Strona 19 z 39 [ Posty: 761 ] Przejdź na stronę Poprzednia 117 18 19 20 2139 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 kwie 2012, 13:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 maja 2010, 15:25
Posty: 42
GG: 1226721
Samochód: Man TGX 440
Lokalizacja: Katowice

Post Wysłano: 31 sie 2012, 18:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 gru 2008, 16:41
Posty: 44

Obrazek Obrazek

Kolejka za rozładunkiem pszenicy w porcie Gdynia.


Post Wysłano: 31 sie 2012, 18:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2010, 13:33
Posty: 23

Cytuj:
Obrazek Obrazek

Kolejka za rozładunkiem pszenicy w porcie Gdynia.
Grubo !!! :/ to ile tam sie stoji od wjazdu na parking do wysypu ??


Post Wysłano: 31 sie 2012, 19:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 gru 2008, 16:41
Posty: 44

Cytuj:
Grubo !!! :/ to ile tam sie stoji od wjazdu na parking do wysypu ??
My tam staliśmy 35h. Na parkingu było około 250 autek.


Post Wysłano: 31 sie 2012, 19:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 12:18
Posty: 525
GG: 2628774
Samochód: TGX / R480
Lokalizacja: Janów Lubelski

Cytuj:
Cytuj:
Grubo !!! :/ to ile tam sie stoji od wjazdu na parking do wysypu ??
My tam staliśmy 35h. Na parkingu było około 250 autek.
Myślałem że kolejki z rzepakiem w Bodaczowie albo na kopalni za węglem są duże. Choć 3 lata temu tata na kopalni stał i po 2 tygodnie.


Post Wysłano: 31 sie 2012, 20:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2012, 12:55
Posty: 22
GG: 1
Samochód: Scania 144l 530

A gdzie dokładnie wy staliście w tej Gdyni ?


Post Wysłano: 31 sie 2012, 20:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 gru 2008, 16:41
Posty: 44

Parking przy ulicy Chrzanowskiego w Gdyni. Dokładnie możesz zobaczyć tutaj: http://maps.google.pl/maps?hl=pl&ll=54. ... 8&t=h&z=17


Post Wysłano: 31 sie 2012, 20:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Cytuj:
Grubo !!! :/ to ile tam sie stoji od wjazdu na parking do wysypu ??
My tam staliśmy 35h. Na parkingu było około 250 autek.
Jesteś dobry jak na ten parking i okolice parkingu wchodzi 250 autek :lol:
Cytuj:
A gdzie dokładnie wy staliście w tej Gdyni ?
Ulica Chrzanowskiego boczna od Polskiej w porcie Gdyńskim :wink:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 04 lis 2012, 15:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2007, 0:09
Posty: 70

Odświeżam temat, zestawem z Niemiec :wink:

Obrazek

_________________
Posiadam kat: A, B, C


Post Wysłano: 07 lis 2012, 0:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Nie rozumiem mentalności w konfigurowanie pojazdów pod wywrotki. Jak na wyżej załączonym zdjęciu, naczepa pod typowy lokalny transport kruszyw a ciągnik jak z miedzynarodówki dla podwójnej obsady i gdzie tu logika europejskiego oszczędzania. Taki skład napewno waży ok 15 ton zamiast ładownością zarabiać kasę jeżdżąc w koło komina a kierman i tak śpi w domu.


Post Wysłano: 07 lis 2012, 10:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 wrz 2008, 21:48
Posty: 539

no czasem tak się zdarza jak mówisz, ale są firmy które jeżdzą po całej Polsce i kierowca jest np. od pon-piątku a aucie.


Post Wysłano: 07 lis 2012, 11:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 wrz 2007, 10:01
Posty: 1208
Lokalizacja: Janów k.Częstochowy

Cytuj:
Nie rozumiem mentalności w konfigurowanie pojazdów pod wywrotki. Jak na wyżej załączonym zdjęciu, naczepa pod typowy lokalny transport kruszyw a ciągnik jak z miedzynarodówki dla podwójnej obsady i gdzie tu logika europejskiego oszczędzania. Taki skład napewno waży ok 15 ton zamiast ładownością zarabiać kasę jeżdżąc w koło komina a kierman i tak śpi w domu.
Jak napisał kolega zestaw jest z Niemiec. Tam kierowca się bardziej szanuje, samochody też są w lepszym stanie. Nie wiem jak jest z płatnościami czy płacą od przewiezionych ton? Czy poprostu od kursów?

_________________
Pozdrawiam
Leszek


Straż pożarna Częstochowa


Post Wysłano: 07 lis 2012, 16:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 wrz 2008, 21:48
Posty: 539

poza tym niektóre firmy mają wymóg że np. ma być 26Ton (ja pod taką teraz jeżdzę)
nie przyjmują mniej , a jak weźniesz więcej to i tak zapłacą za 26, więc nie ma sensu mieć super lekkiego auta.


Post Wysłano: 07 lis 2012, 17:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

Cytuj:
poza tym niektóre firmy mają wymóg że np. ma być 26Ton (ja pod taką teraz jeżdzę)
nie przyjmują mniej , a jak weźniesz więcej to i tak zapłacą za 26, więc nie ma sensu mieć super lekkiego auta.

jeśli nie wiesz o czym piszesz to nie pisz. Są firmy które nie płaca za przeładowane auto. jak masz mega lekki zestaw który na pusto ma 12,5 tony i na wadze masz 40 ton dmc u nich to płaca Ci za 27,5 tony


Post Wysłano: 07 lis 2012, 18:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 wrz 2008, 21:48
Posty: 539

Cytuj:
Cytuj:
poza tym niektóre firmy mają wymóg że np. ma być 26Ton (ja pod taką teraz jeżdzę)
nie przyjmują mniej , a jak weźniesz więcej to i tak zapłacą za 26, więc nie ma sensu mieć super lekkiego auta.

jeśli nie wiesz o czym piszesz to nie pisz. Są firmy które nie płaca za przeładowane auto. jak masz mega lekki zestaw który na pusto ma 12,5 tony i na wadze masz 40 ton dmc u nich to płaca Ci za 27,5 tony


o to przepraszam kolego , mój błąd i mojego szefa, widocznie nie wie co podpisywał i jaką ma umowę , jak , ile , za co mu płacą. za to Ty wiesz lepiej bo "wiesz o czym piszesz" a ja nie

jeszcze raz przepraszam...


Post Wysłano: 07 lis 2012, 22:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Cytuj:
Cytuj:
poza tym niektóre firmy mają wymóg że np. ma być 26Ton (ja pod taką teraz jeżdzę)
nie przyjmują mniej , a jak weźniesz więcej to i tak zapłacą za 26, więc nie ma sensu mieć super lekkiego auta.

jeśli nie wiesz o czym piszesz to nie pisz. Są firmy które nie płaca za przeładowane auto. jak masz mega lekki zestaw który na pusto ma 12,5 tony i na wadze masz 40 ton dmc u nich to płaca Ci za 27,5 tony
Taka opcja jest najlepsza , na przeładunkach nikt nie robi nieuczciwych pieniędzy a zleceniodawca płaci za rzeczywitą ilość przewiezionego towaru i mamy kompromis pomiedzy dwoma punktami siedzenia. Nawet nie wiedziałem że firmy zlecające transport kruszyw tak płacą. W USA nie było opcji żeby z kamieniołomu wyjechać z większą DMC+2% i nie było problemu z niuczciwą konkurencją jak to się u nas nazywa.


Post Wysłano: 09 lis 2012, 13:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!

Cytuj:
Cytuj:
poza tym niektóre firmy mają wymóg że np. ma być 26Ton (ja pod taką teraz jeżdzę)
nie przyjmują mniej , a jak weźniesz więcej to i tak zapłacą za 26, więc nie ma sensu mieć super lekkiego auta.

jeśli nie wiesz o czym piszesz to nie pisz. Są firmy które nie płaca za przeładowane auto. jak masz mega lekki zestaw który na pusto ma 12,5 tony i na wadze masz 40 ton dmc u nich to płaca Ci za 27,5 tony
No troche to jest inaczej niż obaj piszecie. Owszem skończyło się płacenie bezpośrednio tony ale nie dokońca, obecnie stawka jest zależna w sposób pośredni.
Jeśli firma X ładuje srednio 26ton, a firma Y ładuje średnio 27 ton to stawka na tej samej trasie dla firmy Y będzie wyższa... zleceniodawcom nie opłaca się płacić od życzeniowych 26,5tony, ponieważ utrzymanie takiego średniorocznego ładunku 26,5tony jest w praktyce nie możliwe.
Każda firma szuka oszczędności i firmy transportowe zaczeły ładować po minimum lub poniżej. Większość zleceniodawców szybko zareagowała i nie da się "okradać". Nadal posiadanie lżejszego zestawu jest opłacalne:
1. można więcej załadować,
2. mniejsze ryzyko przeładowania,
3. Chude zestawy łatwiej sprzedać,

Nie znam obecnie firmy gdzie wyjedziesz powyżej 40200kg... o 20kg nie wypuści z zakładu i koniec gadania. Nikt nie będzie w obecnych czasach nadstawiał karku dla kilku zł zysku.

_________________
ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!


Post Wysłano: 14 lis 2012, 19:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

To jeżdzisz w bardzo cywilizowanej okolicy. Tutaj gdzie ja operuję sypią i wypuszczają ile się da a póżniej heja na skróty po 15-nastkach. Jeszcze długo ludzie nie zrozumią że to jest oszukiwanie samego siebie.


Post Wysłano: 15 lis 2012, 0:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!

Cytuj:
To jeżdzisz w bardzo cywilizowanej okolicy. Tutaj gdzie ja operuję sypią i wypuszczają ile się da a póżniej heja na skróty po 15-nastkach. Jeszcze długo ludzie nie zrozumią że to jest oszukiwanie samego siebie.
Kopalnie zachodnich koncernów nie pozwalają sobie na wałki, u prywaciarzy jest inna bajka. Samochody zewnętrznych firm max 42500, własne auta 50ton i jazda. A poźniej chodzi taki po szrocie kupuje zardzewiałe ośki i spawa resory.
A odnośnie jazdy po tonażach to zawsze i wszędzie ktoś kombinuje ale jak dorwą to 300zł... no coż tutaj kierowca decyduje i on jest odpowiedzialny.

_________________
ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!


Post Wysłano: 15 lis 2012, 0:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 wrz 2008, 21:48
Posty: 539

z jaką wagą wypuszczą to zależy wszystko od zakładu.
w jednej firmie która ma ponad 20 kopalni na różnych zakładach są różne przepisy-a firma ta sama!
ja się spotkałem z takimi zasadami u nich
-ładują do 40ton z tolerancją 2%
-ładują do 40ton, +tolerancja 2% od masy ładunku
-do 40ton i koniec kropka-nie interesuje ich nawet tolerancja stosowana przez ITD
jak się nie zmieścisz w tolerancji to nie da rady wydrukować dokumentów.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 19 z 39 [ Posty: 761 ] Przejdź na stronę Poprzednia 117 18 19 20 2139 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: