Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Cytuj:
gdzie w przepisach jest podane że wstecznie trzeba wystawić zaświadczenie?
Ja nie jestem w przepisach oblatany ale śmiem twierdzić że nie znajdziemy takiego zapisu. Dzwoniłem jednak do GITD i otrzymałem jednak informację że tak to ma wyglądać ale ilu inspektorów tyle interpretacji i każdy ma rację.
Cytuj:
Nie kpię, poważnie pytam, choć cała ta papierologia wydaje mi się solidnym absurdem...
Potwierdzam opinię kolegi który jak widzę też spedził parę lat na emigracji i miał okazję odzwyczaić się od patologii jaka rządzi NASZYM KRAJEM a my biernie na to się zgadzamy.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Cytuj:
gdzie w przepisach jest podane że wstecznie trzeba wystawić zaświadczenie?
Ja nie jestem w przepisach oblatany ale śmiem twierdzić że nie znajdziemy takiego zapisu. Dzwoniłem jednak do GITD i otrzymałem jednak informację że tak to ma wyglądać ale ilu inspektorów tyle interpretacji i każdy ma rację.
Cytuj:
Nie kpię, poważnie pytam, choć cała ta papierologia wydaje mi się solidnym absurdem...
Potwierdzam opinię kolegi który jak widzę też spedził parę lat na emigracji i miał okazję odzwyczaić się od patologii jaka rządzi NASZYM KRAJEM a my biernie na to się zgadzamy.
to czego nie ma w przepisach to po prostu nie istnieje.
istnieje za to zapis że podstawowym dokumentem jest tarczka lub karta kierowcy i tego się trzymajmy.
wyłażenie przed szereg by miec więcej kwitów "bo sie przydadzą" jest błędem z samego założenia i ma głębokie korzenie w socjalizmie dziś mamy trochę inne zasady i przepisy i nikt mnie nie zmusi do powielania dokumentów na dodatek do czynności, które należy udokumentować PRZED a nie PO fakcie zaistnienia.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Cytuj:
Zaświadczenie z weekendu, który kręcisz na parkingu musisz uzupełnić przy powrocie na bazę. Jeśli weekenda kręcisz w budzie to kartę masz w tachu i po sprawie. Zaświadczenie jak ci będą wystawiac, to przypilnuj żeby miało aktualną datę wystawienia, a nie np z poniedziałku następującego po tym weekendzie.
Z karta jest prosta sprawa. Robi się wpis manualny. Kolega pytał o tarczki.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Cytuj:
Zaświadczenie z weekendu, który kręcisz na parkingu musisz uzupełnić przy powrocie na bazę. Jeśli weekenda kręcisz w budzie to kartę masz w tachu i po sprawie. Zaświadczenie jak ci będą wystawiac, to przypilnuj żeby miało aktualną datę wystawienia, a nie np z poniedziałku następującego po tym weekendzie.
Z karta jest prosta sprawa. Robi się wpis manualny. Kolega pytał o tarczki.
tarczki są takim samym dokumentem jak karta - wymagają tylko użycia długopisu.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2012, 13:09
Posty: 1015
Samochód: słaby!

Ale tu jest Polska i za każdą przerwę powyżej 24h powinieneś mieć zaświadczenie, że nie prowadziłeś nawet jeśli karta była w tacho i rejestrowała przez ten czas odpoczynek. Miałem w tym miesiącu szkolenie z byłym inspektorem, za granicą w co bardziej cywilizowanych krajach takie coś nie jest wymagane, u nas tak, jak brakuje to pińcet za każdą się należy.

_________________
Pilot szwedzkiego samolotu z uszkodzonym wirnikiem


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Ale tu jest Polska i za każdą przerwę powyżej 24h powinieneś mieć zaświadczenie, że nie prowadziłeś nawet jeśli karta była w tacho i rejestrowała przez ten czas odpoczynek. Miałem w tym miesiącu szkolenie z byłym inspektorem, za granicą w co bardziej cywilizowanych krajach takie coś nie jest wymagane, u nas tak, jak brakuje to pińcet za każdą się należy.
poproszę o stosowny przepis.
bo na to że tarczka czy karta jest dokumentem to przepis jest.

podpowiem ci że zaświadczenie musisz mieć jeżeli nie jesteś w stanie w inny sposób udokumentować pauzy.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1328
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Cytuj:
Ale tu jest Polska i za każdą przerwę powyżej 24h powinieneś mieć zaświadczenie, że nie prowadziłeś nawet jeśli karta była w tacho i rejestrowała przez ten czas odpoczynek. Miałem w tym miesiącu szkolenie z byłym inspektorem, za granicą w co bardziej cywilizowanych krajach takie coś nie jest wymagane, u nas tak, jak brakuje to pińcet za każdą się należy.
Mam wrażenie, że byliśmy na tym samym szkoleniu :shock: . Może w ten weekend się szkoliłeś w Radomiu z Panem Miąsko jeśli dobrze zapamiętałem nazwisko i udziałem jednej pani.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Ja miałem szkolenie to uzupełniające ok. pół roku temu i facet wyraźnie powiedział: albo wpis manualny, ew. tarczki, albo zaświadczenia. Więc teraz widzicie na jakim poziomie są te szkolenia, jak na różnych mówi się różne rzeczy. Zwykłe wyciąganie pieniędzy.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sty 2012, 14:36
Posty: 402
Samochód: 105
Lokalizacja: RKL

Cytuj:
Ale tu jest Polska i za każdą przerwę powyżej 24h powinieneś mieć zaświadczenie, że nie prowadziłeś nawet jeśli karta była w tacho i rejestrowała przez ten czas odpoczynek. Miałem w tym miesiącu szkolenie z byłym inspektorem, za granicą w co bardziej cywilizowanych krajach takie coś nie jest wymagane, u nas tak, jak brakuje to pińcet za każdą się należy.


Bzdury... nie ma znaczenia czy to 1h pauzy 24h,45h czy 100h. Możesz mięć zaświadczenie na jedną godzinę tak samo jak możesz go nie mieć za 100h pauzy, i nikt Ci nie może nic zrobić.

Kiedyś na szkoleniu wmawiano nam że nie można robić pauzy 45h w trasie. Ktoś zapytał to co z tymi co jeżdżą na parę tyg? odpowiedź była: Muszą coś kombinować :shock:

_________________
Wolę być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem, więc zanim się najeb**emy, proponuję się napić.
Chcesz zarobić kasę na fejszczbuku? Wejdź w opcje, usuń konto i weź się k**** za robotę...
Nie zażywam viagry, a każdy mi mówi że z dnia na dzień, coraz to większy ch*j jestem dla wszystkich.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6010
Samochód: Volvo FH

Wg moich wiadomości weekendówka jest potrzebna za każdym razem, kiedy okres nie prowadzenia pojazdu wynosi 24 i więcej godzin.

Mój kierowca dawno temu (jakieś 6 lat chyba) dostał 500zł za nie manie weekendówek. Na każdy weekend miał tarczę z wyrysowaną pauzą, nic nie dało tłumaczenie. 500 i koniec, tyle że nie za każdą osobno tylko ryczałtem za cały kontrolowany okres.

Przy aucie na kartę weekendówka to bezsens. Przecież nawet jeśli prowadzi się auto na tarczki, kierowca musi mieć ze sobą kartę. Więc jeśli karta jest w tacho, a kierowca w domu (weekend) oczywiste jest że nie może prowadzić innego pojazdu. Cały okres jest udokumentowany na karcie, a mimo to potrzebny jest kolejny głupi papier który poświadcza oczywistość.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
Więc jeśli karta jest w tacho, a kierowca w domu (weekend) oczywiste jest że nie może prowadzić innego pojazdu. Cały okres jest udokumentowany na karcie, a mimo to potrzebny jest kolejny głupi papier który poświadcza oczywistość.
No chyba nie, bo udokumentowałeś swój czas wolny od pracy, nie??

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6010
Samochód: Volvo FH

Ten sam czas wolny jest jeszcze lepiej udokumentowany na karcie.
Zresztą cała idea zaświadczeń jest do dupy. Jest to furtka dla tych wszystkich ktorzy każdego dnia zaczynają na nowo.

Wysłane z mojego GT-I8190N przy użyciu Tapatalka

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2012, 13:09
Posty: 1015
Samochód: słaby!

Cytuj:
Mam wrażenie, że byliśmy na tym samym szkoleniu :shock: . Może w ten weekend się szkoliłeś w Radomiu z Panem Miąsko jeśli dobrze zapamiętałem nazwisko i udziałem jednej pani.
Nie, ja miałem w Katowicach :wink:

_________________
Pilot szwedzkiego samolotu z uszkodzonym wirnikiem


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: