Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 lip 2012, 22:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1615
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Chce zmienic blizniaki na pojedyncze kolo - wiadomo, os jest wezsza dlatego chcialbym zastosowac odwrocone felgi z osi tarczowych czy tam przody z auta na szeroka opone, co o tym myslicie?? Co lozyska na to powiedza?? Przyczepa jezdzi kolo komina robiac z ciezarem jednostajnie max 30km. Oski BPW

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 22 lip 2012, 22:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

ja nie jestem za tym zeby poprawiac producenta


Post Wysłano: 22 lip 2012, 22:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Widuje sie takie rozwiazania czasem, ogolnie obrys zewnetrzny koła jest bardzo podobny jak do blizniaka czego nie mozna powiedziec o felgach et0 co jak widze to mnie az trzepie-rozstaw kół jak w wagonie kolejowym...
Druga sprawa obciazenie osi, super singiel ma przewaznie 4500 kg ładownosci wiec tylko 9t na oś gdzie przyczepa na pojedynczej osi moze miec 10t nacisku...


Post Wysłano: 22 lip 2012, 22:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

koła 17.5 cala ?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 22 lip 2012, 23:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1615
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Nie, typowa naczepowka 385/65/22,5

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 22 lip 2012, 23:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

385 na bliźniakach ? w naczepie z taką naczepą sie nie spotkałem. zmierz +/- różnice w szerokości osi na bliźniakach i tej na zwykłych kołach. Lepsze były by naczepowe felgi koło bardziej wystaje do zewnątrz niż w przodowych z C.S

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1615
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Teraz jest na 12r22,5 w blizniaku a ma byc na 385/65/22,5 (typowa opona naczepowa). ET felgi naczepowej "zwyklej" = 0 czyli zakladajac taka felge zweze rozstaw kól o jakies 20cm - duzo, stanie sie nie stabilna i brzydko wygladac bedzie stad pomysl posadzenia na felgach z szerokich przodow badz z naczep na tarczowkach ktore maja ET 120 - teoretycznie rozstaw kol zachowam taki jak w blizniaku, ale sily na lozyska beda dzialaly inaczej - ciekawe czy wytrzymaja ... Chociaz z drugiej strony jak mialem samuraia do rajdow to przespawalem mu felgi stosunkowo jeszcze bardziej i problemu z lozyskami nie mialem a lekko auto nie mialo ...

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Siły na łożyskach napewno bedą wieksze czy wpłynie to na szybsze zużycie cieżko powiedzieć, na stronie BPW kiedys były dokładne opisy osi et0 i et120 podawano ze osie z kołami et0 mają dużo mniejsze obciążenie łożysk a tu felga ma byc et120 i w dodatku obrócona odwrotnie.


Post Wysłano: 23 lip 2012, 15:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 277
GG: 0

kolego miałem tak kiedyś i założyłem zamiast bliżniaków pojedynczą ze zwykłej naczepy i było miodzio a że parę centymetrów węższa to nie problem - może po dużych dziurach więcej bujało.


Post Wysłano: 23 lip 2012, 15:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 277
GG: 0

A jak potrzeba 10 ton na oś to załóż takie koła jak miała brandyska opona 455 chyba dokładnie nie pamiętam ale jest droższa , szersza i mocna.


Post Wysłano: 23 lip 2012, 22:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1615
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Brandyska ma 425 - fajna opona bo sie nie zapada tak szybko. Nosnosci jak dobrze kojarze wiekszej nie maja. Z checia kupilbym brandyske/panav - jak ktos ma info gdzie stoi w przyzwoitym stanie to prosze o priv

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: