Cytuj:
Witam, nie wiedziałem do jakiego działy przypisać to pytanie, więc proszę o przeniesienie w razie czego. Chciałem zapytać kolegów pomykających busami/dostawczakami, ale też dużymi wózkami czy któryś zdecydował się może na instalację lpg ale nie do ciągnika, tylko do auta DMC 3,5? Albo czy zna kogoś kto takiej przeróbki dokonał i czy przyniosła ona oczekiwane efekty? Mam dwa sprintery i chciałem sobie w nich właśnie taką instalację założyć, a czytałem tutaj na forum, że ponoć warto?
Obniżysz i tak mała legalną ładowność.Dla mnie trochę strzał w kolanko
a co do kolegi od pickupa(mam wrazenie ze ma 13lat a to potem)
Po 1 pickup i tak ma mało powierzchnie ładunkową,a ty byś władował tam butle.
Po 2 to co wymieniłeś to nie pickupy tylko europejskie zabawki
po 3 jak pickup w miarę mały to toyota hilux tacoma 4 runner turnda, wybór jest dość duzy.
Toyoty są wyposażone tez w turbodoładowane benzyny i odłączany przód. tak naprawdę w 1 wóz roboczy i fajna zabawka w teren jak i do polatania bokiem.
po 4 pickup z przyczepą to sredni pomysł jako auto transportowe.
po 5 lepszym wyborem był by juz jakis sprinter z nl przerobiony na ciagnik siodłowy z naczepka 6-7m