+ przednia szyba jak ekran w kinie
+ duży schowek pod łóżkiem (trumna)
+ w miarę wygodne i szerokie dolne łóżko
+ wygodne fotele
+ czytelne zegary
+ szafa na kurtki
+ mocne silniki z elastycznym przebiegiem momentu obrotowego
+ filtry paliwa są nad tłumikiem, w zimie mniejsze ryzyko marznięcia ropy
+/- (dla jednych plus dla drugich minus) dla mnie minus
brak tunela, przenosi się bród na kabinę
+/- pływająca kabina (może ktoś lubi, ale ja nie
)
+/- jednym się podoba, a drudzy mówią że to telewizor albo kredens
- beznadziejne wsiadanie do kabiny
- górne łóżko 0% komfortu
- małe schowki nad szyba
- słabe wyciszenie kabiny
- po wyłączeniu zapłonu fotel kierowcy nie opada
- słaba widoczność za kierownicy gdy np. wjeżdżamy na rondo patrzymy czasem w lewo po skosie, lusterko jest blisko słupka kabiny i znacznie utrudnia widoczność, chyba wiecie o co mi chodzi
- słyszałem o wadliwych głowiczkach kompresorów (biją ciśnienie w układ chłodzenia)
- awaryjne pompy jednostkowe w silnikach E-Tech
O spalaniu nie piszę bo to kwestia techniki jazdy, ciężaru ładunku, warunków panujących na drodze czy terenu. Tyle sobie przypomniałem