersz tylko drzwi. Nie skakasz z pasami przy dziwnych nie regularnych kształtach ładunków niespaletyzowanych. Powi ci to jest twój zyski w porównaiu z plandeką, a równomierna praca agregatu szybko usypia :D

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Post Wysłano: 11 mar 2012, 17:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 gru 2007, 15:56
Posty: 842
GG: 7415311
Samochód: Mercedes Benz S124
Lokalizacja: Łobez!/Lębork

Cytuj:
Ale ja pisałem ile zarabia kierowca!Fracht na chłodnie zawsze będzie większy z racji samej ceny zakupu naczepy.
Ty widzę masz na wszystko gotową i w dodatku pewną odpowiedź a w transporcie nie ma nic pewnego a zarobki zależą od wielu czynników. Można na plandece zarobić więcej niż na chłodni i odwrotnie. Ja akurat gdy jeździłem w poprzedniej firmie to na chłodni zarabiałem lepiej niż jak przeszedłem na plandeki ale znam takich co na plandece zarabiają więcej niż ja na chłodni.

_________________
Volvo FH13 500 2016; Volvo FH16 6x2 470 1998; LE "Royal"
Mercedes Benz S124 220TE 1993
ex: JELCZ XF 105 SSC 460 2008; MAN TGX 18.440 2008; Volvo FH16 540 4x2 2007; Volvo FH13 480 6x2 2007; Mercedes Benz Actros MPII 2007;


Post Wysłano: 11 mar 2012, 23:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2012, 14:45
Posty: 290
Samochód: FR und NL
Lokalizacja: Silesia

Dzięki za odpowiedzi ale mi raczej chodziło oto na czym najlepiej wyjde.Chce założyc dziąłalnośc i mieć swoje auta.Wokół jest dużo firma(przewaga firanki) ale troche chłodni tez się znajdzie.

_________________
__________________________________
Renault Magnum 440 E-TECH


Post Wysłano: 11 mar 2012, 23:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Najlepiej wyjdziesz mając stałą, pewną robotę. Jak ktoś proponuje transport obornika za dobre pieniądze to się to wiezie. Generalnie, nie ma reguły, że na chłodniach masz lepiej. To zależy od spedycji i zleceniodawcy.


Post Wysłano: 19 mar 2012, 17:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2008, 21:25
Posty: 388
GG: 4287442
Samochód: Volvo V40
Lokalizacja: Wiązownica

Takie pytanie mam:

Żeby pracować na chłodni wystarczy książeczka zdrowia i badanie na nosicielstwo pałeczek Salmonella Shigella, potrzebuję coś jeszcze ? Czy to mi już wystarczy. :roll:


Post Wysłano: 20 mar 2012, 0:51
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 lut 2012, 17:34
Posty: 1936
Samochód: w ETS'ie
Lokalizacja: Sthlm

ja wożąc półtusze nawet tego nie miałem, z tego co pamiętam to wymagane to jest jeżeli masz bezpośredni kontakt z towarem. Do otwierania drzwi to jest raczej zbędne :roll:, w każdym razie do mnie się za 1,5 roku pracy z tym nikt nie przyczepił i nikt o to nie wolał

_________________
Jeździłem na swoim zanim to było modne
Żyj tak żeby na starość powiedzieć: kuurła kiedyś to było


Post Wysłano: 20 mar 2012, 13:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 sie 2011, 17:46
Posty: 602
Samochód: cerwone eFHa
Lokalizacja: Wieś Blisko Radomia

Robiłam książeczkę sanepidowską jak w któreś wakacje pracowałam w sklepie, teraz na chłodni też ją mam, ale nikt o nią w pracy nawet nie pytał przy przyjęciu, więc jest bo jest, ale jakby nie było, to nikt chyba by nawet nie zauważył. Rozładunków/załadunków też nie robię, jedynie co, to otwieram drzwi ;)

_________________
"Uwielbiam swój zawód. A kto swojego nie lubi, ten sam sobie winien."
http://kierowniczka.blogspot.com/ - Blog Dziewczyny w Ciężarówce :)


Post Wysłano: 20 mar 2012, 16:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 paź 2006, 18:10
Posty: 67
GG: 3407033
Lokalizacja: PNT

Śmigam póltora roku na chłodni i zdarzało się że przed załadunkiem na portierni wołali ode mnie książkę mycia naczepy oraz moje aktualne badania sanepidu. Mam to ze sobą, bo różne są firme, różni ludzie się trafiają i bardzo rzadko, ale była potrzebna ksiażka sanepidu. Przed zatrudnieniem szef też ode mnie wołał ten dokument.

