Witam, mam pytanie. Padła mi pompka paliwa w Scanii 164 480KM, dzwoniłem po sklepach i oryginał z Boscha na zamówienie (2 dni czekania, a jak każdy wie auto ma jechać w trasę) i teraz takie pytanie. Na garażu posiadam pompkę paliwa z rzedówki 420Km. Odkręciłem zaślepkę w kompresorze i zamontowałem te pompkę z 420, a w 480 jest montowana przy kołach pasowych. I teraz pytanie czy ten patent zadziała? Czy teraz jest napędzana z kompresora jak w rzędówce. Auto chodzi normalnie nie ma z nim problemów(nie szarpie, wchodzi na obroty itd). Jak uważacie Panowie?
Dziękuje kolego za odpowiedź. Na obecną chwilę wszystko działa, ale zostawiłem stare przewody na swoim oryginalnym miejscu w razie" W" i poprowadziłem nowe, ale w rurce (fi 12) powyginane giętarką. Można temat zamknąć.
Ogolnie te pompki ręczne w Scani są do dupy. Jak nie ma w niej paliwa to cieżko żeby zaciągła sama ze zbiornika. Ja bym wkrecił korek i załozył gdzieś w okolicach zbiornika paliwa pompke ręczną hengsta. Jest nie Zawodna.
Tak, tak a następnie wymienił wymiennik ciepła w kasecie sterującej.....
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 11 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę