DM i RM uzywasz do precyzyjnego manewrowania gdzie zakres obrtomierza jest wtedy ograniczony i baardzo delikatnie załączany jest naped.
Do ruszania zaladowanym zestawem ustawialem pokretlo D3 , na pusto D5 choc czasami nawet sam komputer wybieral inny(zawsze wyzszy bieg do ruszania)
Mój man z taka skrzynia nigdy nie ruszal po puszczeniu hamulca to nie hydrokinetyk jak w autobusie miejskim
moglem wrzucic bieg puscic hamulec i auto dalej trzymalo bieg jalowy i stalo w miejscu, dopiero dodanie gazu powodowalo ruszanie, jakie dokaldnie obroty? ciezko powiedziec nie pamietam teraz ale delikatny ruch pedalem gazu przynosil juz rezultaty w postaci toczenia.
Co do trakcji to duzy wplyw ma stan opon na napedzie, ale generalnie to trzeba umiejetnie operowac pedalem gazu zeby nie zerwac przyczepnosci samym koniem nawet i na nowych oponach, tym bardziej ze AStronica nie uwazam za jakis cud konstrukcyjny i precyzyjnosci.