Strona 1 z 1 [ Posty: 16 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 31 gru 2012, 18:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2009, 22:19
Posty: 53
Samochód: Focus
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

http://www.scania.pl/about-scania/calen ... -SCR.aspx/

Wkońcu sięgnęli po rozum do głowy :roll:


Post Wysłano: 31 gru 2012, 18:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Czyli co? znowu lanie Ad Blue? myślę że ludzie i tak będą kupować EGR-y.

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 01 sty 2013, 20:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!

Cytuj:
Czyli co? znowu lanie Ad Blue? myślę że ludzie i tak będą kupować EGR-y.
Ciekawe jakim cudem, przy E6 bedzie CR+EGR+ADBlue i codzienne modlitwy o brak awarii tych wynalazków.

A odnośnie PDE to od dawna powinni to wprowadzić bo awarii PDE(montowane w Vkach) jest znacznie mniej niż HPI.

_________________
ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!


Post Wysłano: 18 maja 2014, 15:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2013, 19:06
Posty: 190
GG: 3968324
Samochód: eFHacz

PDE to jest to co było w seri 4? Cewki tez są na wierzchu jak w HPI czy są zintegrowane z pompowtryskiem?


Post Wysłano: 18 maja 2014, 15:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

PDE zawsze miało cewki zintegrowane z wtryskiwaczem. Hpi to zupełnie inny system, z ciągłym problem z ciśnieniem paliwa, cewkami sterującymi i zaworkiem gaszącym.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 18 maja 2014, 15:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2013, 19:06
Posty: 190
GG: 3968324
Samochód: eFHacz

Orientuje się ktoś w jakich silnikach w R-kach występuje PDE oprócz \8/ ?


Post Wysłano: 18 maja 2014, 15:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 maja 2014, 15:19
Posty: 14

Straszny odkop ale jak widać z biegiem czasu niektóre spostrzeżenia zweryfikowała rzeczywistość.
Cytuj:
Czyli co? znowu lanie Ad Blue? myślę że ludzie i tak będą kupować EGR-y.
Z tego co dowiedziałem się od handlowca silniki o których wyżej mowa w dość znaczący sposób podniosły sprzedaż scanii. Klienci zadowoleni scania też bo się sprzedawało całkiem nieźle jak na scanie, a no i rechot wrócił. Jednak egr chyba średnio się sprawdził w scanii i nawet na serwisie nikt tego nie kryje.
Cytuj:
Ciekawe jakim cudem, przy E6 będzie CR+EGR+ADBlue i codzienne modlitwy o brak awarii tych wynalazków.
Chodzić jakoś to będzie musiało bo nic innego nowego już nie da rady kupić a obawy były i będą a i tak trzeba będzie w końcu czymś takim jeździć.
Odnośnie tej uwagi, scania wprowadziła silnik z oznaczeniem 410 gdzie udało się pominąć egr i turbinę o zmiennej geometrii względem mocniejszych odmian silników tej marki.
Cytuj:
Orientuje się ktoś w jakich silnikach w R-kach występuje PDE oprócz \8/ ?
na pewno 440 scr


Post Wysłano: 18 maja 2014, 19:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
na pewno 440 scr
Dorzuć do tego motory 360 400 i 480 KM.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 19 maja 2014, 19:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2013, 19:06
Posty: 190
GG: 3968324
Samochód: eFHacz

Czyli wychodzi na to ze wszystkie silniki w po liftowej wersji R-ki oprócz tych XPI na commonrail.
Równolegle z PDE występuje HPI czy już całkiem odeszło do lamusa?


Post Wysłano: 19 maja 2014, 20:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Jak się nie mylę to 380 jest teraz hpi

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 20 maja 2014, 7:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Chyba wszystkie V8 są na PDE

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 16 sty 2015, 22:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 lip 2013, 21:03
Posty: 32

Aktualnie poza Scanią ktoś w europie produkuje ciężarówki z silnikami na pompowtryskach?


Post Wysłano: 16 sty 2015, 22:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 gru 2014, 21:02
Posty: 3

Volvo w silniku D13K. Ale od okolic maja ma sie zmienic i tez bedzie na CR.
a 5/8/11/16 juz leci na Common-Rail


Post Wysłano: 18 sty 2015, 6:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Common w ciezarowkach jak zdążyliśmy się przekonać nigdy nie był zbyt bezproblemowy.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 18 sty 2015, 21:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 lip 2013, 21:03
Posty: 32

Ale chyba pompowtryski sprawiają więcej kłopotu niż Common rail?


Post Wysłano: 22 sty 2015, 21:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!

Cytuj:
Ale chyba pompowtryski sprawiają więcej kłopotu niż Common rail?
Powtórz sobie to co napisałeś i pomyśl...
Pompki są obecnie najlepszym układem zaislania. CR no to może już 2 generacja zaczyna powoli im dorównywać, zresztą czas pokaże.

_________________
ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 16 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: