Delikatna niejasność z mojej strony w poprzednim poście. Ja zdawałem w zimie, więc najpierw odpalaliśmy auto żeby nabiło układy i się trochę rozgrzało, siedzieliśmy w kabinie zanim rozpocząłem sprzęganie. Oczywiście czas liczą od momentu odpalenia silnika, u mnie chodził on cały czas, więc mój egzamin wyglądał trochę inaczej. Niemniej stoper rusza w momencie odpalenia silnika i rozpoczęcia manewru cofania pod przyczepę, przepraszam za nieścisłości.
Cytuj:
mam juz mało wiele opanowane
To mało czy wiele?
Cytuj:
np wjazd skośny no kurcze nie uwazacie ze jest malo miejsca?
Nie. Miejsca jest od cholery i jeszcze troszkę. Nie wiem skąd twoje wrażenie?
Cytuj:
.Tak samo dostałam kartke od instruktora odnosnie kolejnosci wykonywania czynnosci
Mi nie pozwolił zapisywać, chciałem, więc zrobiłem sobie sam listę z głowy w domu, później zweryfikowałem podczas jednego z treningów i się zgadzało, pomocna rzecz w natłoku informacji, tak naprawdę nauczyłem się raz, przez to że napisałem kartkę.
Cytuj:
i jest taki zapisek ze na luku dozwolone jest jedno wyjscie z auta aby sprawdzic ten metr.Nie mialam okazji zapytac instruktora jeszcze wiecie cos na ten temat?
Na łuku korekt możesz robić ile Ci się podoba, a wyjść z samochodu możesz właśnie po to żeby sprawdzić czy jest jeszcze miejsce, ale to niech potwierdzą Ci co niedawno zdawali, bo ja już nie pamiętam. Nic z tych rzeczy nie robiłem na egzaminie, więc na własnej skórze nie testowałem.
Poza tym, nie rozumiem dlaczego tak spinacie tym co można, a co nie. Jeśli czegoś nie wiecie, a jesteście już przed/w trakcie egzaminu, po prostu zapytajcie egzaminatora, oni nie są z betonu (większość przynajmniej), powinni wam udzielić informacji. Na spokojnie