Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 lip 2015, 16:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Sytuacja wygląda następująco, po wciśnięciu przycisku mruga raz na zielono X (tak zresztą ma być). Ciekawostką jest natomiast fakt że nie pod każdą bramką wredne pudło daje głos, raz jest cisza, raz delikatnie piśnie, a czasem jak wrzaśnie to niczym teściowa. Co ciekawe dzieje się tak w 3 autach w firmie, reszta działa jak należy. Chciałem padło wymienić dzisiaj w punkcie obsługi to koleś wrzucił na czytnik po czym oddał cytuje " No przecie dobry jest."
Teraz pytanie czy coś grozi ze strony lotnych patroli ITD za milczące pudełko?
O stan konta się nie martwię bo mamy płatność odroczoną.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 11 lip 2015, 16:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3324
Lokalizacja: eu

Cytuj:
Ciekawostką jest natomiast fakt że nie pod każdą bramką wredne pudło daje głos, raz jest cisza, raz delikatnie piśnie, a czasem jak wrzaśnie to niczym teściowa
Mam tak samo i działa bez zastrzeżeń.
Zadzwoń do nich na infolonię, podaj nr pudełka (lub dane firmy). sprawdzą czy loguje.

Zaraz po prowadzeniu pudełko mi się zbuntowało po środku A4 Legnica - Granica.
Zadzwoniłem, podałem dane - "Tak, mamy aktualizację systemu. Coś nie działa. Proszę poczekać pójdę po kierownika". Przyszedł zaraz jakiś kierownik do telefonu i powiedział: "Nr pana zgłoszenia to 1234. Proszę jechać do granicy mimo że pika 4 razy. Mamy to zgłoszone i udzielamy na to zgodę. W razie kontroli proszę powoływać się na ten numer".
Poza tym od razu powiedzieli mi pod którymi bramkami pudełko nie mogło się zalogować...
Tak więc reasumując - polecam tel na ich infolinię.


Post Wysłano: 15 lip 2015, 20:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Jako że pudełko zaniemówiło w poniedziałek całkowicie, podjechałem do punktu dystrybucji i miła pani bez żadnych ceregieli dała nowe urządzenie, czas operacyjny 6 minut, jednak lepiej jechać do dedykowanego punktu bo na stacjach mają wyebane...

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 15 lip 2015, 20:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2015, 14:46
Posty: 1200
Samochód: Osobowy 😅
Lokalizacja: PJA

Cytuj:
Jako że pudełko zaniemówiło w poniedziałek całkowicie, podjechałem do punktu dystrybucji i miła pani bez żadnych ceregieli dała nowe urządzenie, czas operacyjny 6 minut, jednak lepiej jechać do dedykowanego punktu bo na stacjach mają wyebane...
Przerabiałem to na bramkach na A4. Przejechałem odcinek za 7 zł i urządzenie nie piknęło nie otwierając mi bramek a na Orlenie gościu powiedział, że według komputera jest ok. Bez problemu wymienił jak powiedziałem, że nie pika i bramek nie otwiera a po godzinie się okazało, że nie opłaciło tych bramek i szefowa dostała numer zlecenia. Auto rok w firmie i już drugi raz box wymieniany z powodów takich cyrków.

_________________
"Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz


Post Wysłano: 15 lip 2015, 20:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3324
Lokalizacja: eu

Zawsze WARTO ZGŁOSIĆ TO na infolinię Viatolla. Ma się potem podkładkę z nr sprawy w razie przepychanek o mandat za brak opłaty pod bramką...


Post Wysłano: 16 lip 2015, 6:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2015, 14:46
Posty: 1200
Samochód: Osobowy 😅
Lokalizacja: PJA

Cytuj:
Zawsze WARTO ZGŁOSIĆ TO na infolinię Viatolla. Ma się potem podkładkę z nr sprawy w razie przepychanek o mandat za brak opłaty pod bramką...
Oczywiscie, ze bylo od razu zgloszone ;-)

_________________
"Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz


Post Wysłano: 20 sie 2015, 21:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

Post Wysłano: 21 sie 2015, 9:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Posty: 1921
Samochód: Żółtek
Lokalizacja: Warszawa/Żychlin

U mnie też już padł, w ubiegłym tygodniu od Świecka do Pniew już nie działał, na szczęście nie ma tam bramownic z kamerami. 8)


Post Wysłano: 16 paź 2015, 16:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 mar 2015, 12:01
Posty: 39
Samochód: Iveco, Mercedes
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Mój przestał pikać. pojechałem do punktu po trasie, a tam dowiedziałem się, że nie pobiera opłaty już od 3 dni - ostatnia rejestracja pod bramownicą była 3 dni temu. Pani stwierdziła że bateria padła. Pytam jak to możliwe skoro miga i pika, to znaczy pikał do dzisiaj. Usłyszałem że jak bateria słaba to ViaBox odbierze sygnał - piknie, ale nie ma na tyle energii aby odesłać informację zwrotną do bramownicy i stąd brak opłaty. Wymieniłem na inny + formularz reklamacyjny.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: