Dostałam polecenie zapłaty automatycznie przedłużonego OC w Warcie. Wszystko niby gra, ale dane pojazdu się nie zgadzają - inna pojemność, inna moc, model, marka itp. Infolinia każe jechać do biura Warty w moim mieście, ale co jeśli złapią mnie po drodze? Kto odpowiada za taki błąd?
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
poprzednie OC masz prawidłowe? to w czym problem masz ze sobą starą polisę i nową jak cię złapią to pokazujesz ze wystawca popełnił błąd i jedziesz sprostować ważna by numery nadwozia i rejestracyjne były takie same.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Niby racja, ale patrząc na to, jak obecnie rozbestwiła się policja, mam wrażenie, że mandacik i tak by był....
Cytuj:
poprzednie OC masz prawidłowe? to w czym problem masz ze sobą starą polisę i nową jak cię złapią to pokazujesz ze wystawca popełnił błąd i jedziesz sprostować ważna by numery nadwozia i rejestracyjne były takie same.
Niby racja, ale patrząc na to, jak obecnie rozbestwiła się policja, mam wrażenie, że mandacik i tak by był....
Cytuj:
poprzednie OC masz prawidłowe? to w czym problem masz ze sobą starą polisę i nową jak cię złapią to pokazujesz ze wystawca popełnił błąd i jedziesz sprostować ważna by numery nadwozia i rejestracyjne były takie same.
To wtedy nie przyjmujesz mandatu i prosisz o skierowanie sprawy do sądu.
Tam być może ktoś podejdzie do sprawy bardziej rozsądnie.
według mnie to jest uproszczenie.
umowa jest zawarta między ubezpieczycielem, a Tobą. obie strony są zobowiązane do sprawdzenia prawidłowości umowy, danych. to spoczywa na ubezpieczycielu i na Tobie również.
jeżeli przyszła Ci umowa (OC) z nieprawidłowymi danymi, czy to pojazdu, czy też właściciela, to po otrzymaniu i stwierdzeniu tych nieprawidłowości zobowiązany jesteś zwrócić się do ubezpieczyciela celem poprawienie błędów jakie zaistniały.
częściowym i nie wiem czy skutecznym usprawiedliwieniem się może być tłumaczenia, że nie zauważyłeś błędów, bo takie OC dostajesz co roku, zawsze było w porządku, a Ty tylko sprawdzasz numer i płacisz.
jednak gdy zauważyłeś błędy w danym zobowiązany jesteś to wyjaśnić.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę