Strona 44 z 112 [ Posty: 2228 ] Przejdź na stronę Poprzednia 142 43 44 45 46112 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 10 cze 2013, 19:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lis 2007, 19:58
Posty: 121
GG: 5348040
Lokalizacja: Piła

Cytuj:
Cytuj:
VAGów jak psów na forum. :lol:
Nie ma się co dziwić bo to bardzo porządne fury, lecz era passatów skończyła się na B4.
Cytuj:
Rób od razu chipa i mapę, mina pewnych kierowców bezcenna :lol:
Bez chipa też się nawet zbiera.
Ten pastuch ma za krótką jedynkę. Swoją L1 robiłem takiego jak chciałem od 0 do 100. Potem dopiero zaczynał mnie dochodzić.


Post Wysłano: 10 cze 2013, 19:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

B5BP całkiem zacna furka szczególnie z silnikiem 131PS. Trochę taką jeździłem i najoszczędniejsza to jest przy 130-140km/h. Na autostradzie przy 90 spala 3,8l/100km. Dobrze się nim wyprzedza itd.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 10 cze 2013, 19:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
-nie mówiąc o 3.0d
Wy**rdala jak z kosmodromu :mrgreen: A pali niewiele więcej od tdika

Volkswagen to auto dla ludu.


Nie rozumiem kupowania słabszej odmiany i montowania chipów, nie lepiej zamiast 1.9 od razu kupić 2.5, który będzie miał lepsze wyposażenie. elastyczność bo nikt mi nie wmówi że r4 będzie przyjemniejsze do jazdy niż v6, i lepszą kulturę pracy.

Zawsze jest ryzyko że "tjuner" zrobi taką mapę, że auto wciągnie przez cooler razem z powietrzem turbine, lub tłoki spłyną w stanie ciekłym do miski....
Cytuj:
Dobrze się nim wyprzedza itd.
Dobrze to się wyprzedza 6 lub 8 cylindrowym dieslem....

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 10 cze 2013, 20:12

Cytuj:
@Wojtas 2.5tdi jest duzo sprawniejszy nawet w wersji 150km.

W trasie te silniki fakt pala super, ale w miescie 8l to jest wynik jak dla 3litrowej bmw 5, lub mesia e320cdi, z tym ze sa to 6 cylindrowe 200konne wozy, tym drugim przykladem schodzilem w trasie do 6.4 - 7L i te silniki jada bo maja odpowiedni moment. obrotowy, a koszty passat vs te dwa okrety jest znikomy.

Moj obecny stateczny diesel w trasie pali 8-10 litrow, w miescie 12-17 zalezy jak sie jezdzi, ale doslownie 2x tyle pojemnosci, cylindrow, turbin i mocy.
Jakie 8 L w mieście ...

Specjalnie dla was zrobiłem, nogi lekkiej nie mam, ~~1000 w trasie reszta mieszany, sporo po mieście, klima non stop włączona, często w 4-5 osób.

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... ead6519d58

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... e15409e7d3

Co do 2.5 to niewypał kompletny jest i nawet nie pomyślałem o nim.

Ale na jakąś Bawarkę w dieslu zamieniłbym się chętnie.

Ja nigdzie nie napisałem, że to szatan jest, ale pali nie dużo, psuć się nie chce i jechać się tym normalnie da, więc w sumie co złego ?


Post Wysłano: 10 cze 2013, 20:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Cytuj:
Cytuj:
Dobrze się nim wyprzedza itd.
Dobrze to się wyprzedza 6 lub 8 cylindrowym dieslem....
Wiem o tym doskonale, ale utrzymanie takiego pojazdu nie jest wcale mniejsze. Po trasie może i spali litr więcej od takiego 1.9 ale w mieście nie ma mowy o tej różnicy. Mietki rzędówki bardzo ładnie pracują, bardzo ładnie się zbierają i bardzo ładnie się wirusują. Znajomy ma W211 R6 w ropie. Po dobrym wirusie i programie do skrzyni automatycznej (sam jest specjalistą od elektroniki w roburach) robi niesamowite wrażenie. 3 razy zmieniał opony na "ciągnącej" w pierwszym sezonie.
Jeżdżę też Volvoskim R5 i R5 od VW. Też bardzo fajna kultura pracy, dużo delikatniejsza i ładniejsza od R4 w TeDeIku.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 10 cze 2013, 20:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

W porównaniu do r4tdi, mój w220 chodził ładniej z padniętymi wtryskami,

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 10 cze 2013, 20:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Cytuj:
Jak byście po używali CDI, serie silników m57 BMW, czy nawet zdrowe 2.5 v6 tdi z B na początku, to nawet na 1.9tdi, po cholera wie jakich "cipach" byście nie spojrzeli. Z gówna samolotu nie ulepisz....

OM 628 DE 40 LA / 8-cylindrowy kopciuch 3997 ccm 24v SOHC , 246 KM, 560 Nm


Obrazek

Łukasz, błagam po raz kolejny nie patrz na wszystkich ze swojej perspektywy. Nie każdy jeździ nie wiadomo jakimi potworami, MLami, BMami itd. Wiemy, że ty masz doskonałe wozy itd., ale nie każdego na nie stać.

Ja nie wypowiadałem się na temat żadnych chipów, mówiłem o podstawowych 1.9tdi, które 500tkm były w stanie bez problemu nakulać.
Akurat silniki CDI znam doskonale. Sprinter 316CDI bez dotknięcia zrobił 580tkm, później był do wymiany dwumas, nic poza tym.
Ale CDI nie są dla każdego, także jeśli nie mówimy o samochodach dla szlachty to pozostaje TDI i Toyota.
Tak wiem, używane Merce i BMW też są tanie, ale chyba wszyscy wiedzą o czym piszę...

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 11 cze 2013, 14:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lip 2012, 23:07
Posty: 23
GG: 6150424
Lokalizacja: Grudziądz

Espace 3, 2.2dt 113km z 1997r. Kupiony od brata, on wrzucił kupe kasy i mu się znudził i kupił nowszego espaca. Ogólnie to z lawetą/przyczepką radzi sobie bardzo dobrze krótkie silnie przełożenia na zegarach 300tyś przelotu :)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Post Wysłano: 11 cze 2013, 17:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5972

A jakiego Espace brat kupił? Pytam o rok, silnik etc.
Zastanawiałem się nad Espace IV, ale opinie nie są zbyt przychylne i ostatecznie stanęło na Sharanie.


Post Wysłano: 11 cze 2013, 18:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lip 2012, 23:07
Posty: 23
GG: 6150424
Lokalizacja: Grudziądz

Cytuj:
A jakiego Espace brat kupił? Pytam o rok, silnik etc.
Zastanawiałem się nad Espace IV, ale opinie nie są zbyt przychylne i ostatecznie stanęło na Sharanie.
Kupił Espace IV, silnik 1.9dci, 120km z 2004r w Niemczech fabrycznie wstawiony chip, w dowodzie trochę ponad 140koni, ale aktualnie jest on odłączony(przyczyny nie znane) 108tyś przebiegu pewnego z książką. Ma go od piątku jak kupił to przy przyśpieszaniu dawał lepszego kopciucha niż nasz, ale wszystko w miarę użytkowania przechodzi(jeździł nim stary dziadek po mieście) jak na razie pod komputerem jakieś tam błędy od świec, i egr. Auto ma już dużo elektroniki i ja czy tata raczej byśmy się na niego nie skusili. Zawieszenie, prowadzenie itp. super, jest miękko ale bez zbędnych wychyłów na zakrętach.


Post Wysłano: 11 cze 2013, 20:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lis 2007, 19:58
Posty: 121
GG: 5348040
Lokalizacja: Piła

EGR niech wyczyści i odepnie wtyczkę. Przestanie dymić.
Silnik ok jeśli będzie traktowany z głową. Olej max co 15kkm to długo pojeździ :)


Post Wysłano: 11 cze 2013, 22:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lip 2012, 23:07
Posty: 23
GG: 6150424
Lokalizacja: Grudziądz

Cytuj:
EGR niech wyczyści i odepnie wtyczkę. Przestanie dymić.
Silnik ok jeśli będzie traktowany z głową. Olej max co 15kkm to długo pojeździ :)
A jeżeli odepnę tą wtyczkę od EGR to nie będzie żadnych błędów czy ograniczenia mocy?


Post Wysłano: 12 cze 2013, 17:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lis 2007, 19:58
Posty: 121
GG: 5348040
Lokalizacja: Piła

Ja w Lagunie 2 z tym samym silnikiem od 2 lat mam odpiętą wtyczkę od EGR i żadnych niepokojących objawów. Na liczniku nic nie świeci. Błąd widać tylko po podłączeniu kompa.


Post Wysłano: 12 cze 2013, 20:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1587
Lokalizacja: Brzesko

Cytuj:
Ja w Lagunie 2 z tym samym silnikiem od 2 lat mam odpiętą wtyczkę od EGR i żadnych niepokojących objawów. Na liczniku nic nie świeci. Błąd widać tylko po podłączeniu kompa.
Swoją drogą po co to odpinać? Jak wyczyści i ten zawór zamykający/otwierający będzie działał to wszystko z autem będzie OK. U mnie ten zawór który zamyka/otwiera EGR był zapieczony ale wystarczyło go wyczyścić i rok jest spokój. Fakt faktem, silnik 1.9 Fiata, ale jaka to różnica pod tym względem.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 12 cze 2013, 21:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lis 2007, 19:58
Posty: 121
GG: 5348040
Lokalizacja: Piła

U mnie dosyć szybko się zapycha. Po pół roku znów był do czyszczenia. Dlatego odłączyłem i mam spokój,.


Post Wysłano: 14 cze 2013, 0:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Nowy nabytek
Obrazek

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 14 cze 2013, 14:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 gru 2009, 15:49
Posty: 288
Samochód: 21' 590 S
Lokalizacja: G D A Ń S K

Kiedyś Wiktor pokazywał Jette, ale to było kiedyś. Teraz jest inaczej:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
KINGS NEVER DIE


Post Wysłano: 14 cze 2013, 15:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

1.6td haha?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 14 cze 2013, 19:17

Diesla to ja mam w Borze ...


Spokojnie, będzie grubo i pod maską, gwarantuje :lol:

Obrazek


Post Wysłano: 14 cze 2013, 19:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Zmienic wam nazwe na pokaz swojego vag'a

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 44 z 112 [ Posty: 2228 ] Przejdź na stronę Poprzednia 142 43 44 45 46112 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: