Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 mar 2012, 22:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

W tych Eurocargo o które pytasz jest skrzynia z przebitką, czyli popychasz lewarek w prawo lub w lewo. W obecnej generacji lewarek przeniesiono na deskę rozdzielczą i tu jest już przełącznik w formie pierścienia z języczkiem po lewej stronie, który to przekręcasz do przodu/tyłu.


Post Wysłano: 12 mar 2012, 9:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 mar 2012, 13:12
Posty: 115

Dzięki wielkie kolego :]

_________________
Moje przemyślenia i zdjęcia z tras www.facebook.com/KierowcaBusika


Post Wysłano: 17 cze 2012, 12:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 cze 2012, 12:07
Posty: 1

witam panowie
mam błachy problem a w zasadzie wymiana przednich przepalonych żarówek.
jak odkrecic klosz ewentualnie czy jest jakis zatrzask zeby wyjąć zarówki?
nie chce nic urwac
dodam ze kupiłem iveco eurocargo z 2004roku 240km


Post Wysłano: 17 cze 2012, 15:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 maja 2012, 15:00
Posty: 24

Zależy jaki masz zderzak. Jeżeli masz z tworzywa to zrób tak :
1. Przy reflektorach masz zaślepki na klucze nasadkowe. Odkręcasz je.
2. Podnosisz kabine.
3. Między stopniem a zderzakiem masz kolejne dwie śruby, tzw torksy/gwiazdki.
4. Odkręcasz je.
5. Cały reflektor wychodzi ze zderzaka bez kierunków.

Jeżeli dawno nikt tego nie robił będziesz miał na 100% problem. Śruby rdzewieją.


Post Wysłano: 23 cze 2012, 11:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 cze 2012, 11:14
Posty: 21
Samochód: Volvo
Lokalizacja: DK61

Obrazek

Wykonałem pewne porównanie i patrząc na wersję starszą można wywnioskować że jest dużo lepsza od tego co teraz marka zaprezentowała ( 1 , 2 ) brak tych schowków oznacza to że dostępne będą tylko 3 schowki od góry . Odnosząc się do globu dalej klepane jest tzw. koryto , zamiast tego powinno być przesunięte o 30 cm do góry 2 leżanka przez co łatwiej będzie "wydostawać" się kierowcy z dołu podczas postoju z dolnej leżanki .

_________________
-Henryk, a co ty masz za sprawy z jakimiś k*rwami co?
-To Ty nie wiesz - policjant, k*rwa i złodziej na jednym jadą wozie.


Post Wysłano: 04 kwie 2013, 12:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2006, 18:54
Posty: 12
GG: 1529106
Lokalizacja: Łódź

Witam,
mam taki problem, szef sprowadził z zagranicy IVECO180E28 z 2007r, jest to samochód skrzyniowy MC 18 000kg. Dziś odebrałem papiery z tłumaczenia i tam wychodzi że masa całkowita przyczepy może wynieść tylko 3500kg, sprawdziłem na tabliczce znamionowej i tam jest wpisane masa całkowita zestawu 21500kg, auto sprowadzone z Holandii ale pierwsza rejestracja Hiszpania. Może ktoś sprawdzić czy w innym Iveco tego typu tez jest taka niska masa przyczepy holowanej, bo dla mnie to jest trochę dziwne by 18 tonowy samochód mógł pociągnąć taka przyczepę jak dostawczak.


Post Wysłano: 18 lis 2013, 21:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2012, 15:28
Posty: 2
Samochód: Mercedes
Lokalizacja: Krosno

Może któryś z kolegów ma Iveco Euro Cargo 7514 z 1999r na kołach o rozmiarze 16 cali ?
Moje pytanie brzmi jaki powinny być zamontowane opony na takich felgach ? Albo jakie macie zamontowane ?

_________________
Pomoc Drogowa Gex-Hol - pomoc drogowa w Krośnie i jego okolicy
Dzwoń o każdej porze na numer 722202802


Post Wysłano: 18 maja 2014, 15:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2008, 20:53
Posty: 52
GG: 9580328

Witam,

Szukam schematu układu pneumatycznego IVECO 160E25 . Szukam po necie , ale nie mogę nic znaleźć, z góry serdeczne dzięki za wszelką pomoc ;)


Post Wysłano: 28 sie 2015, 9:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

Post Wysłano: 19 wrz 2015, 18:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

Post Wysłano: 20 wrz 2015, 0:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1072
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

Nastolatek z taką twarzą pewnie popełniłby samobójstwo. :lol:

A tak na poważnie, średnio to wygląda. Ot, cali Włosi, kontrowersyjny wygląd.


Post Wysłano: 20 wrz 2015, 10:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

W moim odczuciu, na żywo wygląda to dużo lepiej. Z czasem pewnie się opatrzy, tak jak inne brzydale które zaserwowali nam producenci w ostatnich latach.


Post Wysłano: 21 kwie 2016, 20:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Krótko i na temat 120E18 z 1999r to juz silnik Tector czy jeszcze stary typ i ogólnie czego się spodziewać na oględzinach ? (solówka z dżwigiem)

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 21 kwie 2016, 20:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

Świeżo ściągane, czy już jeżdżone po PL?


Post Wysłano: 21 kwie 2016, 21:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
Świeżo ściągane, czy już jeżdżone po PL?
W koło komina i raczej w tyłek nie dostało, mi tam chodzi o ogólne info o tym aucie, co mu w duszy gra... :]

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 21 kwie 2016, 21:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

Iveca nie miałem i nie znam, ale jeśli samochód ma mieć HDSa i nim pracować, to sprawdźcie czy są na niego papiery, aktualny dozór i czy jest w stanie przejść następny. Dobrze, żeby był tej jakiejś normalnej marki, bo łatwiej o serwis. Wszyscy to bagatelizują, bo to proste urządzenia, ale jak to nie będzie w stanie przejść dozoru, to koszta robią się konkretne.


Post Wysłano: 21 kwie 2016, 21:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
Iveca nie miałem i nie znam, ale jeśli samochód ma mieć HDSa i nim pracować, to sprawdźcie czy są na niego papiery, aktualny dozór i czy jest w stanie przejść następny. Dobrze, żeby był tej jakiejś normalnej marki, bo łatwiej o serwis. Wszyscy to bagatelizują, bo to proste urządzenia, ale jak to nie będzie w stanie przejść dozoru, to koszta robią się konkretne.
Akurat temat samego HDS-a ogarnięty bo to palfinger bodajże ale napewno bez wycieków i z aktualnymi dozorami, chodzi mi o awaryjność i bolączki auta bo Iveco za bardzo nie znam.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 23 kwie 2016, 1:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
Krótko i na temat 120E18 z 1999r to juz silnik Tector czy jeszcze stary typ i ogólnie czego się spodziewać na oględzinach ? (solówka z dżwigiem)
Zwykły na pompie, nie zajebliwy :)
Jak to w Polsce :
- luz na lewarku zmiany biegów - dzwignia mocowana nad kolektorem przy silniku pewnie ma luz (chociaż nie wiem czy 12t wersja nie ma skrzyni z połowkami i innego rozwiązania lewarka)
- rdza boku kabiny nad nadkolem
Możesz się też spodziewać spalin niebieskawych na zimnym silniku - to nie e5 :)
A tak lać i jeździć.
Na tabliczce masz rozstaw osi - sprawdź czy auto nie kombinowane, skracane, dokładany hds itd ...

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 23 kwie 2016, 11:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

Cytuj:
Na tabliczce masz rozstaw osi - sprawdź czy auto nie kombinowane, skracane, dokładany hds itd ...
Nie demonizowałbym. Jeździ u nas trochę różnych cudów zwłaszcza za zabudowami "węglowymi" i jeśli oś jest dobrze przesunięta, to nie ma tematu. Obcięcie ramy z tyłu to też nic złego dla samochodu. Jeśli "dokładanie" HDSa jest zrobione porządnie - nie ma przeciwwskazań do tego. Widziałem prowizorki robione w PL, ale widziałem też włoską robotę dla dużej włoskiej firmy i sposób mocowania HDSa do ramy i ramy pośredniej to było jakieś totalne dziadostwo. Nawet małe polskie firmy zakładające HDSy robią to lepiej.


Post Wysłano: 23 kwie 2016, 20:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Byli, widzieli i kupili, oryginalna wywrotka na 3 strony + dźwig Palfinger, z wszystkimi ważnymi dozorami przeglądami, auto nie picowane do sprzedaży bo miało być nie sprzedawane :lol:

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Ostatnio zmieniony 24 kwie 2016, 8:36 przez Grzesiek_KBR, łącznie zmieniany 1 raz.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: