Cytuj:
Jak na realia w stolicy to zarobki mogły być lepsze.
.
A kogo Szzzzzzztolyca obchodzi
Chyba tylko Gronkowca na walcu, aby pod spychacz nie wpaść
Kasa się liczy i tyle.
Zresztą są projekty przeniesienia bazy głównej do miasta Óć, bo to tańsze dla firmy.
Warszawa zostałaby jedynie jednym z głównych miast przesiadkowych.
Kiedyś nastawiali się na multum klientów przylatujących samolotem do Polski. Jednakże okazało się, że turystów zagramanicznych wcale nie ma tak dużo.
Czy ichniejsze autobusy naprawdę muszą stacjonować w W-wie
NIE. One mają zarabiać
Cytuj:
Kierowcy w PB zatrudnieni są z całej Polski z miast, przez które przebiega dana trasa a jest już ich 12, wiec taki kierowca ze świętokrzyskiego czy warmińsko-mazurskiego będzie zadowolony z takich pieniędzy.
A dlaczego wymyślono taki system
Bo jest on tańszy dla firmy.
Nie muszą każdemu dopłacać za zatrudnienie poza miejscem zamieszkania (diety)
Cytuj:
Mówisz, że preferują kierowców z PKS-ów, a dlaczego?
Z tak zwanych PKS-ów. Chodzi o długie trasy.
Hoola Hoplem nikt sobie nie pojeździł, no bo niby po co ?
Jeżeli wszyscy po 15 minutach rozmowy odpadli .......
Ja może po 20-tu
I do tego mieliby marnować
drogocenne paliwo ???
Odniosłem wrażenie (zresztą nie pierwszy raz), że poszukują jakiegoś „Łochowczyca” w wieku 30 lat i do tego 20 lat praktyki, a na dodatek chce pracować „za darmo”:-)
ps
Płaca w Warszawie wcale nie jest taka wysoka
W zawodach popularnych jest w kim wybierać,
to i zarobki zaniżają na zasadzie
NIE PODOBA SIĘ, TO SPADAJ
I jeszcze jeden przykład co do zarobków w W-wskim Mobilisie .
Pracuje tam kiiilku kierowców z Lubelskiego, którzy na weekend jeżdżą do domu, a w tygodniu śpią w swoim samochodzie.
Zimą , kątem u innych kierowców z W-wy.
I twierdzą, że za marne grosze też im się opłaca, bo na swoim terenie nie mogą znaleźć pracy