Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Cytuj:
Co to jest " skrzynka tulejkowa - boks kontrolny " ?
Taka przejściówka którą się wpina między sterownik edc a wtyczką od edc w kabinie i tam elektronik podłącza miernik pod odpowiednie przewody.
Jak chcesz sprawdzić czujnik musisz zlokalizować w wtyczce edc pin 36 i 13 i podte przewody podłączyć miernik.
Pamiętaj czujnik doładowania jest zasilany napięciem 5v żebyś czasem nie zrobił zwarcia.
Juz to zrobiłem, za późno napisaliście. Skasowalem błędy ( zwarlem 2 piny, te od wywoływania kodów i wlączyłem zapłon. Błędy skasowanie. Uruchomiłem silnik, chodził 2 minuty na biegu jałowym i minute na 2 tys. Teraz w błędach jest tylko czujnik od doładowania
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Jeśli w pamięci nie będzie błędu czujnika wzniosu iglicy to sterownik będzie pracował normalnie
Napisałeś że narazie nie pokazuje tego błędu
Obecnie silnik pracuje bez dodatkowej dawki paliwa przez co nie osiąga całkowitej mocy
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Silnik pracuje teraz bez turbo doładowania, turbina kręci się bo kręci.
Przy wzroście ciśnienia doładowania silnik dostaje wtedy większą dawkę paliwa, nie czujesz że samochód nie jedzie bo brakuje mu mocy?
SUKCES : w następnym tygodniu będzie nowy wtrysk i czujnik doładowania. Tylko się zastanawiam jak ten wtrysk zdemontować? czy konieczne jest wyciagnięcie pierwszej głowicy ?
SUKCES : w następnym tygodniu będzie nowy wtrysk i czujnik doładowania. Tylko się zastanawiam jak ten wtrysk zdemontować? czy konieczne jest wyciagnięcie pierwszej głowicy ?
Skąd Ty jesteś tak w ogóle? Może warto podjechać do jakiegoś dobrego warsztatu. Zrobią fachowo naprawę i po sprawie.
Ostróda. Co do warsztatu i napraw to nie ja decyduje bo to nie mój Man. Ale wymiana takiego czujnika doładowania to nie więcej niż 5 minut. Gorzej z wtryskiem. Tutaj faktycznie może lepiej dobry warsztat, to i zawory by wyregulowali.
Ostróda. Co do warsztatu i napraw to nie ja decyduje bo to nie mój Man. Ale wymiana takiego czujnika doładowania to nie więcej niż 5 minut. Gorzej z wtryskiem. Tutaj faktycznie może lepiej dobry warsztat, to i zawory by wyregulowali.
Dobrze prawisz. Widać jednak, że się przejmujesz sprawą
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Cytuj:
czyli jest zwyczajnie odkręcany i wyciagany z bloku - głowicy ?
Potrzebny do tego specjalny przyrząd aby wtryskiwacz wyszarpać z głowicy, bo niema jak chwycić za wtryskiwacz bo tak byś go ręką z tej głowicy wyciągnął bo w głowicy trzyma go tylko oring gumowy
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę