Skoro Semperit jest na bazie Conti to juz jest odpowiedz-omijac szerokim łukiem, miałem HDRy ogolnie biorąc w zimie wszedzie stoisz pod gore
w lecie po mokrym pod gore zdarza sie ASR mignac przy 24t
z lekkim to sie swiecił ciągle na górkach pod Kudowe, mi nie dojezdziły do konca oczywiscie wystrzal jednej pod koniec wiec reszty bałem sie dojezdzic...
Teraz mam Aeolus HN 359 (czyli chinskie) o niebo lepsze od Conti, moge gaz dawac do podlogi na mokrym i auto sie zbiera, mam wrazenie ze auto wiecej pali ale chyba to wynika z wiekszego obwodu koła (2km/h roznica) a legalizacji nie chce robic.
W drugim aucie Michelin XDA2 przejechane 380 tysiecy pozostalo moze 5 milimetrów po nacięciu, jesli chodzi o jazde to duzo nie powiem poniewaz malutko tym autem przejechalem ale pod gore po sniegu auto wychodzi gdzie na Conti staje...to chyba wystarczajaca roznica.