Strona 1 z 8 [ Posty: 141 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 58 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 mar 2013, 15:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Obrazek

Oficjalna strona Streamline:
http://www4.scania.com/en/streamline/

http://scania.com/media/calendar/2013/s ... aspx?tab=0

Silniki Euro6:
V8:
520 hp,2,700 Nmat 1,000-1,300 r/min,EGR+SCR
580 hp,2,950Nmat 1,000-1,350 r/min, EGR+SCR
730 hp, w normie E6 wyjdzie później

Rzędowe 6-cylindrów:
370 hp, w normie E6 wyjdzie później
410 hp,2,150 Nmat 1,000-1,300 r/min,SCR
450 hp,2,350 Nmat 1,000-1,300 r/min,EGR+SCR
490 hp,2,550 Nmat 1,000-1,300 r/min,EGR+SCR

Jednocześnie oferowane będą także silniki z E5

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Ostatnio zmieniony 21 mar 2013, 21:49 przez Tomaszek, łącznie zmieniany 2 razy.

Post Wysłano: 21 mar 2013, 15:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 kwie 2008, 14:16
Posty: 362
Lokalizacja: Leszno

Na kanale YT Scanii pojawiła się już masa filmików :)

http://www.youtube.com/user/ScaniaGroup/feed?filter=2


Post Wysłano: 21 mar 2013, 15:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Zgadza się, już mi się podoba, pierwsze wrażenie było słabe, ale teraz jest OK.

Obrazek

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 21 mar 2013, 16:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sie 2010, 17:03
Posty: 140
GG: 0

Szczerze, to co oni zmienili, wprowadzili kilka poprawek aerodynamicznych, zmniejszyli pobór paliwa, wsadzili nowy program do skrzyni biegów, i BUM mamy nowe auto, oczywiście rozumiem że zużycie paliwa jest ważne ale jak dla mnie to tak troszkę dziwnie wygląda. . Mogą się teraz na mnie posypać hejty, ale dla mnie to jest sztuczne robienie ruchu w biznesie. Równie dobrze mogli zrobić to wszystko i dodać jako pakiet ekonomiczny a nie jako całkiem nowe auto.

_________________
Pie..ol wszystko, zostań kierowcą zawodowym.
Rób to co kochasz...


Post Wysłano: 21 mar 2013, 16:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Cytuj:
Szczerze, to co oni zmienili, wprowadzili kilka poprawek aerodynamicznych, zmniejszyli pobór paliwa, wsadzili nowy program do skrzyni biegów, i BUM mamy nowe auto, oczywiście rozumiem że zużycie paliwa jest ważne ale jak dla mnie to tak troszkę dziwnie wygląda. . Mogą się teraz na mnie posypać hejty, ale dla mnie to jest sztuczne robienie ruchu w biznesie. Równie dobrze mogli zrobić to wszystko i dodać jako pakiet ekonomiczny a nie jako całkiem nowe auto.
Masz rację, ale nie wygląda tak źle, po za tym ważne że kultowe V8 pozostało.

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 21 mar 2013, 18:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1626
GG: 1
Samochód: osobowy

Stara blenda, stare boczki atrapy i byłoby git :)

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 21 mar 2013, 18:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 mar 2009, 16:42
Posty: 77
GG: 0

No szok !!
Pojechali po krawędzi...
Boję się że ciężko będzie rozpoznać "nowy" model od starego. Dobrze że jest napis
na dachu (to chyba największa nowość :mrgreen: )


Post Wysłano: 21 mar 2013, 18:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Spytam się czy ktoś z was tu narzekających przejrzał chociaż oficjalną stronę tego projektu?

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 21 mar 2013, 18:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1626
GG: 1
Samochód: osobowy

Cytuj:
Spytam się czy ktoś z was tu narzekających przejrzał chociaż oficjalną stronę tego projektu?
Ja, no i co z tego? Spoko, te boczki atrapy niby mają niebotyczny wpływ na spalanie blablabla - w sumie okey, ale moja SUBIEKTYWNA opinia jest taka, że wygląda to dla mnie kupowato, a blenda - jej kształt wpływu na spalanie jakiegoś większego raczej nie ma, a klasyczna blenda wyglądała lepiej. Z resztą dla mnie najlepsza Rka z wyglądu to pierwsza generacja i tego się trzymam, pomijając już to, że po pewnym czasie wyczerpują się możliwości robienia facelifting'ów, tak żeby to wyglądało fajnie. I dla tej bryły nadszedł już czas, nic więcej się z tego nie da wykrzesać, ja czekam na nowy model. Jakieś pytania jeszcze? BTW, i tak lepsze niż nowe volvo :mrgreen:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 21 mar 2013, 18:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Co do kabiny to zgadza się, ale tutaj była inna polityka miało być poprawienie aerodynamiki do nowej normy E6 żeby V8 przeszły ją w jakiś tam sposób. Na nową kabinę myślę że poczekamy jeszcze ze 2-3 lata.

Zastanawiam się czy będzie szeroki zderzak?

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 21 mar 2013, 21:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lut 2009, 13:17
Posty: 215
Samochód: Audi
Lokalizacja: Inowrocław

Lepiej wizualnie zmienić mało, niż przesadzić, tak jak Volvo. Scania Streamline z 1991 roku też wiele nie różniła się od zwykłej 3ki, miała na celu lepszą aerodynamikę, obniżenie spalania.
Według mnie wszystko wygląda świetnie, jak przy każdym modelu Scanii. Halogeny w blendzie nawet przypadły mi do gustu, nienawidziłem tego w starszych modelach.


Post Wysłano: 21 mar 2013, 21:22

Z jednej strony nic nowego - ale z drugiej zauważcie, że im mniej zmienionych części, tym bardziej sprawdzone rozwiązania, dostępność części używanych. Tak więc czekamy na opinie użytkowników, jeżeli rzeczywiście spalanie będzie konkurencyjne dla Mp4, nowego FH i reszty ciężarówek to jak najbardziej plus.

Oczywiście, można by chcieć czegoś nowego, ale w sumie, tu chodzi o zysk przedsiębiorcy a nie nasze opinie.


Post Wysłano: 21 mar 2013, 21:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1626
GG: 1
Samochód: osobowy

A jeszcze jedno pytanko mam, te silniki 450KM i 490KM to nadal EGR?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 21 mar 2013, 21:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Cytuj:
Lepiej wizualnie zmienić mało, niż przesadzić, tak jak Volvo. Scania Streamline z 1991 roku też wiele nie różniła się od zwykłej 3ki, miała na celu lepszą aerodynamikę, obniżenie spalania.
Według mnie wszystko wygląda świetnie, jak przy każdym modelu Scanii. Halogeny w blendzie nawet przypadły mi do gustu, nienawidziłem tego w starszych modelach.
Historia lubi się powtarzać, dlatego myślę że za 2-3 lata, wyjdzie następna seria.
Obrazek

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Ostatnio zmieniony 21 mar 2013, 21:40 przez Tomaszek, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 21 mar 2013, 21:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 mar 2010, 18:10
Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka

zobaczyli 3 zdjęcia i hejty lecą

zgłębcie temat to zobaczycie ze streamline to nie tylko nowe narożniki kabiny...

może wymienię kilka rzeczy:
- nowe lampy przednie i tylne na Ledzie
- narożniki blenda i kilka pierdół
- silnik euro 6 trochę ulepszony
- nowe mosty
- skrzynia o mniejszych oporach (więc nie jest to tylko zmiana softu)
- zmieniono sposób zasilania tak żeby zawsze odpalić auto
- zmiany w kabinie, nowe audio, zmiana koloru tapicerki
- nowy lakier w palecie
- coś tam ze sterowaniem przez smartphona
- nowe fotele

coś tam dalej było, ale nie chce mi się szukać


Ostatnio zmieniony 21 mar 2013, 21:37 przez PIRS-BT, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 21 mar 2013, 21:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Cytuj:
A jeszcze jedno pytanko mam, te silniki 450KM i 490KM to nadal EGR?
450 hp,2,350 Nmat 1,000-1,300 r/min,EGR+SCR

490 hp,2,550 Nmat 1,000-1,300 r/min,EGR+SCR

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 21 mar 2013, 21:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1626
GG: 1
Samochód: osobowy

Cytuj:
zobaczyli 3 zdjęcia i hejty lecą

zgłębcie temat to zobaczycie ze streamline to nie tylko nowe narożniki kabiny...

może wymienię kilka rzeczy:
- nowe lampy przednie i tylne na Ledzie
- narożniki blenda i kilka pierdół
- silnik euro 6 trochę ulepszony
- nowe mosty
- skrzynia o mniejszych oporach (więc nie jest to tylko zmiana softu)
- zmieniono sposób zasilania tak żeby zawsze odpalić auto
- zmiany w kabinie, nowe audio, zmiana koloru tapicerki
- nowy lakier w palecie
- coś tam ze sterowaniem przez smartphona
- nowe fotele

coś tam dalej było, ale nie chce mi się szukać
W tych czasach każde zdanie na nie to hejt.... no ale jak już tak to cóż...

Ja do zmian mechanicznych czy tych we wnętrzu nic nie mam, jedynie wygląd hejtuje :D


P.S. dzięki tomaszek12

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 21 mar 2013, 21:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!

Jakoś w ciągu 2 ostatnich lat Scania nic nowego nie wprowadzała... no może jakieś tam elementy.
W Stramline będzie to wszystko połączone: Scania Driver Suport, lepsze aero, FMS, Oprtcruise+Ecocruise połączony z mapą Nav (teraz to auto będzie mówić Ci czy przyspieszyć przed górka żeby szybciej wejść czy nie):D no i jeszcze Scania Comunicator i online diagnostics... serwis widzi co auto boli.
Dostepny jest nowy tylny most, spreżarka powietrza będzie wyłączana, system podwójnych akumulatorów,
Do tego dochodzą nowe motory: 410 Scr; 450 i 490 Scr+Egr.
I oczywiście V-ka: 520 i 580 ... wszstkie motory oczywiście E6.
Jak będzie to zobaczymy...jesli nie będzie to za duzo kosztować to klienci się znajdą.
A widocznie niewielu przejrzało linki.... w Streamline będzie normalne łóżko na sprężynach. :D

_________________
ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!


Post Wysłano: 21 mar 2013, 22:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

R580 powraca w wielkim stylu
Obrazek
Tutaj takie szczegóły:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 21 mar 2013, 23:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5996

Większość producentów, w tym najgłośniej MAN już jakiś czas czemu wprowadziły zoptymalizowane, ekonomiczne serie.
Volvo, które było ponoć ciasne zrobiło całkowicie nową kabinę, zaprezentowaną, podobnie jak w przypadku Mercedesa, z dużą pompą.
Iveco wygląda, jest oszczędne i z serii na serie pracują nad poprawą jakości wykonania.
Mercedes ponoć wynalazł koło na nowo, w praktyce zaprezentował świeży design, nową kabinę, oszczędne silniki i każdy chciał go mieć.
Daf, ciężko powiedzieć co zrobił konkretnego, ale na pewno nie przespał momentu, zaprezentował nowy-stary samochód w tym samym czasie co pozostali producenci, wprowadził kilka nowinek technicznych.
Ciekaw jestem co zaprezentuje Renault, zwłaszcza, że nie zrobili tego, gdy wszyscy prezentowali nowe samochody.

Scania - nihil novi. Najpierw lifting ogólny, później lifting reflektorów przednich, później silników, teraz znów reflektorów. Gdyby zebrać wszystkie działania z ostatnich lat do kupy, może by to zrobiło jakieś wrażenie. A tak to co najwyżej, jest to nużące.
Większość wad Scanii nadal pozostała, atuty, które dawały jej przewagę nad konkurentami, praktycznie się zatarły. Modułowość Scanii, to na pewno atut, ale chyba zbyt mocno absorbujący producenta. R-ka zamiast wyznaczać "nowe trendy" i podporządkowywać resztę gamy pod ten model, stoi praktycznie na równi ze śmieciarką. Do tego z obiegowych opinii można odnieść wrażenie, że za te pieniądze, można oczekiwać więcej.
Kult Scanii jakby nieco się zaciera, co wbrew pozorom może odbić się na sprzedaży. Wystarczy zobaczyć na kampanie reklamową Mercedesa, ze swoim nowym Actrosem, jaki to był szał i "każdy chciał go mieć".


Ostatnio zmieniony 22 mar 2013, 15:11 przez Luka, łącznie zmieniany 1 raz.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 8 [ Posty: 141 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 58 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: