Witam, stoję przed wyborem kupna Magnumki pod plandekę na transport międzynarodowy.
Z racji takiej iż nie mamy już sił remontowania naszych macków 430.. kurs na włochy i remont
Chcieli byś my kupić Magnum DXI e5 tylko nie wiemy z jakim silnikiem. Kiedyś coś obiło się o uszy żeby nie kupywać z jakimś tam silnikiem, mógłbym prosić i jakąś poradę ?
Pozdrawiam
Przecież w Magnumce jest jeden silnik, 460 albo 500 KM, nowsze 480/520 KM. W firmie gdzie pracuje są same 460, mają od 900.000 - 1.100.000 km przebiegu i silniki nie były dotykane nawet. Ta którą jeżdżę ma 970.000 km i w niej po 80kkm był wymieniany silnik na gwarancji bo w NL urwał się zawór, ale to można potraktować jako incydent. Jeżdżą też DXi12 440 E3, mają po 1.200.000 km i tak samo silniki bezawaryjne, nawet oleju nie biorą.
Rejestracja:13 sie 2008, 18:18 Posty: 220
GG: 6002013
Samochód: z chłodnią
Lokalizacja: Łódź
U Nas 2x Dxi 500 przebiegi ok. 1mln km silniki igła, skrzynie automaty robione przy 600tkm. Reszta jak to w Magnum coś się świeci coś puka ale generalnie dobre auta. Spalanie ok 35-37l pełen tonaż i jazda na czas.
U Nas 2x Dxi 500 przebiegi ok. 1mln km silniki igła, skrzynie automaty robione przy 600tkm. Reszta jak to w Magnum coś się świeci coś puka ale generalnie dobre auta. Spalanie ok 35-37l pełen tonaż i jazda na czas.
Dokładnienie 500 nie oszczedza wahy, ten motor w fh spali 31.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Moja na pusto i oszczędnie to 30 a jak załadowany z butem w podłodze po kraju to tak do 40. Jakbym miał policzyć średnią z ostatnich 50 tyś to pewnie około 36 w jedną stronę zazwyczaj lekko a w drugą zawsze 40T. Jazda głównie Polska- Szwecja czasem inne kraje. Oprócz spalania póki co nic się nie dzieje, wiadomo przy 550tyś sprzęgło a tak to silnik igła, oleju bierze minimalne ilości praktyczne od wymiany do wymiany nie trzeba dolewać. A jak się spieszę to spod świateł nie ma mocnych.
różnica jest taka, że euro 3 to 12 litrów a euro 5 to 13 litrów
spalanie zależnie od terenu, ale na włochy w jedna 10 a spowrotem 24 można przywieźć poniżej 30 litrów
mam 2 jedna 820 tys. km druga 680. Odpukać w niemalowane turbo,wtryski, sprzęgło oryginał.
leman57 potwierdzam to co kolega napisał. U mnie średnia ok 7-10ton w jedną i powrót 22-24ton wychodzi powtarzalne 31-32l po PL - (fele alu, na bieżąco pilnowany układ hamulcowy + powietrze w oponach, jazda 82-85km/h)
Witam sprzęt zakupiony, zdecydowaliśmy się na 460 dxi z 2008 roku, trzeci kurs na Italie, akurat się tak złożyło że woziłem 24t, myślałem że coś mniej spali od maca ale wielkiej różnicy nie ma 32-35l
Witam sprzęt zakupiony, zdecydowaliśmy się na 460 dxi z 2008 roku, trzeci kurs na Italie, akurat się tak złożyło że woziłem 24t, myślałem że coś mniej spali od maca ale wielkiej różnicy nie ma 32-35l
To całkiem przyzwoicie. Trasa raczej wymagająca i tonaż też solidny.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 46 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę