Od razu mówię, że w temacie jestem laikiem, ale jak to mówią potrzeba matką wynalazku.
Prowadzę firmę zajmującą się handlem stalą na nieco mniejszą skalę aniżeli znani potentaci.
Zauważyłem, że większość moich transakcji to transakcje do 4 ton. Naturalnie większość odbywa się lokalnie w promieniu do 100km, a startowe za transport wiadomo płacić trzeba.
Z racji, że jeden ze wspólników posiada uprawnienia C+E postanowiliśmy coś pomyśleć w kwestii własnego transportu.
Jeżeli chodzi o specyfikę przewożonego materiału to jest to mix materiałów (dostarczam blachy, pręty, rury) jednocześnie i nierzadko na aucie jest kilka różnych pozycji o łącznej wadze np. 3t. Długość przewożonego materiału to oczywiście do 12 metrów.
W skrócie co chcielibyśmy zakupić. Nie widzi nam się tir czy też MAN 10 tonowy bo po pierwsze zakup niemały a i koszty utrzymania spore. Szukamy pojazdu, którym będzie można przewozić np. blachy w formacie 1,5 metra na 3 metry i 12-metrowe profile jednocześnie przy możliwym załadunku 3-4t.
Jedyne co nam przychodzi na myśl to dwukółka, ale też zbytnio nie wiem z czym to się je, jak to wygląda w praktyce i do jakiego auta można ją doczepić. Koszt jaki chcielibyśmy przeznaczyć na cały zestaw to max 20tys.
Mercedes Vario z otwartą paką długą na 6 metrów do tego obrotnica i dłużyca ?
Tak się zastanawiałem gdzie ewentualnie można przerobić dane auto na ciągnik siodłowy? Są w kraju firmy specjalizujące się w tym czy trzeba szukać już przerobionego?
Użytkownicy przeglądający to forum: łysy68 i 13 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę