Witam koledzy mam problem z iveco trakker od jakiegoś czasu samochód nie pobiera adblue zbiornik jest pełny od dłuższego czasu. na wyświetlaczu miga kontrolka od adblue i nic więcej się nie dzieje gdzieś usłyszałem że to może być wina zatkanego filtra od adblue rzecz w tym że nie mogę nigdzie go znaleźć. Zaglądałem pod kabinę zdejmowałem osłonę nad zbiornikiem od adblue i nie mogę go znaleźć. Pod pompą adblue widać jakąś nakrętkę przypominającą kielich filtra ale jest to tam tak schowane że nie idzie ręki wsadzić. Proszę o jakieś podpowiedzi samochód jest z 2007 roku silnik EURO4 410 km
Z Góry Dziękuję
Filtr jest od dołu pompy nie można go przeoczyć, do tego masz sitko w przewodzie zasilajacym. Wymiana filtra i tak nic nie da.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Dzięki filtr faktycznie jest od dołu pompy. A co do tych 50 możliwości to moim zdaniem i tak trzeba zacząć od filtrów bo to podstawa a dopiero szukać gdzieś głębiej.
Awaria systemu objawia sie ciagle swiecaca kontrolka OBD, natomiast migajaca sygnalizuje zbyt niski poziom mocznika. Nic wiecej nie wyswietla?
Ja tez sie kiedys tym przejmowalem ale mi juz przeszlo teraz nie musze wkoncu nic dolewac, jaka to wygoda to taki powrot do przeszlosci
Po lewej stronie miga ikonka coś w stylu dystrybutora podpisane Adblue. Wymieniłem filtry i chyba coś zaczęło działaś tzn po wyłączenia silnika słychać pompę i widać jakby w zbiorniku coś tam ubywało ale czy to będzie działaś nie wiem czas pokarze.
Jeżeli nie ubywa, mocy nie odcina i spalanie w normie, to bym tego nie ruszał
Błędy niech generuje, chyba że masz fetysz na zielonego checka
_________________ STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 11 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę