Jak można szybko jechać?? No tak by silnik pracował w odpowiednim przedziale obrotów - u nas się jeździło tymi autami z prędkością przelotową odpowiadającą końcówce zielonego pola obrotomierza.
Jak się włącza napędy?? - pokrętłem obok ręcznego - pierwsza pozycja to załączone 4x4 druga pozycja to blokada tyłu.
Dźwignia 3 to reduktor (biegi szosowe/terenowe) - ustawiasz dźwignię w odpowiedniej pozycji (przód/tył) a przyciskiem 4 wciskając go (tak długo ,aż załączy się odpowiednie przełożenie) dajesz powietrze na siłownik wykonujący zmianę - dlatego to takie trochę zagmatwany byś nie zrobił tego przez przypadek. Zmianę wykonujesz na postoju,ewentualnie jeśli nie che przełączyć próbujesz powoli ruszyć czy cofnąć jeśli akurat trafił "ząb na ząb" . Reduktora zazwyczaj i tak nie używasz bo Magilla jest tak wolna i przy ZF16 jest tyle biegów,że "jedynka" wszędzie sobie zazwyczaj radzi. Chyba,że masz szybszą skrzynie redukcyjną to może być inaczej (mój 4x4 pod koniec zielonego pola miał ledwo 70km/h).
Ile pali - w terenie to tyle ile się wleje (i tak nie wiele w stosunku do innych tego typu aut), na szosie 30-33?? Zależy ile ładunku i jakie odległości - u nas tyle w koło komina palił ,z tandemem i dmc 36t do 38/100.
5 - to blokada dźwigni zmiany biegów - musisz ją rozłączyć przy podnoszeniu kabiny, mimośród wciska element z sprężynami w drągu biegów i go rozłącza - często gęsto to nie działa i trzeba ręcznie się do tego dobrać pod kabiną - albo ręką z nad koła lub jakąś łyżką,łomikiem od tyłu kabiny - potrzebne dwie osoby jedna rozłącza druga podnosi budę
Kontrolki - brakuje wg mnie grzania świecy, a ta która nie wiesz co znaczy to prawdopodobnie "żółw" czyli pali się jak masz przełączone na dolną skrzynie.
Dobry wybór, 340KM czyli 2x turbo to najlepszy silnik w tych autach.