Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 14 mar 2015, 12:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lip 2009, 19:23
Posty: 137
GG: 0
Samochód: man f2000
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

witam wczoraj padł mi alternator.Komputer zapalił na pomarańczowo ALTERNATOR WARNING. Napięcie ładowania spadło do 25V. Alternator jest naprawiony (szczotkotrzymacz, regulator, łożyska). Po włożeniu do auta ładowanie jest na poziomie 27-28V, ale błąd dalej pali się. Ma ktoś jakiś sposób na taki problem? Podpinać pod komputer?

_________________
Jakub


Post Wysłano: 15 mar 2015, 5:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

W dafie inaczej się diagnozowac nie da.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 15 mar 2015, 9:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Sprawdz instalację i bezpiecznik przy rozruszniku .


Post Wysłano: 15 mar 2015, 10:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lip 2009, 19:23
Posty: 137
GG: 0
Samochód: man f2000
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

jaki bezpiecznik? w którym miejscu on jest?

_________________
Jakub


Post Wysłano: 15 mar 2015, 11:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Przy samym rozruszniku w hermetycznej obudowie cienki przewód podłączony do głównego zasilania .


Post Wysłano: 15 mar 2015, 14:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lip 2009, 19:23
Posty: 137
GG: 0
Samochód: man f2000
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Zajrzałem do tego bezpiecznika jest OK. Napięcie jest na nim 24v. Jak dobrze rozumiem ten przewodzik idzie do alternatora na kostkę z trzema pinami.Na którym pinie powinno być napięcie? Sprawdzałem miernikiem na żadnym pinie nie ma napięcia. Ciąć wiązkę czy lepiej póścić crosa bokiem?

_________________
Jakub


Post Wysłano: 15 mar 2015, 21:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Z tego bezpiecznika idzie prosto na alternator .


Post Wysłano: 17 mar 2015, 19:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lip 2009, 19:23
Posty: 137
GG: 0
Samochód: man f2000
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Niestety błąd pali się cały czas, choć są momenty że gaśnie nawet na 10-20min. Zostaje chyba macanie po wiązce z kablami...

_________________
Jakub


Post Wysłano: 23 mar 2015, 22:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 kwie 2008, 18:44
Posty: 224
GG: 3958206

kolego prawdopodobnie przerwa w przewodzie ktory idzie z alternatora do VIC-a, podaj numer nadwozia to ci powiem co i jak, mozesz pisac na gg


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: