Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 cze 2015, 19:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 cze 2015, 19:32
Posty: 4

Cześć, czy ktoś mógłby mi objaśnić jak działa zawieszenie w Biełazie 7547 (45 ton ładowności)? Mam schematy i opisy po rosyjsku ale nie moge dojść jak ono działa, szczególnie te drążki. To są drążki skrętne czy jakie? Łączą oś z ramą, i przejmują obciążenia wzdłużne i boczne.

Obrazek


Post Wysłano: 23 cze 2015, 19:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

viewtopic.php?f=39&t=14724

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 23 cze 2015, 19:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 cze 2015, 19:32
Posty: 4

No dobrze, ale ja mam konkretne pytanie dotyczące konstrukcji a nie ogólne pisanie o producencie.


Post Wysłano: 23 cze 2015, 20:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
No dobrze, ale ja mam konkretne pytanie dotyczące konstrukcji a nie ogólne pisanie o producencie.
wygląda że nie przeczytałeś polecanego tematu, ale niech bedzie moja strata - masz tam kontakt do firmy co zajmuje się takimi pojazdami i co więcej mają aktualną strone internetową (sprawdziłem) więc i kontakty są aktualne - zadzwoń do nich lub napisz jaki masz problem może pomogą.
ze swojej strony podpowiem że zawieszenia w tych pojazdach są hydrauliczno - pneumatyczne ( by wytrzymałość na obciążęnie był bardzo wysoka), a drążki służą temu by skok był jak największy i na dokładkę by to zawieszenie było niezależne ( tak wygląda po rysunkach).

cały czas się zastanawiam dlaczego wszyscy chcą gotowca.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 23 cze 2015, 20:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Układ drążków jest bardzo zbliżony do pneumatycznego zawieszenia przedniej osi w standardowej ciężarówce, więc będą pełniły podobna rolę, jedynie element nośny może być siłownikiem hydraulicznym zamiast miechem.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 23 cze 2015, 21:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 cze 2015, 19:32
Posty: 4

Ja nie rozumiem dlaczego każdy teraz w internecie węszy podstęp i próbe wykorzystania. Zapytałem bo nie wiem i liczyłem na odpowiedź. Dziękuje za dotychczasowe odpowiedzi.


Post Wysłano: 23 cze 2015, 21:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Ja nie rozumiem dlaczego każdy teraz w internecie węszy podstęp i próbe wykorzystania. Zapytałem bo nie wiem i liczyłem na odpowiedź. Dziękuje za dotychczasowe odpowiedzi.
chłopie znalezienie odpowiedzi i wpisanie jej w trwało 2 minuty - wujek google jest nieoceniony.
dla mnie jest niezrozumiała niechęć do samodzielnego poszukiwania odpowiedzi i oczekiwanie, aż ktoś zada sobie trud poszukiwania.

jak porozumiesz się z podaną firmą to chociaż napisz czy w opisie zawieszenia się nie pomyliliśmy i jak to działa.
nauka nic nie kosztuje.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 23 cze 2015, 22:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 cze 2015, 19:32
Posty: 4

Dobrze, tylko jakich fraz szukać w google? Nie zjadłem zębów na zawieszeniach.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: