Cytuj:
Mi instruktor mówi, że plac spokojnie na 1 sobie robić nie dodając gazu, operując samym sprzęgłem i hamulcem. Manewry precyzyjnie wychodzą i jest czas na wszystko.
Prawda na kat. C nie ma limitów czasowych. Ale przy C+E już trochę biegania z zegarkiem w ręku jest
Cytuj:
Na moim etapie szkolenia jeszcze problemem jest dla mnie pokonywanie i ustawianie się do zakrętów, ale to myślę jakoś opanuje, bo co tu chcieć po 2 godzinach jazdy, z czego ponad półtorej było na placu.
Wszystko przyjdzie z czasem
Mam parę kategorii, ale są auta które niszczą system, vide Star 244 którym jeżdżę w straży... Te auto ma skręt jak lotniskowiec
Mimowolnie czasem opóźniam w nim skręt jakbym jeździł jakąkolwiek inną cywilizowaną ciężarówką, po czym mam problem bo się nie mieszczę
Cytuj:
Cóż, auto które ośrodek, w którym się uczę to też nie jest najnowszy cud techniki, ale ponoć ludzie się na nim szkolący problemów na egzaminie nie mają bo ten egzaminacyjny egzemplarz jest trochę mniejszy gabarytowo niż ten w ośrodku, może to i na plus.
Teoretycznie tak. Najważniejsze żebyś się uczył na obserwacji rzeczy niezależnych od samochodu.
_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje