Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 maja 2006, 17:00
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa

Czy istnieje mozliwosc robienia diagnostyki i dokonywania zmian (nastawow za pomoca komputera) we wlasnym zakresie (z pominieciem ASO) w ciezarowkach Volvo FH12 (chodzi przede wszystkim o regulacje zawieszenia pneumatycznego)

Jesli tak to co dokladnie ze sprzetu bylo by potrzebne i jakie oprogramowanie?

z gory wielkie dzieki za odpowiedz.


Tytuł:
Post Wysłano: 03 maja 2006, 9:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Możliwość istnieje zawsze, ale czy warto? W przypadku dokonywania zmian poza ASO nalezy liczyć się z utratą gwarancji producenta, o ile samochód takową jeszcze posiada ;)


Tytuł:
Post Wysłano: 03 maja 2006, 10:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2005, 11:47
Posty: 65

Cytuj:
Możliwość istnieje zawsze,
Mihu jezeli uwazasz ze idzie to powiedz jak wypoziomujesz Volvo bez komputera? Podziel sie wiedzą :>


Tytuł:
Post Wysłano: 03 maja 2006, 10:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Mihu jezeli uwazasz ze idzie to powiedz jak wypoziomujesz Volvo bez komputera? Podziel sie wiedzą
Wskaż mi gdzie napisałem, że wypoziomuje się bez komputera? Przecież coraz częściej prywatne stacje obsługi posiadają odpowiednie oprzyrządowanie to tego typu diagnostyki...


Ostatnio zmieniony 03 maja 2006, 11:02 przez Mihu, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 03 maja 2006, 10:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6327
Lokalizacja: Wrocław

więc siszę z wyjaśnieniem sprawy, we Wrocławiu jest warsztatów takich kilka, jednak nie wszystkie są solidne.
w tej chwili firma w której pracuję korzysta z dwóch:
1 WPO ALBA http://www.wpoalba.pl/
2 ACT Mirosławice http://www.atc-truck.pl/.
w pierszej ustawienie zawieszenia pneumatycznego kosztuje około 100,-zł (netto), w drugiej około 200,-zł (netto). można zapytać się telefonicznie.
te informacje od naszego szefa serwisu potraktowałbym poważnie.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Tytuł:
Post Wysłano: 03 maja 2006, 18:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 maja 2006, 17:00
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa

ok wielkie dzieki za info. ale mi bardziej chodzi o sprzet jaki jest potrzebny by moc to robic we wlasnej firmie (wiadomo ze najpierw trzeba zainwestowac tylko w co??)

poza tym co do gwarancji to odrebny temat, chodzi mi glownie czy sie da i czym konkretnie dany typ ciezarowki (Volvo FH12)


Tytuł:
Post Wysłano: 03 maja 2006, 18:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2005, 20:59
Posty: 344
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

W Laptopa oproramowanie do niego i kabel z kompa do złącza diagnostycznego w ciągniku. Tyle :wink:

_________________
http://www.GLOBETRUCKER.org
Is it better to loose 5 minutes or 50 years ?
preferite perdere 5 minuti oppure 50 anni ?
Preferez-vous predre 5 minutes ou 50 ans ?
verlieren Sie lieber 5 Minuten oder 50 jahre ?
Wolisz stracić 5 minut czy 50 lat ?


Tytuł:
Post Wysłano: 03 maja 2006, 18:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 maja 2006, 17:00
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa

tyle to wiem, kwestai tego jakie konkretnie oprogramowanie i jakie zlacze - gdzie to nabyc??


Tytuł:
Post Wysłano: 03 maja 2006, 20:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6327
Lokalizacja: Wrocław

do mnie to w firmie nie należy, ale na pewno szef się nad tym zastanawiał i w efekcie przy taborze wielkości 35 aut, jeżeli my nie mamy tego sprzętu, a wykonujemy jeszcze usługi na zewnątrz, to na 100% się nie opłaca. bywa że jedno auto przez cały swój żywot nie potrzebuje takiego zabiegu. inaczej ma się z zetawami Mega, bo przy zakupie naczepy trzeba dobrać siodło o odpowiedniej wysokości, ogumienie i potem to wszystko zgrać na tym sprzęcie.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Tytuł:
Post Wysłano: 03 maja 2006, 21:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2005, 20:59
Posty: 344
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Konkretnie nie wiem najczęsciej jest podział na Marki pojazdów np. w Twoim przypadku Volvo tak samo z kablami. A gdzie to nabyć ? nie mam pojęcia bo nie interesowałem się tym na tyle.

_________________
http://www.GLOBETRUCKER.org
Is it better to loose 5 minutes or 50 years ?
preferite perdere 5 minuti oppure 50 anni ?
Preferez-vous predre 5 minutes ou 50 ans ?
verlieren Sie lieber 5 Minuten oder 50 jahre ?
Wolisz stracić 5 minut czy 50 lat ?


Tytuł:
Post Wysłano: 03 maja 2006, 22:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 maja 2006, 17:00
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa

Cyryl a moge spytac gdzie pracujesz? jesli to tajemnica to mozesz odp na priv:)


Tytuł:
Post Wysłano: 04 maja 2006, 20:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Adamm poszukaj na Allegro.pl, kiedyś widziałem tam kable i oprogramowania do SCANI i MANa to może znajdą się i do Volva. :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 06 maja 2006, 20:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 maja 2006, 14:56
Posty: 34
Lokalizacja: Lublin

Co moze znaczyc zapalanie sie na zółto kontrolki o znaku w postaci tak jakby linii falistej otoczonej nie do konca okregiem zakonczonym grotem strzałki ,jest to .ok 4 lub 5 kontrolka w prawo od konrolki check engine.Volvo jest z 1997 FH 16 470 ,jest to ciezarówka 3 osiowa nie ciagnik Zgóry dzieki za informacje

_________________
MISIEK


Tytuł:
Post Wysłano: 20 lip 2006, 21:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lip 2006, 15:29
Posty: 2

Jeśli chodzi o komputery np: do Renault to się nie opłaca kupić bo główny serwis da Ci taką cenę... :roll: Kiedyś tato się interesował tym to wiem :) [/img]


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: