Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 24 kwie 2012, 14:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lis 2008, 22:08
Posty: 61
GG: 0
Samochód: ISUZU

Witam chciałbym poznać od użytkowników tego auta parę opinii na tema awaryjności tego ciągnika, jak sprawuje się system adblue. Czy w wypadku uszkodzenia adblue moc spada i wzrasta zużycie paliwa. Jak ze spalaniem pod firanką trasa dk-it z pełnymi ładunkami.Jakie sa jego typowe dolegliwości. Oraz opinie o skrzyni biegów automat jak i ręcznej z guziczkiem. Jak spisuje sie klima postojowa ze schowka. Chę zakupić albo tga albo magnum 460-500 dxi jednak nie wiele opini o nich znam. Z góry dziekuję za odpowiedzi.


Post Wysłano: 08 maja 2012, 14:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sie 2011, 16:08
Posty: 48
GG: 1699214
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Police

Jeżeli chodzi o 18.440 E4 jest praktycznie bez awaryjne. Mamy takie 3 sztuki i nie ma z nimi większych kłopotów. E5 z AdBlue to już problemy i to właśnie z tym AdBlue. Takich mamy 7 i automatów i manuali z przyciskiem. Problemy z AdBlue to przede wszystkim częsta wymiana filterków (są tam 3), czujniki recyrkulacji spalin (są 2), pompy AdBlue (na razie tylko 2 wymienialiśmy). W jednym przypadku wymienialiśmy też całą elektronikę od AdBlue ale to raczej pech jednostki, a nie dolegliwość serii TGA. Przy problemach z AdBlue moc w TGA nie spada bo nie były w nich jeszcze montowane takie zabezpieczenia. Spalanie jednych jak i drugich to ok 32-33L/100km w europie na plandekach. Klimy postojowe w schowku mamy ale w TGX, prawdopodobnie jest to to samo więc powiem, że kierowcy są z nich zadowoleni.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: