Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2014, 11:49
Posty: 20
Samochód: scania chewrolet aprilia
Lokalizacja: Pyrlandia

Witam . Jeżdzę w firmie na zasadzie na użytek własny firmy . Jestem zatrudniony jako kierowca mechanik . Mam pytanie o tacho na tarczki mianowicie np kończe jazde np o godz 12,00 i kończe dzień z tyłu mam zakreślić łóżko od godz 12,00 tak?A jak to ma wyglądać np jak idę do innej pracy np na warsztat spawać konstrukcje do 16,00> ? Kreślić łóżko czy inna praca? Następne pytanie ; do kontroli mam mieć tarczki ze 7 dni a z kąd mam wziąć jak np przez 3 dni nie jezdziłem bo byłem na ślusarni ? Albo pojazd miał właściciel ? {pojazd mamy użyczony od osoby prywatnej]


Tytuł: Re: Tacho , itp
Post Wysłano: 23 lut 2014, 13:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

Cytuj:
kończę jazde np o godz 12,00 i kończę dzień, z tyłu mam zakreślić łóżko od godz 12,00 tak?A jak to ma wyglądać np jak idę do innej pracy np na warsztat spawać konstrukcje do 16,00> ? Kreślić łóżko czy inna praca?
Jeśli już po 12:00 definitywnie kończysz pracę, to kreślisz łóżko, natomiast jeżeli wykonujesz inną pracę, to kreślisz młotki.
Cytuj:
Następne pytanie ; do kontroli mam mieć tarczki ze 7 dni a skąd mam wziąć jak np przez 3 dni nie jeździłem, bo byłem na ślusarni ?
Tarki masz mieć za 28 dni wstecz, natomiast za te trzy dni musisz mieć zaświadczenie o działalności.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2014, 11:49
Posty: 20
Samochód: scania chewrolet aprilia
Lokalizacja: Pyrlandia

Czyli tak np do 12 00 jak kończę ide do domu kreśle ręcznie łózko . Jeśli pracuje jeszcze do 16 00 to do 16 00 kreśle młotki od 16 00 łóżko do nap 7 00 następnego dnia OK? Ale przychodzę na 7 00 na tarczce znowu kreśle młotki do 8 00 ładuje tacho Bo tak ;przychodze na 7 00 szef robi dywanik do 8 00 czyli kawa i dyskusja Potem ide do auta . Gdzieś czytałem że 7 dni w trasporcie na użytek . Jak wygląda takie zaświadczenie i kto wystawia i co ma na nim być? I pytanie mogę tak np ja robie na warsztacie ale rano przychodzę ładuję tarczkę i na młotkach auto stoi całą szychtę albo i nie czasami naprawa albo mycie albo niekiedy nic na fajrant wyciągam z tyłu kreśle i wtedy zamiast zaświadczenia mam tarczki będzie git? A co z sobotę i niedzielą? Mam wolne i nie mam dostępu do tacha czy na te dni muszę mieć zaświadczenie czy nic ? Może jakiś formularz jest gotowy ? Ja wypełnię a szef da pieczątkę i podpis?Bo jak to z szefami bywa nieraz są a nieraz ich nie ma a flep potrzebny :? :? Następne pytanie po tych 28 dniach tarczki są moje czy trzeba je oddać do szefa? I jak długo je przechowywać?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1328
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Jest formularz gotowy, jednakowy w całym kraju. Poproś szefa żeby ciut się douczył i na tych kawka od 7 do 8 potem ciebie pouczył. Za weekend też musisz mieć weekendówke wystawioną.
Podczas kontroli inspektor będzie sprawdzał twoją aktywność z 28 dni wstecz. Jako kierowca musisz mieć udokumentowany każdy z tych dni.
Tak jak ci kolega wcześniej napisał : jeździsz tarczka rejestruje twoją aktywność, pozostałą część pracy, a nie jazdę rysujesz młotki, resztę doby masz pauzę. Wolne dni od jazdy powyżej 24 godzin bierzesz zaświadczenie tzw. weekendówkę.
Chyba nic nie pokręciłem.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2014, 11:49
Posty: 20
Samochód: scania chewrolet aprilia
Lokalizacja: Pyrlandia

Co do szefa to OK młody nie miał do czynienia z transportem raczej inna branża . Czy taki zapis jest prawidłowy ; Rano przychodzę na 7 00 - dywanik jestem w pracy kreślę młotki na tacho od 7 00 do 8 00 potem ładuje do tacha i się dalej rejestruje praca i td Jest OKI? I druga rzecz nie ma jazdy tacho dalej rejestruje młotki ja na warsztacie do 16 00 Jest OKI??? I jeszcze 1 te tarczki po 29 dniach co z nimi ? Do szefa do archiwum czy u mnie I jak długo trzymać? PS 7 00 - 8 00 to nie tylko kawa ale rozmowa zdanie sprawozdania z dnia poprzedniego , sprawy na dziś i na jutro naprawy dla firmy warsztat zakupy itd itp A że szef kawe robi :U to rytuał . Niestety jestem nie tylko kierowcą choć wiekowym ale o krótkim stażu na kat C bo B to inna bajka PS U mnie inna praca = inna praca mam na głowie wrsztat inne pojazdy i inne prace ślusarskie sprzęt narzędzia nie związane z ciężarówką


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1328
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Jestem kierowcą więc archiwizowanie mnie nie interesuje specjalnie ale chyba trzeba je trzymać przez rok. Przechowuje je firma.
Tarczkę masz na max 24 godziny, więc jak rano wkładasz nową i nie jeździsz tylko wykonujesz inną prace to w/g przepisu masz włączone młotki. Później gdzieś sobie pojedziesz to ci się automatycznie rejestruje jazda, wracasz do firmy i jeszcze coś tam pracujesz znowu masz młotki. Jeśli wiesz, że następnego dnia będziesz rano w pracy to ją zostawiasz, a rano zmieniasz tarczkę. Jeśli wiesz, że np przez kilka dni nie będziesz jeździł to możesz kręcić pauzę na otwartym tacho, a za czas kiedy nie jeździłeś musisz mieć weekendówkę.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2014, 11:49
Posty: 20
Samochód: scania chewrolet aprilia
Lokalizacja: Pyrlandia

Jeszcze takie pytanie np max jazdy mamy 9h tak? Czy czas dotyczy tylko samej jazdy czy jazdy z młotkami i pauzami? Bo np start o 7,00 jade 1h potem pauza 15 min potem 1h jazdy potem 15 młotki załadunek i 15 pauza i tak w kółko do powiedzmy 17 00 Czy teraz te 9h liczymy tylko jazdę czy wszystko razem Czyli od 7,00 9 h do 16,00 ? Czy np suma jazd 9h + młotki + pauzy = jest tam coś ok 13h?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Twoje 13h to czas pracy, a te 9h to czas jazdy - dwa inne "czasy" :)

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2014, 11:49
Posty: 20
Samochód: scania chewrolet aprilia
Lokalizacja: Pyrlandia

Dzięki nastąpiła światłość :]


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: