Cytuj:
Dzieki za odpowiedz. Niemniej w zwiazku z tym mam kolejne pytanie i z gory przepraszam, ze odchodze od glownego tematu. W nowych przepisach dotyczacych kategorii wydawanych zezwolen (mozna obejzez pod tym liniem)
Kod:
https://www.gddkia.gov.pl/userfiles/articles/p/przejazdy-nienormatywne_3602/TABELA%20kategorii%20zezwolen%20i%20oplat.pdf
jest cos takiego jak:
"o długości nieprzekraczającej:
– 15 m dla pojedynczego pojazdu,
– 23 m dla zespołu pojazdów,
– 30 m dla zespołu pojazdów o skrętnych osiach,"
I teraz pytanie, co rozumiemy przez zespol pojazdow o skretnych osiach? Czy naczepa musi posiadac wszystkie osie skretne czy tylko jedna? Czy musi byc to os kierowana czy moze byc wlasnie nadazna? Pozdrawiam.
To pytanie powinienes zadac "cialu ustawdawczemu" lub kontrolnemu.....jak np. ITD bo interpretacja przepisow nowej ustawy jest conajmniej nie jednoznaczna .. jak to czy mozna poruszac sie o godz 13-tej zestawem o parametrach np. 29x3,3x4,25m i RMC 55t po drodze np. DK11, na zezwoleniu kat VI ?
Cytuj:
Witam, pytałem tu już kiedyś o naczepy Pro-Staff i okazuje się, że chyba zostali wchłonięci przez firmę Demarko Special Trailers bo maja te same adresy. Natomiast na drodze widziałem ciekawą naczepę tej marki którą posiada firma Drawa z Łodzi. Przyznam szczerze że wygląda to ciekawie...
http://www.drawa-transport.pl/zestawy_n ... oziowe.php
Ciekawie to wyglada na fotkach, prospektach a na codzien to tragedia jak bedziesz mial okazje zapytaj kierowcy tej ciekawej naczepy jak sie sprawuje na pelnym rozciagu z pelnym tonazem jak trzeba "przerobic" statystyczne krajowe rondo i wtedy to nie wyglada ciekawie....