Cytuj:
Witam.
Dzięki za odpowiedzi. Każdą z nich wziąłem do siebie.
Bierzemy jednak dwa "nowsze" auta.
Co do zleceń - wydaje mi się, że tu będzie ok, znajomy spedytor (nie jakiś leszcz, naście lat dośawidczenia) oferuje pomoc po części na zasadzie barteru.
Jestem dobrej myśli - trzeba kombinować !
Facet co Ty chcesz kupić za 70tyś.zł ?
Szykuj po 50tyś.zł na samo wyżywienie aut tj. serwis, paliwo, opłaty, kierowca itd.
Drugie auto już masz 100tyś kasy aby pierwsze 2-3 miesiące przetrwać zanim zaczną Ci spływać wynagrodzenia za frachty.
Auto na europę tylko nowe z gwarancją.
Wiesz ile kosztuje holowanie samo holowanie w razie awarii np w Niemczech ? Łysy się zrobisz...
Dziecinne podejście do tej roboty.
Za 70tyś. to Ty wezmiesz jedno auto w leasing ( Np master 8ep kosztuje około 120tyś.zł ) bo musisz 20% z góry wybecelować potem co miesiąc ładne raty.
Kierowca po europie lata za 20 groszy z kilometra zazwyczaj bez podstawy.