_________________
Jadę, jadę,
drogą lecę.
Ja mam towar,
Oni becel... :D


Post Wysłano: 28 mar 2012, 14:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 cze 2011, 17:53
Posty: 55
GG: 697300
Lokalizacja: WZ

Witam wszystkich, mam kilka pytań odnośnie pracy na chłodni, a konkretnie praca w minusowych temperaturach, czyli mrożonki i te sprawy, jak ogólnie wygląda taka jazda i jak trzeba obsługiwać agregat jak często odszraniać, chciałbym się do wiedzieć jak najwięcej w tym temacie prosze o wasze rady i spostrzeżenia. Z góry dzieki :)

_________________
Tyle powrotów ile wyjazdów


Post Wysłano: 31 mar 2012, 0:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 paź 2006, 18:10
Posty: 67
GG: 3407033
Lokalizacja: PNT

Cytuj:
Witam wszystkich, mam kilka pytań odnośnie pracy na chłodni, a konkretnie praca w minusowych temperaturach, czyli mrożonki i te sprawy, jak ogólnie wygląda taka jazda i jak trzeba obsługiwać agregat jak często odszraniać, chciałbym się do wiedzieć jak najwięcej w tym temacie prosze o wasze rady i spostrzeżenia. Z góry dzieki :)
O tym można by książkę napisać i nie jest to pytanie na szybką odpowiedź. Nie ma na to 10 złotych zasad jak postępować z agregatem czy z towarem na minusie. Lata obserwacji, własnych doświadczeń i praktyk to i tak jeszcze za mało żeby obczaić temat choć w połowie.

_________________
Jadę, jadę,
drogą lecę.
Ja mam towar,
Oni becel... :D


Post Wysłano: 31 mar 2012, 15:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 cze 2011, 17:53
Posty: 55
GG: 697300
Lokalizacja: WZ

Rozumiem, wiem o co chodzi, tylko chodziło mi o takie rady dla początkujących ?? To nie są gwoździe więc pytam, nie każdy posiada wiedzę, tym bardziej że to początek wożenia mrożonek, dlatego pytam.

_________________
Tyle powrotów ile wyjazdów


Post Wysłano: 31 mar 2012, 23:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 paź 2006, 18:10
Posty: 67
GG: 3407033
Lokalizacja: PNT

Jazda z towarem na minusie wygląda dokładnie tak samo jak byś jechał z towarem na plusie. Wszystko zależy jaki towar dokładnie sie wiezie. Co do odszraniania to większość agregatów ma odszranianie auytomatyczne. A jeśli nie ma, to trzeba obserwować cykle pracy i jeśli są dłuższe niż normalnie, to czas na odmrożenie...

_________________
Jadę, jadę,
drogą lecę.
Ja mam towar,
Oni becel... :D


Post Wysłano: 01 kwie 2012, 11:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2008, 21:25
Posty: 388
GG: 4287442
Samochód: Volvo V40
Lokalizacja: Wiązownica

Grzybek_3 Znajdź sobie w internecie "Konwencja ATP", tam masz tak mniej więcej opisane co i jak, i pamiętaj że Cię to obowiązuje w transporcie chłodniczym. :wink:


Post Wysłano: 01 kwie 2012, 12:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Cytuj:
Grzybek_3 Znajdź sobie w internecie "Konwencja ATP", tam masz tak mniej więcej opisane co i jak, i pamiętaj że Cię to obowiązuje w transporcie chłodniczym. :wink:
Żeś doradził... Po co mu stek ustaw kompletnie nie potrzebnych w życiu codziennym :?:
Cytuj:
Jazda z towarem na minusie wygląda dokładnie tak samo jak byś jechał z towarem na plusie. Wszystko zależy jaki towar dokładnie sie wiezie. Co do odszraniania to większość agregatów ma odszranianie auytomatyczne. A jeśli nie ma, to trzeba obserwować cykle pracy i jeśli są dłuższe niż normalnie, to czas na odmrożenie...
Odszrania to się przede wszystkim jak agregat temperatury nie może zbić. Agregat zawsze ma inny czas cyklu w zależności od warunków atmosferycznych i temp towaru.


Post Wysłano: 01 kwie 2012, 16:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 cze 2009, 15:05
Posty: 40

Dobrze byłoby jakbyś na aucie miał termometr i przed załadunkiem sprawdził tem.ładowanego towaru. Jeżeli bedziesz woził owoce to ja polecałbym jezdzic na trybie ciagłym bo automat moze zmrozic towar. Jezeli np.pomarancz ma tem. +15 st. a ty masz go wiezc na +6st. to tem.stoniu co 2godziny o np.2stopnie. Nie mozesz od razu ustawic na +6st poniewaz agregat bedzie dawał mroznym powietrzem co moze sie zle skonczyć. Jezeli bedziesz woził mieso to tez jest dobrze sprawdzic tem.przed zał.czy mieso jest schłodzone do odpowiedniej tem.bo z doswiadczenia wiem ze agregat tego nie schłodzi (agregat ma podtrzymywac tem.a nie działać jak chłodnia składowa) wiecej cos moze podpowiedza koledzy po fachu na załadunku


Post Wysłano: 01 kwie 2012, 17:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 cze 2011, 17:53
Posty: 55
GG: 697300
Lokalizacja: WZ

Dziękuje koledzy za pomoc, najprawdopodobniej będę woził mrożonki, na szczęście po kraju więc nie będzie częstego otwierania drzwi od paki. A na konwencje spojrzę sam dla siebie, a jest ktoś kto wozi właśnie mrożonki ???

_________________
Tyle powrotów ile wyjazdów


Post Wysłano: 02 kwie 2012, 11:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 mar 2006, 22:05
Posty: 422
Lokalizacja: Poznań

Napisz, jakich informacji oczekujesz odnośnie przewozu mrożonek ?


Post Wysłano: 06 kwie 2012, 12:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 cze 2011, 17:53
Posty: 55
GG: 697300
Lokalizacja: WZ

Cytuj:
Napisz, jakich informacji oczekujesz odnośnie przewozu mrożonek ?

Generalnie chodzi mi o zabudowę i agregat którymi można wozić takie rzeczy jak mrożonki itp. Czy na przykład jeżeli ściana ma grubość 6 cm i agregat Thermo King RD II można wozić mrożonki ??? I czy są jakieś standardy do przewożenia tego typu produktów ??Wiem są przepisy ale to jest kupa czytania. I chciałbym się dowiedzieć czy są jakieś zasady wożenia takiego towaru ?? Typu nie wiem..??? Jak obsługiwać agregat ?? Może macie jakieś sposoby ?? Czy może nie ma żadnych rad dla początkującego ?
Po prostu ładować i jechać ??I utrzymywać temperaturę ??

_________________
Tyle powrotów ile wyjazdów


Post Wysłano: 07 kwie 2012, 11:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3199
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Cytuj:
Po prostu ładować i jechać ??I utrzymywać temperaturę ??
Tak jest, Tak jest.
I przed załadunkiem pamiętaj schłodzić bude minimum do tego -10.

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 15 kwie 2012, 10:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 cze 2011, 17:53
Posty: 55
GG: 697300
Lokalizacja: WZ

Cytuj:
Cytuj:
Po prostu ładować i jechać ??I utrzymywać temperaturę ??
Tak jest, Tak jest.
I przed załadunkiem pamiętaj schłodzić bude minimum do tego -10.
Dzięki wielki, panowie mam pytanko jeszcze odnośnie agregatu, jaki jest najlepszy do mrożonek???? Chodzi mi konkretnie o model?? I jak wygląda spalanie takiego agregat ??

_________________
Tyle powrotów ile wyjazdów


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 19 z 23 [ Posty: 457 ] Przejdź na stronę Poprzednia 117 18 19 20 2123 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: