Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 10 kwie 2013, 22:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

To nie wiele mniejszy od r500

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 10 kwie 2013, 23:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Cytuj:
jest kilka możliwości manewru z godzinami np "split sleeper"
Ja tak robiłem chyba do 2008 roku a póżniej w każdej firmie mówili mi że jest to już zniesione i pauza ma być nieprzerwanie 10 godzin wcześniej mogłem robić 3 godz + 8 godz.
Cytuj:
po tych 11 h. harówki?
11 godzinek to kaszka z mleczkiem każdy kierowca marzy tam o takim dniu pracy :lol: za to u nas to jeszcze trochę wymyślą pauzę na siusiu którą trzeba będzie na selektorze w tacho wybrać.


Post Wysłano: 11 kwie 2013, 4:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lut 2012, 7:18
Posty: 62
GG: 190556
Samochód: Volvo VNL770

Cytuj:
Jak się domyślam ten motor ma 15 litrów ? Ile ma momentu obrotowego, bo pojemność spora jak na rzędowy silnik.
Pojemność jak napisałeś 15 litrów, moment obrotowy tego silnika 2237 NM przy 1200 obrotów.
Cytuj:
Ja tak robiłem chyba do 2008 roku a póżniej w każdej firmie mówili mi że jest to już zniesione i pauza ma być nieprzerwanie 10 godzin wcześniej mogłem robić 3 godz + 8 godz.
W firmach z reguły tak mówią bo jest im po prostu łatwiej, "split slipeer" nadal jest legalny w systemie 8/2,

_________________
http://www.youtube.com/user/MarianSzygula/videos


Post Wysłano: 11 kwie 2013, 15:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2010, 3:34
Posty: 625
Samochód: Żubr XF 105
Lokalizacja: Częstochowa SCZ

A słyszałem że jak Cię na wadze policyjnej złapią na tym, że logbook lewy, 14 godzin jazdy, to żadnej kary pieniężnej tylko przymusowa 10-godzinna przerwa, prawda to ?

_________________
Zapraszam na kanał


Post Wysłano: 11 kwie 2013, 15:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2009, 17:22
Posty: 1878
Samochód: Scania S450
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj. CAL

Cytuj:
Cytuj:
jest kilka możliwości manewru z godzinami np "split sleeper"
Ja tak robiłem chyba do 2008 roku a póżniej w każdej firmie mówili mi że jest to już zniesione i pauza ma być nieprzerwanie 10 godzin wcześniej mogłem robić 3 godz + 8 godz.
Cytuj:
po tych 11 h. harówki?
11 godzinek to kaszka z mleczkiem każdy kierowca marzy tam o takim dniu pracy :lol: za to u nas to jeszcze trochę wymyślą pauzę na siusiu którą trzeba będzie na selektorze w tacho wybrać.
Nie wiem jak jest tam, bo nigdy w życiu tam nie byłem. :) Jedyne co to mogłem zobaczyć USA w TV. Nie wiem jak tam wygląda sprawa z załadunkami/rozładunkami. U nas zazwyczaj jest tak, że stoisz w kolejce z 5-6 godzin, a czas pracy... Ucieka. I potem drapanie sie po głowie jak tu gdzieś dojechać, żeby sie wyrobić nawet jak sie pójdzie na 15 godzin, a wiadomo, że tak można tylko 3 razy w tygodniu... Dwa to drogi u nas pozostawiają wiele do życzenia. Nieraz człowiek nawet po tych 7 godzinach jazdy (bo jak napisałem, nieraz na więcej czas pracy nie pozwala) jest bardziej styrany niż po 9-10 godzinach ciągłej jazdy bez stójek w kolejkach itp.

U was jedynie mogę się domyślać jak jest. :P Przypuszczam, że lepiej, ale zawsze mogę się mylić. :)

Z tym czasem u was jest o niebo lepiej, bo jedziesz jak chcesz. Sam planujesz sobie pauzy, gdzie ci pasuje. ;)

_________________
C, CE, KW :)


Post Wysłano: 11 kwie 2013, 23:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Stanie pod magazynami z reguły to twoja pauza chyba że jeżdzisz na lokalu na godziny to inaczej.
Kierowcy over the road w większości mają płacone z mili czyli jak jedziesz to dopiero pracujesz i to jest brane pod uwage. Ja jak i moi koledzy po fachu którzy wrócili z USA do Europy śmiejemy się że tutaj to przedszkole w porównaniu do pracy tam.
Gospodarz tematu myślę że to potwierdzi, pozdrawiam.


Post Wysłano: 12 kwie 2013, 5:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lut 2012, 7:18
Posty: 62
GG: 190556
Samochód: Volvo VNL770

Cytuj:
A słyszałem że jak Cię na wadze policyjnej złapią na tym, że logbook lewy, 14 godzin jazdy, to żadnej kary pieniężnej tylko przymusowa 10-godzinna przerwa, prawda to ?
Nie do końca to tak wygląda, wszystko zależy od policjanta; jak miałem wpadkę w 2007 w Utah i mandatu nie dostałem :P Gorzej jest z punktacją CSA, którą wprowadzono kilka lat temu, psuje ona "record" kierowcy i firmy; dlatego dużo przewoźników wprowadziło wewnętrzne kary za wykroczenia. Miałem niedawno przypadek pisemnego ostrzeżenia od policjanta w Indianie, mandatu nie dostałem, ale pisemko kosztowało mnie 200$ w fimie :evil:
Cytuj:
Stanie pod magazynami z reguły to twoja pauza chyba że jeżdzisz na lokalu na godziny to inaczej.
Kierowcy over the road w większości mają płacone z mili czyli jak jedziesz to dopiero pracujesz i to jest brane pod uwage. Ja jak i moi koledzy po fachu którzy wrócili z USA do Europy śmiejemy się że tutaj to przedszkole w porównaniu do pracy tam.
Gospodarz tematu myślę że to potwierdzi, pozdrawiam.
Oczekiwanie na załadunki i rozładunki zawsze jakoś można rozpisać w papierowym logbook, z elektronicznym jest gorzej.
Potwierdzam, że jest inaczej... Ciężko jest porównać pracę "tu" i "tam", inne ciężarówki, inne prędkości, inne odległości, inny czas pracy, inne drogi... czasami po 11 godzinach jazdy człowiek jest bardziej znużony niż zmęczony; jeśli przez poł dnia nie naciskasz sprzęgła, a przez 400 mil nie zmieniasz biegu to...
chyba nie ma tego jak porównać do Europy.
Cytuj:
U was jedynie mogę się domyślać jak jest. :P Przypuszczam, że lepiej, ale zawsze mogę się mylić. :)
Z tym czasem u was jest o niebo lepiej, bo jedziesz jak chcesz. Sam planujesz sobie pauzy, gdzie ci pasuje. ;)
Nie wiem czy jest lepiej, ale na pewno, jak napisałem wyżej, jest inaczej :wink:

_________________
http://www.youtube.com/user/MarianSzygula/videos


Tytuł: VOLVO VNL770
Post Wysłano: 02 mar 2014, 17:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lut 2012, 7:18
Posty: 62
GG: 190556
Samochód: Volvo VNL770

Volvo
Model: - VNL770
Rok produkcji: - 2000
Przebieg: - 930000 mil
Silnik - Detroit/500HP
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: - dry van 53'
Obsługiwane kierunki: wszystkie stany USA
Obrazek

_________________
http://www.youtube.com/user/MarianSzygula/videos


Post Wysłano: 02 mar 2014, 18:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lut 2014, 11:28
Posty: 147

Bardzo ładne Volvo - VNL'e od zawsze mi się podobają, czy można liczyć na jakąś fotkę deski rozdzielczej? Pozdrawiam, bezawaryjnych mil.


Post Wysłano: 07 mar 2014, 9:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lut 2012, 7:18
Posty: 62
GG: 190556
Samochód: Volvo VNL770

Deska rozdzielcza jest taka sama jak w FH12 z tego samego roku.
Zdjęcia wnętrza wkrótce :)

_________________
http://www.youtube.com/user/MarianSzygula/videos


Post Wysłano: 11 mar 2014, 22:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 mar 2008, 22:05
Posty: 269
GG: 12975077
Samochód: Ford Transit '98
Lokalizacja: Biała Podlaska

Fajne sprzęcicho :) Jak się sprawuje taki staruszek na długich dystansach?

Wydaje mi się, czy tendencja jest podobna jak w europie - w nowym aucie przebieg rośnie błyskawicznie, a im starsze tym wolniej, ostatecznie zatrzymując się na pewnej granicy (znajdźcie mi na allegro passata b5 z przebiegiem 300tys :twisted: )?

Dlaczego półroczne VNL ma 50tys mil, a takie 14-letnia nie dobiło nawet do miliona? ;D

_________________
Powyższy post wyraża opinię autora jedynie w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podania przyczyny!


Post Wysłano: 12 mar 2014, 3:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2010, 3:34
Posty: 625
Samochód: Żubr XF 105
Lokalizacja: Częstochowa SCZ

Ex. United Van Lines? :wink:

_________________
Zapraszam na kanał


Post Wysłano: 14 mar 2014, 14:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lut 2012, 7:18
Posty: 62
GG: 190556
Samochód: Volvo VNL770

Cytuj:
Fajne sprzęcicho :) Jak się sprawuje taki staruszek na długich dystansach?

Wydaje mi się, czy tendencja jest podobna jak w europie - w nowym aucie przebieg rośnie błyskawicznie, a im starsze tym wolniej, ostatecznie zatrzymując się na pewnej granicy (znajdźcie mi na allegro passata b5 z przebiegiem 300tys :twisted: )?

Dlaczego półroczne VNL ma 50tys mil, a takie 14-letnia nie dobiło nawet do miliona? ;D
Słuszna uwaga, tendencje są podobne, ale akurat tego przypadku nie dotyczą :)

To Volvo zostało kupione w 2000 roku przez gościa który przez następne 13 lat pracował dla firmy przeprowadzkowej United Van Lines /stąd to malowanie jak zauważył Kapsiu/, a taka praca to bardzo dużo postoju; pakowanie i rozpakowanie domów, firm, czy ekspozycji wystawowych trwa kilka dni, sama jazda w tej pracy to tylko dodatek :)
Więc przebieg jest autentyczny; wynika nie tylko z licznika ale też z komputera silnika Detroit.
Pytasz jak zachowuje się na długich dystansach; to wygodny, dobrze wyposażony "staruszek", prowadzi się bardzo dobrze, duży rozstaw osi może utrudnia trochę parkowanie i manewry w ciasnych miastach, ale w trasie jest bardzo komfortowy, dużo lepiej pokonuje zakręty niż krótsze modele, np VNL670 którymi jeździłem do tej pory. Silnik 500HP bez żadnych ograniczeń związanych z emisją spalin typu EGR czy DEF, więc nie ma problemu np z jazdą w górach nawet z ciężkimi ładunkami. Skrzynia biegów tzw "trzynastka" bardzo w tym pomaga.
W roku 2000 był to naprawdę "truck" z górnej półki.
Teraz trafił do mnie i na emeryturę się jeszcze nie wybiera ;)

_________________
http://www.youtube.com/user/MarianSzygula/videos


Post Wysłano: 14 mar 2014, 20:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 mar 2008, 22:05
Posty: 269
GG: 12975077
Samochód: Ford Transit '98
Lokalizacja: Biała Podlaska

No i oby tak dalej, bo maszyna bajeczna i na pewno budzi podziw niejednego użytkownika dróg :)

_________________
Powyższy post wyraża opinię autora jedynie w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podania przyczyny!


Post Wysłano: 16 mar 2014, 1:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Na amerykanskie auta nie zwracałem uwagi, to akurat ten egzemplarz zwrócił moją uwagę, jest zwyczajnie smaczny z wyglądu.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 16 mar 2014, 12:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Elegancko się prezenci, jak dla mnie nawet lepiej niż Twój poprzedni truck :)


Post Wysłano: 16 mar 2014, 19:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lut 2012, 7:18
Posty: 62
GG: 190556
Samochód: Volvo VNL770

Poprzedni był nowy, a ten jest ... mój :)

_________________
http://www.youtube.com/user/MarianSzygula/videos


Post Wysłano: 16 mar 2014, 20:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lut 2012, 7:18
Posty: 62
GG: 190556
Samochód: Volvo VNL770

Post Wysłano: 16 mar 2014, 21:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lut 2014, 11:28
Posty: 147

cudny ten VNL. Jak kształtuje się spalanie w nim? Czyli rozumiem, że poprzednie były służbowe a ten jest prywatny? Pozdrawiam.


Post Wysłano: 16 mar 2014, 21:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lut 2012, 7:18
Posty: 62
GG: 190556
Samochód: Volvo VNL770

Poprzednie służbowe :) fajne określenie, poprzednie masz rację były firmowe, teraz jest moja sztuka, długo szukałem ale się trafił :) spalanie jest dosyć dobre, bo jak napisałem wyżej to prosty silnik bez żadnych ograniczeń, nie musi wdychać swoich spalin /EGR/ czy pić jakiejś wody /DEF/ :)

_________________
http://www.youtube.com/user/MarianSzygula/videos


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: