Rejestracja:02 maja 2006, 14:56 Posty: 34
Lokalizacja: Lublin
Co moze znaczyc zapalanie sie na zółto kontrolki o znaku w postaci tak jakby linii falistej otoczonej nie do konca okregiem zakonczonym grotem strzałki ,jest to .ok 4 lub 5 kontrolka w prawo od konrolki check engine.Volvo jest z 1997 FH 16 470 ,jest to ciezarówka 3 osiowa nie ciagnik Zgóry dzieki za informacje
Witam. Widze ze tez z Lublina. Jutro postaram dac Ci odpowiedz na ten temat bo teraz mam praktyki w Volvo to sie dopytam.
_________________ "... gdy w przyszłości wnuk przy kominku zapyta mnie: Dziadku, a co Ty w życiu robiłeś??? Odpowiem, że to, co najbardziej kochałem - JEŹDZIŁEM ..."
Rejestracja:02 maja 2006, 14:56 Posty: 34
Lokalizacja: Lublin
Haj ,masz te praktyki w GaalaAuto?Jestes uczniem samochodowki,czy starasz sie o prace w serwisie.Ta kontrolka pali sie po zapaleniu silnika przez jakis czas pozniej gasnie jest w tym samym rzedzie co check engine.Jak mozesz to sie spytaj jeszcze czy palenie sie kontrolki check engine w Volvie fh dotyczy konkretnie podlaczonych do niej układów silnika czy wszystko jest do niej podłaczone i byle błachostka siadzie to sie ona zapala.Nie orientujesz sie moze czy przyjmuja w GaalaAuto kierowców młodych na podwojna obsade na miedzynarodowke i ile moga zarabiac orientacyjnie Dzieki z góry Szerokosci
Rejestracja:19 mar 2006, 12:47 Posty: 32
Lokalizacja: Katowice
zapalenie się check engine oznacza awarię któregoś z elementów układu sterowania pracą silnika. Jak ci sie zapali to odkręcasz obudowę popielniczki na środku ,są pod nia bezpieczniki i przyciskasz przycisk check engine. sekwencja błysków lampki pozwala zlokalizowa usterkę ( kod migowy)
POZDR
Nie orientujesz sie moze czy przyjmuja w GaalaAuto kierowców młodych
Jasne właśnie siezwolniło miejsce mojego ojca, chcesz to idź, jeżeli lubisz rosje i inne dzikie kraje, wypłaty jak u pielęgniarek, i kompletnie nie w terminie (jeżeli wogóle się trafi) to idź, firma stoi otworem...
A tak na serio to ODRADZAM CI JĄ jak żadną inną...
_________________
...:::Podpisy nie oddają całej prawdy... zawsze jest jakaś granica niepowodzenia :::...
Kurcze zapomnialem sie zapytac ale jutro to nadrobie. Ja jestem z samochodowki i praktyki mam w Galaauto. Na drzwiach jest informacja ze szukaja kierowcow ale z doswiadczeniem miedzynarodowym. Wiesz te pieniadze to sliska sprawa ale postaram sie jakos wypytac Ktoregos z kierowcow to moze mi powie. Jak chcesz to mozesz sprobowac zlozyc papiery na kierowce. Pozdro
_________________ "... gdy w przyszłości wnuk przy kominku zapyta mnie: Dziadku, a co Ty w życiu robiłeś??? Odpowiem, że to, co najbardziej kochałem - JEŹDZIŁEM ..."
NIE NIESKŁADAJ NIC!!! To dziadowska firma!!! Mój ojciec się na nich przejechał nieźle, szkoda tu gadać, ale mówie Ci nie idź tam !!! Jest jeszcze gro innych firm, za żadne skarby nie zaczynaj od tej!!
_________________
...:::Podpisy nie oddają całej prawdy... zawsze jest jakaś granica niepowodzenia :::...
No wiec jezeli chodzi o kontrolke sygnalizuje ona uklad hamulcowy pneumatyczny i gasnie kiedy w hamulcach jest powietrze. Z tego co zrozumialem do check engine podlaczone jest wszystko. Slozy ona do wykrywania bledow. Jezeli miga powoli liczy sie to jako 10 a jezeli szybko to jako 5 np mignela ci trzy razy powoli i piec razy szybko czyli jest to kod 35 i szukasz tego kodu w instrukcji obslugi pojazdu(powinien w niej byc specjalny rozdzial z numerami tych bledow). Dzis z zadnym kierowca z Gali nie gadalem ale napewno kiedys pogadam to ci napisze. Pozdro
_________________ "... gdy w przyszłości wnuk przy kominku zapyta mnie: Dziadku, a co Ty w życiu robiłeś??? Odpowiem, że to, co najbardziej kochałem - JEŹDZIŁEM ..."
Rejestracja:02 maja 2006, 14:56 Posty: 34
Lokalizacja: Lublin
Dzieki bardzo Cheester za informacje dobrze mowisz bo ostatnio robiłem hamulce,i to jest to.Pozdrawiam tez kiedys chodziłem do samochodowki na Długosza.Szerokosci trzymaj sie.Powodzonka
Jakbys misiek cos jeszcze chcial to pisz albo zapraszam osobiscie.. Ja jestem w Volvo do konca maja. Dzisiaj odwiedzil mnie Oski i trafil akurat na przerwe wiec troche pogadalismy. Ty mnie tez mozesz odwiedzic. Pozdrowionka i szerokosci na trasie.
_________________ "... gdy w przyszłości wnuk przy kominku zapyta mnie: Dziadku, a co Ty w życiu robiłeś??? Odpowiem, że to, co najbardziej kochałem - JEŹDZIŁEM ..."
Rejestracja:02 maja 2006, 14:56 Posty: 34
Lokalizacja: Lublin
Dzieki bardzo za pomoc.Trzymka
[ Dodano: Sro, 10.05.2006, 19:34 ]
Mam jeszcze pytanko.Maja moze stanowisko do diagnozowania skutecznosci układu hamulcowego?Nie rolkowe tylko płytowe tzw.dynamiczne, tak zeby cały zestaw mogł wjechaćDzxiekio
_________________ "... gdy w przyszłości wnuk przy kominku zapyta mnie: Dziadku, a co Ty w życiu robiłeś??? Odpowiem, że to, co najbardziej kochałem - JEŹDZIŁEM ..."
No ruch jest spory. Jedno auto wyjezdza a drugie wjezdza. Takie usterki ktore nie potrzebuja kanalu robi sie na dworze a reszte na hali. A samochody przyjezdzaja z roznymi klopotami od najmniejszych ktorych naprawa trwa 15-30 min do naprawde sporych gdzie samochod musi spedzic na serwisie 2 czy 3 dni. Ostatnio wymienialem z mechanikiem lewe pioro w FL10 z cysterna(zabudowa) i zeszlo nam z 7 godzin. Nie dosc ze naprawia sie polskie sprzety to jeszcze Ruscy przyjezdzaja a nawet ostatnio Wegier byl. Serwis pracuje na 2 zmiany a jak trzeba to i dluzej wiec dziennie wychodzi okolo 10-15 ciezarowek ale to zalezy oczywiscie od tego jaka jest usterka.
_________________ "... gdy w przyszłości wnuk przy kominku zapyta mnie: Dziadku, a co Ty w życiu robiłeś??? Odpowiem, że to, co najbardziej kochałem - JEŹDZIŁEM ..."
Ostatnio byly dwie wywrotki ktore obsluguja plac budowy na Lipowej. A co do stanowiska to nie wiem ale zapytam jutro i napisze. A na serwis przyjezdzaja wszystkie Volva jakie jezdza w Lublinie i okolicach czyli np: Pawtrans, Finex, Galaauto, Cementownia Ozarow, Solidarnosc, Anmax... i oczywiscie prywaciaze.
_________________ "... gdy w przyszłości wnuk przy kominku zapyta mnie: Dziadku, a co Ty w życiu robiłeś??? Odpowiem, że to, co najbardziej kochałem - JEŹDZIŁEM ..."
Rejestracja:19 mar 2006, 12:47 Posty: 32
Lokalizacja: Katowice
Kontrolka o którą pyta na początku misekboss nie ma związku z układem hamulcowym tylko układem świecy płomieniowej. Jeśli pali się w sposób ciągły to jest jakaś usterka w obwodzie elektrycznym zimnego rozruchu.
Rejestracja:02 maja 2006, 14:56 Posty: 34
Lokalizacja: Lublin
Haj pewny jestes,trudno z opisu słownego wywnioskowac.Mógłbys rozwinac swoja odpowiedz ?Czyli bedzie sie ona paliła przy zimnym silniku a nie nagrzanym?Zaraz po uruchomieniu silnika?W zimie było ok palił z pierwszego?Teraz tez nie ma problemu
Rejestracja:19 mar 2006, 12:47 Posty: 32
Lokalizacja: Katowice
Napisałem na podstawie opisu w niemieckiej instrukcji obsługi. To jest kontrolka pracy świecy płomieniowej. Powinna ona się uruchamiac w zimie ,przy ujemnych temperaturach. Świeca płomieniowa nie tylko ułatwia rozruch silnika ale równiez redukuje białe spalanie. Jeśli zapala się przy rozruchu i potem gaśnie to nie ma się do czego przyczepic ,jeśli pali się ciągle to trzeba szukac usterki. Przy uszkodzonej świecy często pada bezpiecznik w kształcie blaszki. jest on umieszczony na wlocie kolektora dolotowego po lewej stronie silnika, zaraz za peszlą z intercoolera.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę