Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: Berger Ecotrail
Post Wysłano: 12 sie 2012, 9:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 sie 2010, 11:43
Posty: 181
GG: 24570715

Witam, mam pytanie czy ktoś miał bliższy kontakt z naczepą kurtynową Berger Ecotrail i może powiedzieć jak sobie ta lekka naczepa radzi z upływem czasu? Czy coś pęka itp.

Pozdro.


Post Wysłano: 20 wrz 2012, 22:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2691
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Cieżko powiedziec gdyz te nowej generacji sa ok 1.5 roku na rynku... narazie kazdy bierze testuje, producent chwali sie ze nie mial jescze zadnych reklamacji na pekajace ramy, wiadome natomiast jest ze jak zaladuje sie na takiego bergera z mulda krązki blachy wygina sie w banan aż miło, pewna firma z Wodzisławia miala problem bo jak zaladowali rolke blachy 27 ton naczepa wygiela sie w banan, natomiat po rozladunku juz nie chciala sie wyprostowac :D ogolnie cala naczepa jest delikatna,drzwi to plyta +steropian jak we flieglu,przednia scaiana to tez kawalek plyty i dwa profile,kolega skomentowal ta sciane tymi slowami: "ktoś pójdzie siedziec za ta sciane kiedys" :D oslona rowerowa tak samo gietka elastyczna strach stawac na niej wchodzac od boku,srednio widze te naczepy na typowo polskich drogach albo krajach wschodnich...

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 22 wrz 2012, 18:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2012, 14:45
Posty: 290
Samochód: FR und NL
Lokalizacja: Silesia

Cytuj:
Cieżko powiedziec gdyz te nowej generacji sa ok 1.5 roku na rynku... narazie kazdy bierze testuje, producent chwali sie ze nie mial jescze zadnych reklamacji na pekajace ramy, wiadome natomiast jest ze jak zaladuje sie na takiego bergera z mulda krązki blachy wygina sie w banan aż miło, pewna firma z Wodzisławia miala problem bo jak zaladowali rolke blachy 27 ton naczepa wygiela sie w banan, natomiat po rozladunku juz nie chciala sie wyprostowac :D ogolnie cala naczepa jest delikatna,drzwi to plyta +steropian jak we flieglu,przednia scaiana to tez kawalek plyty i dwa profile,kolega skomentowal ta sciane tymi slowami: "ktoś pójdzie siedziec za ta sciane kiedys" :D oslona rowerowa tak samo gietka elastyczna strach stawac na niej wchodzac od boku,srednio widze te naczepy na typowo polskich drogach albo krajach wschodnich...


Z tego co mi wiadomo juz nie inwestuja w te naczepy

_________________
__________________________________
Renault Magnum 440 E-TECH


Post Wysłano: 29 wrz 2012, 22:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2691
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Taa, znowu Krone przychodza, jednak maja w swojej flocie CF z bergerem który z malym stanem paliwa i adblue potrafi ważyc 13 ton co daje spore mozliwosci załadunku w mulde a uwierz mi ze znajduje sie tak spore rolki do załadowania za dobra kase...

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 22 mar 2013, 16:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 mar 2013, 16:43
Posty: 1

Widziałem tą naczepę za delikatna do standardowych ładunków strasznie sie wygina - papierowa naczepa. Mam watpliwosci czy ma szanse 5 lat przetrwać . Podsumowując po obejżeniu ja z tego wynalazku rezygnuje.


Post Wysłano: 23 mar 2013, 12:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 mar 2013, 12:33
Posty: 3

Cytuj:
Cieżko powiedziec gdyz te nowej generacji sa ok 1.5 roku na rynku... narazie kazdy bierze testuje, producent chwali sie ze nie mial jescze zadnych reklamacji na pekajace ramy, wiadome natomiast jest ze jak zaladuje sie na takiego bergera z mulda krązki blachy wygina sie w banan aż miło, pewna firma z Wodzisławia miala problem bo jak zaladowali rolke blachy 27 ton naczepa wygiela sie w banan, natomiat po rozladunku juz nie chciala sie wyprostowac :D ogolnie cala naczepa jest delikatna,drzwi to plyta +steropian jak we flieglu,przednia scaiana to tez kawalek plyty i dwa profile,kolega skomentowal ta sciane tymi slowami: "ktoś pójdzie siedziec za ta sciane kiedys" :D oslona rowerowa tak samo gietka elastyczna strach stawac na niej wchodzac od boku,srednio widze te naczepy na typowo polskich drogach albo krajach wschodnich...
Też słyszałem o tym przypadku w Wodzisławiu, słyszałem że ten Berger to jakaś pomyłka jeśli chodzi o solidność. Przy dużych gabarytach i masie robi się niebezpiecznie.

_________________
madonnas.
elewacje warszawa


Post Wysłano: 29 kwie 2017, 23:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 kwie 2017, 23:45
Posty: 192

Odswieżę temat
Jak wygląda temat naczepy BERGER z perspektywy czasu?
Może teraz będzie mógł się ktoś wypowiedzieć na ten temat, poprawili coś?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: