Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Strona 8 z 13 [ Posty: 257 ] Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1013 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 lis 2012, 17:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 maja 2007, 19:04
Posty: 118
GG: 0
Lokalizacja: Grudziądz

Z Opola jakieś zdjęcie znalazłem :wink: .
Obrazek

_________________
http://fifus.picturepush.com/ --> http://remigiuszwiniewski.picturepush.com/


Post Wysłano: 21 lis 2012, 22:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Cytuj:
Pytanie mam bo czytałem opinie kierowcy który jezdzil podobnym VNL w polskiej firmie z okolic Lublina-Rzeszowa to strasznie narzekal na swiatła mijania, podobno tu po polsce strasznie slabo wypadały te swiatła i sporo musial jezdzic na "długich", jakie ty masz odczucia, porównania?
Nie mam dużego porównania z europejskimi ciężarówkami ale domyślam się że będzie jak ze wszystkim że odstaje to od europejskich standardów. Tam są inne drogi i nie ma ruchu pieszego tam gdzie jadą ciężarówki a to zasadnicza różnica. Ja większego problemu nie mam a jak czegoś na drodze nie jestem pewien to noga z gazu bo but trochę za ciężki jak na europejskie warunki. Jeżdzę 4 tydzień a w 2 pierwszych zużycie paliwa miałem 44L/100km teraz obserwujac jak jeżdzą inni zszedłem do 36.
Jeszcze czeka mnie wizyta u speca od diagnostyki bo parę czujników jest out of calibration i to też może mieć wpływ na spalanie.
Przepraszam nielicznych których to irytuje że auto bywa bardzo brudne ale jazda po lesie po 10-15 km na kursie tym się konczy i nie sposób na takim odcinku jechać powoli ale obiecuję że się poprawię :oops: :lol:


Post Wysłano: 23 lis 2012, 18:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 wrz 2008, 21:48
Posty: 539

tak się zastanawiam , a w niektórych sytuacjach nie przeszkadza Ci taka konfiguracja zestawu?nie widzisz minusów ?chodzi mi że naczepa standardowa wywrotka/krótka ale ciągnik długi , długi przód, nie zahaczysz nim nigdzie? np przy zjazdach/wjazdach na wagę? (bo czasem są dość stromo)

przy 85km/h 1,2tys obrotów to widzę długie masz te przełożenia,
trzeba było sobie przestawić na 9parę km na/h albo założyć i "niechcąco" popsuć żeby nie działał (chyba że w tym aucie jest to skomplikowane)


Post Wysłano: 23 lis 2012, 21:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Cytuj:
a w niektórych sytuacjach nie przeszkadza Ci taka konfiguracja zestawu?nie widzisz minusów ?chodzi mi że naczepa standardowa wywrotka/krótka ale ciągnik długi , długi przód, nie zahaczysz nim nigdzie? np przy zjazdach/wjazdach na wagę? (bo czasem są dość stromo)
Jestem przyzwyczajony do tego typu ciągnika w sumie ostatnie 8 lat jeżdziłem tylko na takiego typu pojazdach. Na budowach w sumie mam lepszą trakcje niż europejskie 4x2+3 i tu narzekać nie mogę. Na drodzę bardzo często obserwuję, że osobówki i nie tylko nie wjeżdzają mi przed maskę bo wolą poczekać i przyjrzeć sie co to jedzie. Minusy widzę szczególnie w komforcie jazdy i wyciszeniu kabiny ale to bedzie ulepszone w przyszłości.


Post Wysłano: 08 gru 2012, 10:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 wrz 2008, 21:48
Posty: 539

witam
cisza w temacie,coś Cię nie widać na drodze ostatnio .pracuje auto czy sezonowy postój?


Post Wysłano: 09 gru 2012, 21:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Od kiedy spadł snieg wszystko zamarło, moje raczkujące kontakty narazie nie poskutkowały innymi zleceniami. Jak ktoś ma jakieś info proszę o kontakt na PW.


Post Wysłano: 29 sty 2013, 12:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2013, 12:49
Posty: 4
Lokalizacja: Bychawa

Witaj, kiedyś mieliśmy okazje na pogadanie w Bychawie na wulkanizacji. Jeśli chodzi o transport w PL to ciężko się wbić gdziekolwiek, a tym bardziej za jakaś sensowną stawkę. Jeśli chodzi o realia zimowe to wszędzie składy typu wywrot nie mają tak pracy. Sam czekam na pracę po 1 marca - kwietnia.



Kolego mam pytanie, czy w stanach śmigałeś Volvo VNL na automacie?. Czemu każdy tam wybiera manual?.


Post Wysłano: 29 sty 2013, 22:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

[quote="Skoczekk"]Kolego mam pytanie, czy w stanach śmigałeś Volvo VNL na automacie?. Czemu każdy tam wybiera manual?.

Jeżdziłem tylko ciężarówkami od dealerów na krótkich odcinkach ale bez naczepy. Ze względu na stronę ubezpieczenia nikt nie chce pozwolić na podpięcie obcej naczepy, a dealerzy raczej nie mają takiej do dyspozycji. Jak jeżdziłem nowym Volvo z Ishift to dla mnie rewelacja ale Eaton Autoshift też był w porządku ale to dużo mniej inteligentne rozwiązanie. Ta druga posiadała pedał sprzęgła, biegi zmieniała wszystkie po koleji i nie brała pod uwage obciążenia ani wzniesienia terenu.
Wybór w ok 80% pada na manual bo jest tańszy w zakupie, mniej potencjalnych elementów, które mogą ulec awarii i chyba najbardziej decydujący element to mentalność potencjalnych nabywców. Amerykanie wolą kupować rzeczy sprawdzone i ciężko ich przekonać do nowości co widać na rynku transportu ciężkiego jak wiele jeżdzi tam classic-ów.


Post Wysłano: 05 lut 2013, 13:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Polecam magazyn ,,CIĘŻARÓWKI" w którym ukazał się artykuł z moim autem o którym ktoś już wspomniał wcześniej.
Obrazek
Obrazek


Post Wysłano: 05 lut 2013, 14:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Jak teraz z robotą? Jeździsz coś, czy cały czas stoisz?


Post Wysłano: 05 lut 2013, 14:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Zawiesiłem wszystko na 3 miesiące nie będę na siłe szukał pracy za jakąś smieszną stawkę.
Robię właśnie kurs na Certyfikat Kompetencji Zawodowych bo przecież pismaki wiedzą lepiej jak prowadzić transport :lol: . Na szczęście jeszcze mam cierpliwość do tego komunistycznego sposobu uzdrawiania rynku. Jeszcze małe praktyczne poprawki na aucie przed sezonem i końcem marca powinno wszystko ruszyć.


Post Wysłano: 05 lut 2013, 14:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 sie 2005, 22:54
Posty: 707
Samochód: Stralis II 6x2
Lokalizacja: PSE

Cytuj:
Zawiesiłem wszystko na 3 miesiące nie będę na siłe szukał pracy za jakąś smieszną stawkę.
W tym kraju innych chyba juz nie ma.
Volvo ladne, mialem okazje je widziec w ruchu kiedys w okolicach Blachowni, niestety egzotyka auta raczej nie bedzie pomagala w szukaniu na niego roboty. Jakbys podczepil normalna europejska firane lub plandeke to przekraczasz dopuszczalne wymiary czy miescisz sie w nich?

_________________
:twisted: Latam Iveco - i to całkiem daleko...


Post Wysłano: 05 lut 2013, 14:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

Jakie te cudo ma maksymalne dmc techniczne?


Post Wysłano: 05 lut 2013, 15:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Nie przekraczając 16,5 metra mogę podpiąć kontener 40 stopowy czyli ok 12 metrów ale ja nie zamierzam jeżdzić na trasy bo auto jest w dziennej szoferce i preferencje szofera to praca na miejscu i codziennie piwko do obiadku w rodzinnym gronie :lol:
DMC to 22600 kg a w zestawie 40000 kg.


Post Wysłano: 05 lut 2013, 15:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

Mi chodziło o techniczne z tabliczki bo wątpię by było to tylko 40 ton dmc:)


Post Wysłano: 05 lut 2013, 15:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

W USA masz tylko jedne wagi na tabliczkach znamionowych nie ma technicznych i dopuszczalnych.


Post Wysłano: 05 lut 2013, 16:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 sie 2005, 22:54
Posty: 707
Samochód: Stralis II 6x2
Lokalizacja: PSE

Cytuj:
ja nie zamierzam jeżdzić na trasy bo auto jest w dziennej szoferce i preferencje szofera to praca na miejscu i codziennie piwko do obiadku w rodzinnym gronie :lol:
uUuu... to juz faktycznie kicha moim zdaniem, bo podejzewam ze utrzymanie tego auta jest drozsze w naszych warunkach niz naszych europejskich ciezarowek, dotego itak zajebiscie ciezko sie dzis wbijac na rynek no a przy Twoich oczekiwaniach to chyba bym myslal o wejsciu pod biedronke czy polo - pod te krotkie naczepy i zaopatrywanie marketow, albo przeciaganie naczep miedzy magazynami, tylko ze nie wiem czy czasem i wtedy czlowiekowi nie grozi utkniecie w kabinie na noc ktoregos dnia.

_________________
:twisted: Latam Iveco - i to całkiem daleko...


Post Wysłano: 05 lut 2013, 18:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Kolego nie przejmuj się praktycznie wszystko stoi na kopalniach ruch zamarł od nowego roku praktycznie nic nie idzie. Lata tylko 15 aut od rydzyka ostatnio co dzień nawet i w niedzielę :mrgreen:. Na wiosnę pewnie coś ruszy z robotą :wink:

_________________
MAN


Post Wysłano: 05 lut 2013, 18:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2010, 13:36
Posty: 871
Samochód: jakiś tam Tyr...
Lokalizacja: GPS signal not found...

Cytuj:
Kolego nie przejmuj się praktycznie wszystko stoi na kopalniach ruch zamarł od nowego roku praktycznie nic nie idzie. Lata tylko 15 aut od rydzyka ostatnio co dzień nawet i w niedzielę :mrgreen:. Na wiosnę pewnie coś ruszy z robotą :wink:
Leasing, i wsio jasne...

_________________
"...a niepodzielnie królującą elitę stanowią świętokrzyscy patelniarze..."


Post Wysłano: 06 lut 2013, 1:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

cytat
uUuu... to juz faktycznie kicha moim zdaniem, bo podejzewam ze utrzymanie tego auta jest drozsze w naszych warunkach niz naszych europejskich ciezarówek.

Pracę na autko mam a że jest tylko w sezonie to mi nawet odpowiada bo nie zamierzam slizgać się po naszych polskich dróżkach i ryzykować że mi szerokości nie wystarczy.
Utrzymanie auta które jest za cash to też nie jakiś wielki ból głowy bo w stanach nie miałem takiej możliwości żeby zawiesić wszystko w urzędach i nie ponosić kosztów stałych tylko była ciągła gorączka na robienie kasy, ,,ale to już było i nie wróci więcej"


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 8 z 13 [ Posty: 257 ] Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1013 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 90 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: