Witam mam problem z obrotami na biegu jałowym. Samochód Volvo FL6 1999 rok silnik D6A180. silnik na biegu jałowym ma ok 750 rpm i zauważyłem że do mechanizmu dodawania gazu jest podłączona linką z urządzeniem(taka szara puszka z plombą na wtyczce, przyspieszacz? regulator pompy ?) na górze silnika. czy to ona jest odpowiedzialna za obroty. jeśli tak to jak ją sprawdzić? Dodam że jak ręcznie delikatnie odciągnę mechanizm to obroty spadają. jeśli coś niejasno napisałem postaram się wkleić zdjęcia. Auto pali na dotyk. jeśli potrzebny podaję VIN: YV2E4C3A5XB232291. Z góry dziękuję pozdrawiam.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
witam zamieszczam obiecane zdjęcia. urządzenie z pierwszych trzech zdjęć jest połączone właśnie z mechanizmem dodawania gazu (ostatnie zdjęcie). i teraz mam pytanie czy jest możliwość regulacji naciągu tej linki ?
Równie dobrze może to być urządzenie, które podnosi obroty po włączeniu przystawki odbioru mocy, spróbuj to całkiem odłączyć, lub nawet odkręcić by zluzować linkę. Wtedy odpal auto i zobacz co się będzie działo.
FL'ek nie robiłem w ogóle, ale to proste auto.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
W dzień na warsztacie wbijałem numer z naklejki na tym czymś w impacta ale nie wchodził...
Czekam na efekt sam
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Na efekt będziemy musieli chwilę poczekać ale co zauważyłem to ta linka ma odwrotne działanie jak cięgno gazu, czyli jeśli nie ma jej założonej sprężyna jest w skrajnie końcowej pozycji. Więc aby dociągała cięgno na pompie do końca powinna być naciągnięta. Wczoraj próbowałem też znaleźć coś po numerze tego urządzenia w google. Niestety bez efektu. Przejrzałem chyba ze sto zdjęć z silnikami od fl'a i żaden nie ma takiego ustrojstwa. Ogólnie auto dopiero co kupiliśmy i jest przerabiany na wywrotkę. Na tą chwilę auto zostało rozebrane prawie na części pierwsze do malowania ramy. Myślę że w przyszłym tygodniu je poskładam.
Problem rozwiązany. Jak się okazało wystarczyło wszystko wyczyścić i poskładać. Mechanizm (z ostatniego zdjęcia)przykręciłem ale w momencie przykręcenia przekręciłem go w skrajną pozycję bo miał na śrubach 2-3 mm luzu i to wystarczyło aby obroty były nawet za niskie. Podkręciłem na pompie i jest ok. Dziękuję za zainteresowanie. Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 7 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę