Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 14 lut 2012, 10:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 mar 2011, 19:25
Posty: 12
GG: 0
Samochód: MAN F 90
Lokalizacja: Bierutow

witam z tego co wiem moj silnik 332km , ma taka sama pojemnosc, skok tloka itp. co np silnik 372km , w czym roznica ? -osprzet?

_________________
MAN f 90


Post Wysłano: 14 lut 2012, 13:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Nie 332 konie, a 330. Dwójka na końcu oznacza serię, w tym przypadku serię 90. Skoro pojemność jest taka sama, to być może w wersji 370KM jest inna turbina, itp.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 07 kwie 2012, 13:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 mar 2011, 19:25
Posty: 12
GG: 0
Samochód: MAN F 90
Lokalizacja: Bierutow

Cholera strasznie mnie to meczy ,moze ktos wie o co kaman z tymi mocami , ciagam naczepe z hds-em i czasami jak narzucam 18 ton to mu ciezko strasznie ,jakbym wiedzial ze mozna z tym cos zrobic niedrogo to moze bym nowego konia nie musial kupowac, stawiam browary za pomoc :mrgreen:

_________________
MAN f 90


Post Wysłano: 07 kwie 2012, 16:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Niestety bez większej modernizacji silnika się nie obejdzie.
Jedyne czego możesz spróbować, to zwiększyć dawkę paliwa na pompie ale z tym to już musisz udać się do odpowiedniego mechanika. :wink:


Post Wysłano: 07 kwie 2012, 16:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Podejrzewam że z grubszych rzeczy do wymiany pompa wtryskowa, wtryskiwacze, turbina i intercooler.

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 07 kwie 2012, 23:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

a czy 330 to nie jest silnik 5 cylindrowy :?: :wink:

_________________
MAN


Post Wysłano: 09 kwie 2012, 9:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 mar 2011, 19:25
Posty: 12
GG: 0
Samochód: MAN F 90
Lokalizacja: Bierutow

no wlasnie ja mam 6 garkow i tu powstaje pytanie czy aby na pewno moj motor to 330 hp? z tego co czytalem to 330 hp ma silnik 10 litrowy 5 garow, oznaczenia w dowodzie to 19 332, na kabinie rowniez , moze ktos wrzucil tam mocniejszy silnik?- tak czy inaczej za malo ma mocy

_________________
MAN f 90


Post Wysłano: 10 kwie 2012, 19:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 12:18
Posty: 525
GG: 2628774
Samochód: TGX / R480
Lokalizacja: Janów Lubelski

Na hamownie z nim :twisted:


Post Wysłano: 10 kwie 2012, 22:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

Myślę ze bez wymiany silnika się nie obejdzie np w scani silnik 14 litrowy 480 i 580 konny to ta sama konstrukcja ale np w 480 tłoki sa z alu, a w 580 sa stalowo aluminiowe. i na pewno nie pochodzi długo taki stary motor.. ze względu na wysilenie. w manie np 18.224 a 18.285 to ten sam silnik tzn 6,9 litra trochę inny osprzęt a nie widziałem 18.285 które dokulało 800 tys na 1 silniku.. a 224 widziałem które jako tako pracowało przy 1,3. Jak patrze na ta naczepę z hdsem to twierdze ze rzadko kiedy warzysz poniżej 40 ton wiec jazda z tym silnikem to katorga dla Ciebie.. i pewnie jest nie zbyt ekonomiczna. czas na pomysł o f2000 evo z końcówki produkcji


Post Wysłano: 10 kwie 2012, 22:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Myślę ze bez wymiany silnika się nie obejdzie np w scani silnik 14 litrowy 480 i 580 konny to ta sama konstrukcja ale np w 480 tłoki sa z alu, a w 580 sa stalowo aluminiowe. i na pewno nie pochodzi długo taki stary motor.. ze względu na wysilenie. w manie np 18.224 a 18.285 to ten sam silnik tzn 6,9 litra trochę inny osprzęt a nie widziałem 18.285 które dokulało 800 tys na 1 silniku.. a 224 widziałem które jako tako pracowało przy 1,3. Jak patrze na ta naczepę z hdsem to twierdze ze rzadko kiedy warzysz poniżej 40 ton wiec jazda z tym silnikem to katorga dla Ciebie.. i pewnie jest nie zbyt ekonomiczna. czas na pomysł o f2000 evo z końcówki produkcji
14litrów 580 koni w scani... ? chyba żeliwno aluminiowe jeśli już takie by były.

Ameryki nie odkryłeś w actrosie jeden i ten sam silnik o tej samej pojemnośći ma od 310 do 480 koni i żaden jakoś nie pada przed wcześnie. Trochę jednak brak ci wiedzy praktycznej.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 10 kwie 2012, 22:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

pomyłka myślałem o 16 litrowym V 164...


Post Wysłano: 14 kwie 2012, 20:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Cytuj:
Myślę ze bez wymiany silnika się nie obejdzie np w scani silnik 14 litrowy 480 i 580 konny to ta sama konstrukcja ale np w 480 tłoki sa z alu, a w 580 sa stalowo aluminiowe. i na pewno nie pochodzi długo taki stary motor.. ze względu na wysilenie. w manie np 18.224 a 18.285 to ten sam silnik tzn 6,9 litra trochę inny osprzęt a nie widziałem 18.285 które dokulało 800 tys na 1 silniku.. a 224 widziałem które jako tako pracowało przy 1,3. Jak patrze na ta naczepę z hdsem to twierdze ze rzadko kiedy warzysz poniżej 40 ton wiec jazda z tym silnikem to katorga dla Ciebie.. i pewnie jest nie zbyt ekonomiczna. czas na pomysł o f2000 evo z końcówki produkcji
ci to za brednie :?:

_________________
MAN


Post Wysłano: 14 kwie 2012, 21:21

as-met weź wrzuć numer VIN nadwozia.


Post Wysłano: 16 kwie 2012, 10:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 mar 2011, 19:25
Posty: 12
GG: 0
Samochód: MAN F 90
Lokalizacja: Bierutow

wmaf015782m109539 jest vin

_________________
MAN f 90


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: