Autor
Wiadomość
Tytuł: Re: Volvo VNL
Post Wysłano: 03 lut 2013, 12:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Bardzo ciekawy pojazd, jeszcze chyba nie widzialem VNLki z takim rozstawem osi ciekawe jakby wygladala jazda po polskich rondach gdzie czasem zwyklym ciagnikiem jest sie ciezko zmiescic.
Jezdzilem rok temu w Kanadzie Frydkami i VNLkami jako zwykly ciagnik 6x4 i tam juz jest wyraznie gorszy skret od europejskich aut a tu przy tym rozstawie osi to sobie nie wyobrazam, jednak bardzo mi sie podoba ten zestaw...


Tytuł: Re: Volvo VNL
Post Wysłano: 12 lut 2013, 9:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 lut 2013, 14:12
Posty: 3

mam pytanie volvo vnl 670 jak podczepię do wywrotki to sie zmieszczę w 16,5 metra ????,
mieszkalem w chicago i jezdzilem 2 lata po calych stanch zjednoczonych ,i wole miec takiego volvo wygoda dla mnie 100razy lepsze jak te europejskie


Ostatnio zmieniony 12 lut 2013, 18:06 przez Szaki, łącznie zmieniany 1 raz.
Ortografia i interpunkcja.


Tytuł: Re: Volvo VNL
Post Wysłano: 12 lut 2013, 11:45

Z wywrotką raczej się spokojnie zmieścisz, rozstaw osi przeciętnego vnl-a to około 240 cali czyli lekko ponad 6 metrów, więc zobacz, ile Ci zostaje jeszcze.


Tytuł: Re: Volvo VNL
Post Wysłano: 12 lut 2013, 13:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 lut 2013, 14:12
Posty: 3

a ile ma wywrotka metrów , a ile ma metrów volvo vnl 670


Tytuł: Re: Volvo VNL
Post Wysłano: 13 lut 2013, 11:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sie 2008, 23:32
Posty: 366
Samochód: zielony TGA
Lokalizacja: mazowsze

Tytuł: Re: Volvo VNL
Post Wysłano: 13 lut 2013, 14:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2008, 21:25
Posty: 388
GG: 4287442
Samochód: Volvo V40
Lokalizacja: Wiązownica

Tytuł: Re: Volvo VNL
Post Wysłano: 13 lut 2013, 16:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Autko super za super cenę. Wdzę że ktoś odwalił kawał dobrej roboty. Myślę że było przerabiane w Europie bo w USA nigdy nie spotkałem się z taką konfiguracją. Jednak w praktyce 6 osiowy zespół pojazdów nie daje nam ekstra walorów użytkowych stosując go w naszym kraju lub w ruchu międzynarodowym gdzie w większości i tak możemy ładować tyle co standardowy 5-osiowiec.


Tytuł: Re: Volvo VNL
Post Wysłano: 13 lut 2013, 17:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sie 2008, 23:32
Posty: 366
Samochód: zielony TGA
Lokalizacja: mazowsze

6 osi ma też zalety
- mniejsze prawdopodobieństwo przekroczenia nacisku na oś
- lepsze prowadzenie

Ogólnie zestaw genialny. Jak dla mnie to szkoda, że automat.


Tytuł: Re: Volvo VNL
Post Wysłano: 13 lut 2013, 21:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Tylko jest male ale co tu pomoze 6 osi skoro na zestaw mozemy zaladowac tylko 19,7t zachowujac 40t dmc??? W tym przypadku to ta szosta os przeszkadza zabierajac pol tony ladownosci, przyczepa niewykorzystana lesza bylaby tu dwuoska...Sens uzywania takiego auta ograniczony,jedynie trzeba by miec zezwolenia na wieksze dmc...


Tytuł: Re: Volvo VNL
Post Wysłano: 13 lut 2013, 21:33

W Holandii nie było tak, że DMC to po prostu zsumowane poszczególne naciski na osie ? Nie jestem tego pewien, ale u nich jakoś inaczej to wyglądało.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: