Strona 18 z 25 [ Posty: 491 ] Przejdź na stronę Poprzednia 116 17 18 19 2025 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 lip 2013, 21:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 sie 2010, 11:43
Posty: 181
GG: 24570715

Mialem okazję obejrzeć już nowe Reno, i kicha. Materiały wnętrza kiepskie, wyglad jak dla mnie porażka. Przód auta jeszcze ok, ale reszta paskudna. Zaciekawilo mnie tylne zawieszenie, ciekaw Jestem jak się będzie śmigało.


Post Wysłano: 07 lip 2013, 19:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 cze 2012, 11:14
Posty: 21
Samochód: Volvo
Lokalizacja: DK61

A czego oczekiwaliście więcej od Renault ?
Zmiany zaszły i to dość radykalne ale nie bądźmy aż tak negatywnie nastawieni na starcie, dla mnie z zewnątrz jak i wewnątrz wygląda na mniejszego mniej dopracowanego i tańszego brata nowego Volvo FH. Dla tych którzy nie mają aż tak wielkich wymagań wobec komfortu, wyglądu i innych względów będzie to auto tak samo służyć jak jego "nieco" ładniejsi, kultowi poprzednicy.

_________________
-Henryk, a co ty masz za sprawy z jakimiś k*rwami co?
-To Ty nie wiesz - policjant, k*rwa i złodziej na jednym jadą wozie.


Post Wysłano: 08 lip 2013, 22:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2012, 21:12
Posty: 196
Samochód: R410
Lokalizacja: Radom/Przysucha

Ludzie którzy pisali na tym forum że Jelcz jest lepszy od zachodnich konstrukcji powinni szaleć z radości bo patrząc na wnętrze nowego Renault to 15lat temu właśnie on wyprzedził swoją epokę.Gdy patrzę na przód tego czegoś bez globa to 40lat temu zrobił to samo zrobił Żubr A80 tyle że szybę miał dzieloną.natomiast z boku te nowe "tyry" to wszystkie na jedno kopyto chociaż Volvo bezkonkurencyjne.

A na Poważnie wygląd wyglądem,powiesi się albańska falbanę w szybie i będzie ładne ;) Mam tylko nadzieje że nowe Renówki będą tak solidne jak poprzednie modele.

_________________
Nie spać, zwiedzać zapier......


Post Wysłano: 13 lip 2013, 14:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 lip 2008, 8:39
Posty: 76
GG: 12110295
Samochód: Volvo FH500
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Moje pierwsze skojarzenie jak zobaczyłem nowe modele wyglądało mniej więcej tak:

Obrazek ;o

_________________
Volvo FH 500:
viewtopic.php?t=32774


Post Wysłano: 17 lip 2013, 15:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sie 2007, 10:29
Posty: 878
GG: 5761457
Samochód: Actros 4141
Lokalizacja: Nysa

Na żywo od razu miałem inne odczucia niż na zdjęciach. Zayebiście mi się podoba w najwyżej budzie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Post Wysłano: 17 lip 2013, 17:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2006, 21:21
Posty: 69
Lokalizacja: SILESIA

Byłem wczoraj w Renault podpytałem i podobno na żywo wygląda o wiele lepiej. Co najlepsze ten brzydki oliwkowy kolor to podobno brązowy (na fotkach też to widać - dodanych przez Dolara)

Podobno pierwsze sztuki do dealerów mają zjeżdżać w połowie września i wtedy dopiero będzie można zamawiać.

Póki co można oglądać w weekend na Mastrze :)


Post Wysłano: 17 lip 2013, 18:26

Cytuj:
[...]Zaciekawilo mnie tylne zawieszenie, ciekaw Jestem jak się będzie śmigało.
Hie-hie-hie ciekawe, kiedy "Żaby" zaimportują do siebie rozwiązanie z FH - niezależne zawieszenie przedniej osi.
Cytuj:
Nowe Renault - ładne czy brzydkie... Na pewno mniej przełomowe niż Magnum w 90 roku :wink:
Ogólnie jest futurystycznie, na pewno wygodnie i komfortowo, ale nie wydaje mi się, żeby nowa bryła kabiny wytrzymała 23 lata i aby ciągle wyglądała świeżo, tak jak było to w przypadku "lokomotywy" :wink:
[...]
PS. Ten kto wybrał kolor do prezentacji nowej gamy pojazdów powinien zawisnąć :twisted:
Bo w zasadzie to chyba już niewiele da się zmienić na chwilę obecną w wyglądzie samochodów. Niewiele, bez wprowadzania "futurystycznych" wizji projektantów, czy też rozwiązań pokazywanych co jakiś czas w concept-car'ach. Aczkolwiek, jak już wcześniej pisałem, francuskie zapatrywanie się na piękno i estetykę jest specyficzne i może jeszcze zaskoczyć.

A co do koloru... chyba to nowy "flagowy" kolor Renault


Post Wysłano: 18 lip 2013, 17:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Nie śledziłem tematu Renault,bo jak dla mnie kiepska marka.Widziałem te "Reno" w serwisie Volvo w Dąbrowie i mam mieszane uczucia.Zastępca czego to ma być,Premiumki ? Jeżeli tak,do dosyć ciekawe pojazdy.Trochę z Maza,trochę z Volvo.Stoi ich tam sporo i czekają na wyjazd do Master Truck.Ciekawe jest to,że Volvo ma serwisować te wynalazki.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Post Wysłano: 18 lip 2013, 19:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2006, 21:21
Posty: 69
Lokalizacja: SILESIA

tak masz racje bo serwisy zaczynają się łączyć i będa wspolne dla Volvo i Renault.

W poprzednich "renówkach" były ramy, skrzynie, silniki itp z Volvo..teraz doszła kabina Volvo :) z nowymi plastikami

Renówka z Volvo to teraz tak jak Skoda z Volkswagenem


Post Wysłano: 24 lip 2013, 0:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lis 2012, 19:25
Posty: 144
GG: 24669342

Pany byli na Master Truck to może coś nam powiedzą jak środek auta i wygląd zewnętrzny ;)


Post Wysłano: 24 lip 2013, 5:35

Byłem, na żywo widziałem z zewnątrz. O ile przód jeszcze jest w miarę "oryginalny" to o tyle bok kabiny zerżnięty z Volva. Zastanawia mnie monstrualnych rozmiarów tabliczka naklejona z boku kabiny. Czyżby w razie wypadku i całkowitego zniszczenia kabiny tabliczka ma spełniać rolę identyfikacyjną?
Po zdjęciach domyślałem się, że może to wyglądać dość kontrowersyjnie. Niemniej jednak rzeczywistość okazała się (jak na mój gust) koszmarem...


Post Wysłano: 24 lip 2013, 12:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lis 2012, 19:25
Posty: 144
GG: 24669342

Ciekawa jaka cena będzie nówki


Post Wysłano: 24 lip 2013, 13:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 wrz 2007, 10:01
Posty: 1208
Lokalizacja: Janów k.Częstochowy

Można je już zamawiać w PL?

_________________
Pozdrawiam
Leszek


Straż pożarna Częstochowa


Post Wysłano: 24 lip 2013, 14:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2006, 21:21
Posty: 69
Lokalizacja: SILESIA

zamówienia od września


Post Wysłano: 24 lip 2013, 20:13
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1756
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Jak dla mnie na zewnątrz obleci ale to co wyczynili w kabinie to jakaś masakra :lol:


Post Wysłano: 24 lip 2013, 22:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:09
Posty: 1137
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: KWI

Co do tego pytania:
Cytuj:
Pany byli na Master Truck to może coś nam powiedzą jak środek auta i wygląd zewnętrzny ;)
Co do wyglądu zewnętrznego to nie powala na kolana, jak przedmówcy napisali widać że jest to produkt wspólny z Volvem (bok kabiny). Co jest ciekawe miałem takie wrażenie jak by kabina zwężała się do góry przez co zmniejsza się powierzchnia wewnątrz. Jeszcze widać kilka nie doróbek jak choć by odstające elementy aerodynamiczne, które będą stawiać opór. Co do wnętrza jest bardzo plastikowe, a ten element maskujący na kierownicy po prostu kiepsko wygląda, na plus to leżanka oraz fotele. Jak z każdym pojazdem po jakimś czasie się opatrzy pamiętam jak wchodziła Magnumka to też na owe czasy była inna (nowoczesna),a produkowana była przez przeszło 20 lat w nie zmienionej formie. Ten kolor według mnie jest źle dobrany jak chodzi o premierę nowego modelu. Pozdrawiam Wilk 09 8)

_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 8) .


Post Wysłano: 26 lip 2013, 13:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lip 2013, 13:34
Posty: 7
GG: 39149635

Fotki zrobione na Master Trucku 2013 Opole :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Ostatnio zmieniony 27 lip 2013, 17:47 przez Anonymous, łącznie zmieniany 2 razy.
Na przyszłość proszę o odstępy pomiędzy zdjęciami. Wcześniej zlewało się to w jedną całość.


Post Wysłano: 27 lip 2013, 1:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lis 2012, 19:25
Posty: 144
GG: 24669342

Eee tam ujdzie a co to na fotce na boku kabiny plastik z takim białym czymś ?


Post Wysłano: 31 lip 2013, 0:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 paź 2011, 20:17
Posty: 16
GG: 0
Samochód: Magnum

Na MT nie byli, ale wieźli po MT z Dąbrowej z powrotem do Francji. Po pierwsze, szkielet kabiny NIE JEST z FH. Tak oświadczyło szefostwo RT.
Na boku kabiny jest biały odblask. W średniej kabinie to wygląda, bo jest umieszczone pod klamką, a w najwyższej - masakra.

Jak chcecie się coś więcej dowiedzieć się o aucie to zapraszam do przeczytania. Napisane przeze mnie.

Witam. Ponieważ miałem okazję dobrze poznać samochód, to trochę wam go zaprezentuje. Wieźliśmy dwie "Premiumki" ze zlotu Master Truck. Porobiłem trochę zdjęć, wraz z kolegą ojca z firmy przetestowaliśmy wnętrze, funkcje komputera, światła itp. My oczywiście mieliśmy tzw. Premium, czyli niższa kabina. "Magnumki" wziął sobie Retos.

Ale zacznijmy od zewnątrz. Chropowaty grill okazał się niewypałem. Brud strasznie się tam osadza, a ciekawe co będzie gdy porozbijają się na nim muchy. Obie części grilla są rozkładana w tzw. ławeczkę (tak jak w chińczyku). W niższej wersji, takiej jak wieźliśmy, z boku otwiera się kawał klapy, a schowek i tak jest myślę standardowych rozmiarów. Od strony kierowcy jest duży schowek (dostępny z wewnątrz), za to z drugiej jest o połowię mniejszy, niedostępny z wewnątrz (jest on zapewne przeznaczony na narzędzia). Pod łóżkiem zamiast większego schowka z prawej strony, mamy wnękę na jakieś tam pierdoły. Boczne owiewki są składane. Również bardzo fajne rozwiązanie jest co do regulacji wysokości spoilera dachowego (pokazane na rysunku).

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Przejdźmy do wnętrza. Jakość wykonania jest dosyć dobra. Kolega z firmy uważał że górne łóżko jest za małe, mnie się wydawało akurat. Zgodzę się ze stwierdzeniem że między łóżkiem a sufitem jest za mało miejsca. W Magnum można było usiąść na górnym łóżku, tutaj niestety jest to niemożliwe. Na górnym łóżku nie ma żadnego panelu sterowania, za to jest siatka na jakąś gazetę czy inne rzeczy. Dzięki czemu nie trzeba za każdym razem schodzić na dół przed snem, odkładając gazetę, nawigację itp. Górne łóżko jest na siłownikach, jest ono również podzielone na dwie części. Możemy je złożyć całe, przykładając prawie do samej ściany, ale i złożyć tylko drugą część - tworząc idealne miejsce na jakieś torby, ubrania. Jeśli chodzi o dostępną drabinkę: aby z niej skorzystać, musimy zdjąć ją całą z łóżka i dopiero założyć na rączkę. Nie jest to zrobione na zasadzie jak w Volvo, czy w Dafie. Materac jest wygodny. Możemy również zaczepić siatkę zabezpieczającą przed wypadnięciem.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Co do oświetlenia wnętrza, to mamy dostępne lampki przy szyberdachu - Led, lub zwykłe żarówkowe. Radzą sobie bardzo dobrze, i oświetlają całe wnętrze. Po obu stronach mamy lampki do czytania na "wężyku". Nie wiem jak one sobie radzą, ale wydaje mi się że będą świecić tylko punktowo. Światła do jazdy w nocy są nad szafkami nad główą kierowcy. Od razu wam powiem że nie będzie to oświetlać wnętrza tak jak w Magnum. Będzie to o wiele delikatniejsze. Oraz do dyspozycji mamy jeszcze światła nocne (do spania). Są umieszczone za plastikiem nad drzwiami. Oświetlają tylko boczną ściankę, oraz kawałek sufitu. My wieźliśmy tzw. wersję COMFORT, kolega zaś nie. U nas do wszystkich tych świateł (oprócz lampek do czytania) była możliwość regulacji intensywności świecenia. Mnie ta funkcja bardzo się spodobała. W samochodzie, którego wiózł kolega z firmy nie było takiego panelu na desce. Włączało się za pomocą guzika, ale bez możliwości regulacji intensywności świecenia.

Obrazek
Obrazek

Kilka zdań na temat wysuwanej szuflady i lodówki. Szuflada ma rączkę, aby złapać i ją wysunąć. Na początku ciągnąłem z całej siły i nie chciało się otworzyć. Od tyłu, na całej długości tej rączki, jest jakby przycisk. Po naciśnięciu usłyszymy dźwięk odblokowania szuflady, jednak po dwóch sekundach, znowu usłyszymy dźwięk, który ją zablokuje. Jak już odblokujemy, wysuniemy kawałek, nie ma problemu z blokadą, swobodnie do końca możemy ją wysunąć, po czym się zablokuje. W drugą stronę tak samo. Trzeba odblokować, a po schowaniu, sama się zablokuje. Lodówka rozmiarów podobnych jak w Magnum. Kierownica, mimo wstępnych ocen, nie jest wcale taka zła. Mamy do dyspozycji sporo przycisków. Ponad to, pod kierownicą po lewej stronie mamy przycisk do załączania tempomatu, z prawej, mamy rolkę to zmiany ekranu w komputerze. Kierownicę można odblokować za pomocą przycisku i dowolnie ją sobie ustawić. Zakres regulacji jest dosyć spory, ale raczej niscy kierowcy zadowoleni nie będą. Sama się zablokuje po kilku sekundach, albo możemy zrobić to sami. Do tego mamy do dyspozycji ekran na desce rozdzielczej. Jest on na pewno do nawigacji, ale jakie dokładnie ma funkcje i czy można tam wgrać np. Auto Mapę czy Igo - nie wiem. Osobiście nie podobały mi się nawiewy rodem z autobusu, ale są one bardzo praktyczne. Możemy je ustawić w każdym kierunku. w jakim nam się podoba. Panel ustawiania klimatyzacji, nawiewu, ogrzewania bardzo mi się spodobał. Najniższa temperatura jaką można ustawić to 16*C. Fotele są bardzo wygodne, mają nawet w sobie nawiewy. bardzo duża możliwość regulacji fotela. Co do hamulca postojowego, to na początku nie mogłem go opanować, nadal nie wiem jak dokładnie się nim posługiwać. Dźwignia operowania zwalniaczem została przeniesiona na drugą stronę kierownicy. Panel radia przy kierownicy jeszcze bardziej kanciaty niż w Magnum Integral, ale całe wnętrze jest utrzymane w dosyć kanciatych kształtach. Szyberdach tradycyjnie otwierany za pomocą guzika, do tego możemy go "zaciągnąć" siatką (taką samą jak zabezpieczamy górne łóżko). Dzięki temu wpada mniej promieni słonecznych, oraz nie musimy się martwić o komary. Górne szafki dosyć pojemne.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pozdrawiam.


Post Wysłano: 31 lip 2013, 1:15

Wiem, że się czepiam detali (taką mam naturę), ale od kiedy to umieszcza się z boku białe odblaski? Chyba coś komuś nie do końca wyszło.
A to, że szkielet kabiny nie jest z FH... za to boczne przetłoczenia dają nieodparte wrażenie "zerżniętego" zarysu Volva. Nie wspominając już o innych detalach. Ech... kiedyś mówiło się "chińska podróbka" a od 11 czerwca powiedzenie nabiera nowego znaczenia: francuska podróbka Volvo...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 18 z 25 [ Posty: 491 ] Przejdź na stronę Poprzednia 116 17 18 19 2025 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: